2011-05-26, 13:31
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Transform
Det där beskriver varken "gejsrar" eller "vågor".
Det beskriver att blodet bubblade upp ur marken.
Vad är en gejser för dig?
Är du säker på att din tolkning är den enda rätta?

https://www.flashback.org/sp29092657

Där skrev jag ett långt inlägg om gejsrar till Klompe i denna tråden.
Han hade intellekt nog att nöja sig därmed och dra sig undan.
Låt oss se om du gör detsamma.

http://www.youtube.com/watch?v=dlr7RZdxTW8

Världens minsta gejser enl denna video.
Kan du nu begripa att det finns olika storlekar på dessa gejsrar och att folk kan mena annorlunda än vad du trodde menades med en gejser, om hur blod kan spruta upp ur marken vid en massgrav?

Citat:
Berg påstår inte att det är en behaglig upplevelse att andas in dieselavgaser, utan snarare att det inte hade varit möjligt att gasa ihjäl människor med det på sättet som beskrivs av "vittnen".
Hur beskriver vittnena att det gick till?
Jag har bara läst att de berättar om dieselmotorer.
Vilka beskrev exakt hur det gick till och varför är det omöjligt enl Berg?

Citat:
Du inser väl varför man vill hålla vittnen separerade före man förhör dem? Tror du man gör det för nöjes skull? Det är för att vittnen inte ska påverkas av varandra. Har de möjlighet att kommunicera eller få en bild av händelserna från andra är deras vittnesmål inte oberoende eller opåverkade och det sänker trovärdigheten och ökar nödvändigheten att verifiera deras påståenden med andra typer av bevis. Nej, om det kommer ett Malexander-vittne och säger X och media därefter målar upp en bild av händelserna baserat på det och det först efter medias prat kommer ett nytt vittne och också hävdar X kan man inte hävda att deras påståenden bekräftar varandra, som om det nya vittnesmålet skulle stärka bevisningen.

Jag inser absolut att man skulle vilja separera vittnen så att de inte ska påverka varandra när det gäller detaljnivå.
Vem var det som sköt polisen?
Var Herr Demjanjuk i själva verket Ivan den Förskräcklige etc etc

Men inte när det gäller om båda tornen i World Trade Center förstördes eller om banken på Norrmalmstorg verkligen rånades eller om det gasades folk i Treblinka.

När det gäller dylika händelser behöver man inte separera vittnen.
De kan anses vara oberoende ändå.

-: Jag såg när ett flygplan flög in i WTC.
-: Skitsnack, du är inte tillförlitlig för det kan du ha sett på TV.

/VV
Citera
2011-05-26, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Det beskriver att blodet bubblade upp ur marken.
Vad är en gejser för dig?
Är du säker på att din tolkning är den enda rätta?

https://www.flashback.org/sp29092657

Där skrev jag ett långt inlägg om gejsrar till Klompe i denna tråden.
Han hade intellekt nog att nöja sig därmed och dra sig undan.
Låt oss se om du gör detsamma.

http://www.youtube.com/watch?v=dlr7RZdxTW8

Världens minsta gejser enl denna video.
Kan du nu begripa att det finns olika storlekar på dessa gejsrar och att folk kan mena annorlunda än vad du trodde menades med en gejser, om hur blod kan spruta upp ur marken vid en massgrav?
Det spelar ingen roll om det så handlar om en några decimeter hög stråle av blod istället för en meterhög - det är löjligt. Din länk beskriver det inte. Det sprutar inte gejsrar av blod, ens decimeterhöga från gamla massgravar! Något stöd för motsatsen har jag inte sett. Skulle det kunna "bubbla" eller rinna blod från marken är det något helt annat än synliga fontäner av blod.

Citat:
Hur beskriver vittnena att det gick till?
Jag har bara läst att de berättar om dieselmotorer.
Vilka beskrev exakt hur det gick till och varför är det omöjligt enl Berg?
Jag föreslår att du läser hans text istället för att vi spårar ur tråden ännu mer.

Citat:
Jag inser absolut att man skulle vilja separera vittnen så att de inte ska påverka varandra när det gäller detaljnivå.
Vem var det som sköt polisen?
Var Herr Demjanjuk i själva verket Ivan den Förskräcklige etc etc

Men inte när det gäller om båda tornen i World Trade Center förstördes eller om banken på Norrmalmstorg verkligen rånades eller om det gasades folk i Treblinka.

När det gäller dylika händelser behöver man inte separera vittnen.
De kan anses vara oberoende ändå.

-: Jag såg när ett flygplan flög in i WTC.
-: Skitsnack, du är inte tillförlitlig för det kan du ha sett på TV.

/VV
Allt är detaljnivå i grunden när det handlar om anklagelser. Hävdar man att ett massmord begicks, och påstådda "vittnen" sedan kommer med helt olika mordmetoder som inte ens liknar varandra, är själva massmordet en "helhet" som inte ska ifrågasättas medan alla detaljer som mordmetoden är "detaljer" som bekvämt nog viftas bort när de helt motsäger varandra? Och på den grunden ska människor dömas till fängelse eller till och med döden? Det är på inget sätt ett rättvist sätt att gå till väga.
Citera
2011-06-05, 17:20
Medlem
Smakprov på masochistiska fantasier från skadeståndssuktande judar.

"Ms. B" minns när onda nazister rotade i vaginan:
Citat:
"It is very emotional, psychologically speaking, to go to details. Please understand. I could never have any children. As I recall they—the Nazi doctors—experimented in my vagina with different instruments and cuts. That was agonizing pain. They gave me all sorts of medicine that made me nauseous. The pain was excruciating and it made me so sick. My female parts are not working. Unfortunately it left me childless. I had a husband, but I couldn’t bear any children [and] as a result he divorced me.

"Mr. K" blir mjölkad på judisk sperma:
Citat:
As soon as I arrived in Auschwitz I was taken into a room and there I was undressed and made to kneel down … on my knees and my hands. The SS officer [who] was probably a doctor, dressed in white robe, shoved an iron stick, which had a handle on its end, right into my rectum. He then turned the stick and caused an involuntary ejaculation of sperm. A female SS officer [who] worked with the other officer held two pieces of glass underneath my genitals in order to collect a sample of my sperm for the lab. They then made me stand up on a special machine that gave electric waves to both sides of my genitals until again a sperm was ejaculated.

"Mr. G" har mardrömmar om att bli jagad av nazihundar med cancerogena, förgiftade tänder:
Citat:
SS German Shepherd dogs, belonging to the commander of the SS Obersturmfuehrer Rosenbaum, with a special poison on their teeth … we had to run [and] the dogs had to chase us. Afterwards they examined our wounds, the blood. A doctor … ripped the flesh of my legs and examined it. After some time I was able to escape. First to a peasant in a village—afterwards to friends of mine in Krakow. There my wounded legs started healing. As a result of this experiment (the dog bite and the poison) my whole left foot was ripped apart and during the course of the years I developed wounds and cancer. During August 1962 and November 1962 I was operated [on] in the cancer institute and was treated in Gliwice in Poland.

http://www.claimscon.org/index.asp?url=medex/case_summary
Citera
2011-06-05, 17:26
Medlem
Ett underhållande utdrag från IMT, kanske redan har blivit citerat, om SS-styrda smiskmaskiner för att plåga oresonliga judar:

Citat:
M. DUBOST: What was the nature of the punishments?

MME. VAILLANT-COUTURIER: Bodily ill-treatment in particular. One of the most usual punishments was 50 blows with a stick on the loins. They were administered with a machine which I saw, a swinging apparatus manipulated by an SS.

http://cwporter.com/textfile11.htm
Citera
2011-07-21, 20:05
Medlem
Keruacs avatar
Zelda Gordon överlevde b.l.a "Förintelselägren" Treblinka och Majdanek..

Se och lyssna på Zelda Gordon.
http://www.revisionistworkshop.com/2011/07/zelda-gordon-the-irene-zisblatt-of-treblinka-2/

Sannerligen en häpnadsväckande historia.
Deras sjuka lögner saknar alla gränser.

Att man bara kan ha mage att sitta och ljuga så här som denna Zelda Gordon gör - Det är helt ofattbart. Men det som är ännu mera ofattbart? Det är att folk köper dessa lögnerna.
Citera
2011-07-21, 22:09
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keruac
Zelda Gordon överlevde b.l.a "Förintelselägren" Treblinka och Majdanek..

Se och lyssna på Zelda Gordon.
http://www.revisionistworkshop.com/2011/07/zelda-gordon-the-irene-zisblatt-of-treblinka-2/

Sannerligen en häpnadsväckande historia.
Deras sjuka lögner saknar alla gränser.

Att man bara kan ha mage att sitta och ljuga så här som denna Zelda Gordon gör - Det är helt ofattbart. Men det som är ännu mera ofattbart? Det är att folk köper dessa lögnerna.

Snubben som skrivit texten på den sidan måste vara en smula dum i huvet.
Först säger han att damen ljuger och sedan tar han hennes berättelse som bevis för att Treblinka var ett transitläger.
Han har inte samma krav på bevisföring som revvisarna i detta forum har.
Citat:
This video and many others like it, prove that Treblinka was indeed a “transit camp”
Tänk att han lyckats lura åtminstone en.

/VV
Citera
2011-07-21, 22:31
Medlem
Keruacs avatar
Citat:
Först säger han att damen ljuger och sedan tar han hennes berättelse som bevis för att Treblinka var ett transitläger.

/VV

Alltid samma sak - I tråd efter tråd. År efter år..
Man vet att Viktor ska in och förpesta tråden med nonsens!
Att få tråden att spåra ur i ett totalt kaos och nonsens. Bort från sakfrågan!

Varför inte berätta för mig varför du tycker att Zelda Gordon är trovärdig?
Exakt var har jag fel när jag dömer ut denna Zelda Gordon som en sjuk jäkla lögnerska?
Senast redigerad av Keruac 2011-07-21 kl. 22:45.
Citera
2011-07-21, 23:12
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keruac
Exakt var har jag fel när jag dömer ut denna Zelda Gordon som en sjuk jäkla lögnerska?

Du måste väl berätta själv var du anser att hon ljuger.

/VV
Citera
2011-07-21, 23:30
Medlem
Keruacs avatar
Citat:

/VV

Du milde tid..
Detta är mer illa än vad jag trodde.
Har du ens sett vad jag länkade till?

Ja jag anser att denna Zelda Gordon ljuger. Hon borde skämmas. Sen så får givetvis varje person dra sina egna slutsatser..
Jag anser att denna Zelda Gordon är en sjuk jäkla lögnerska.

För övrigt så borde du sluta upp med att förpesta en massa trådar med ditt nonsens Viktor!
Det är säkerligen ett bittert piller att behöva svälja - Men lögnen om denna "Förintelsen" är på väg att falla.
Citera
2011-07-22, 00:46
Medlem
Citat:
Citat:
This video and many others like it, prove that Treblinka was indeed a “transit camp”

/VV

Vad skriver Berg?

Citat:
It is another fantastic tale, reminiscent of Irene Zisblatt’s pack of lies about Auschwitz and her five precious diamonds being ingested and expelled many times over for several years. But Zelda’s tale has some important truth in it nonetheless. Obviously, all of the Jews and Jewesses that went to Treblinka were NOT killed at all. At least 100 Jews, according to Zelda’s own account, re-boarded a train and went on to other camps. Some even went on to live very comfortable lives into the 1990′s in charming places like Beverly Hills, California. Those dirty Jewish “holocaust historians” have been caught lying again.
[...]
Zelda has, of course, embellished her tale with the most sinister accusations against the Germans and yet, her story contains much which seems true and believable and thoroughly undermines the holocaust hoax in general. Thank you Steven Spielberg for making a permanent video record of Zelda GORDON’s story.

Hennes fantastiska berättelse påminner om Irene Zisblatts lögner, men innehåller ickedestomindre vissa viktiga sanningar (some important truth).

Jag lyssnade inte längre än till stället där hon kommit från Treblinka till ett cirkustält i nåt som hon kallar Lublinlägret (efter 2 dagar i Majdanek ), där hon bodde tillsammans med 900 kvinnor.

Men Treblinkadelen har en del intressanta detaljer. Det tog sekunder att skilja män från kvinnor och männen och pojkarna försvann within seconds in i "krematoriet", och sen såg man röken av dom från skorstenen (chimney) !

Treblinka hade väl inget krematorium?

VV skrev i Kuestråden:

Citat:
Är dock ingen expert på dylika ting, men om man ser på dessa katastrofer på tex popkonserter så inte fasen blir det någon rekyleffekt när det blir panik längst fram, inte. Massan fortsätter att pressa på och de som står längst in blir sammanpackade som sillar.

Ni som tror på annat får gärna hänvisa till något motsvarande.

/VV
https://www.flashback.org/sp27646260

Nu kan jag således hänvisa till Zelda, som har en intensiv berättelse om hur hon gick bakåt i kön, följande ett råd från sin mor - "keep going back"!

T o m inne i "krematoriet" gick hon bakåt, så att hon till slut var en av de sista som skulle in i gaskammaren (hon använder ordet gas chamber också...)

Sen öppnade tyskar dörren till gaskammaren och hämtar ut henne och hundra andra unga kvinnor till ett "shack" där dom tydligen skulle stå till "polackernas" förfogande på natten. Hon "wanted rather to die" (c:a 8:30 in på filmen), men räddades från ett öde värre än döden av av krigsfångar (polish prisoners of war that were Jews, but they did not tell the Germans they were Jews), som vanligtvis hjälpte tyskarna med deras "dirty works".

Dessa stod tydligen på vakt utanför the shack under natten.

Sen lyssnade jag inte längre den här gången.

Men jag instämmer i Bergs tack till Steven Spielberg:

Citat:
Thank you Steven Spielberg for making a permanent video record of Zelda GORDON’s story.

Men frågan kvarstår - vad kan man lita på?

Om hon aldrig varit i Treblinka så ljuger hon om ALLT?

Då har ju Berg fel angående some important truth (se ovan).

Om hon säger viktiga sanningar utan att ha varit i Treblinka, varifrån har hon fått sanningarna?

Från sin mor, kanske (som gav bakåt-marsch-rådet!).

Har hennes mor överlevt Treblinka genom att gå baklänges? Dottern för hennes story vidare?

Ljuger hon om att hon (Zelda) fraktades vidare från förintelselägret?

Hur kom hon därifrån, i så fall?

Hon kanske var lägerhora i Treblinka (för att slippa gaskammaren - ett kvinnligt "Sonderkommando", m a o), men skäms för att erkänna det?

The shack var kanske en bordell?

Ok det finns många anledningar att ljuga...

Citat:

/VV

Fast betänk att....

Citat:
Om händelsen inträffat förändras den, enl mitt sätt att se på saken, inte alls.
En händelse som inträffat, har ägt rum oavsett hur många vittnen som säger si eller så.

/VV
https://www.flashback.org/sp29148319

Vad inträffade av det hon berättar?

Allt kan väl inte vara sant?

Eller spelar det ingen roll ifall hon ljuger?
Citera
2011-07-27, 13:43
Medlem
Vänlige Viktors avatar
"Vi springer och då ser jag fyra kulor passera mitt huvud"

Detta kan man läsa på aftonbladets huvudsida just nu.
Ett av vittnena från Utöya kommenterar det hela.

Om man skulle jämföra detta med hur många revisionister resonerar i denna tråden så blir frågan naturligtvis:

Såg hon verkligen de fyra kulorna?

Eftersom hon inte kan ha gjort det så ljuger hon.

Alltså har inte händelsen på Utöya ägt rum.

I allafall kan man dra det till sin spets på detta viset.
Det finns säkerligen många av de vittnen som revisionisterna skriker sig hesa på "H*n ljuger!"
Men där personen uttryckt sig klumpigt eller otydligt.
Man måste väl inte ljuga om det stora hela, bara för att en detalj inte riktigt stämmer, eller?

Eller är det så att det bara är 'judemedia' som hittat på händelserna i Norge precis som de hittat på Förintelsen enl revisionistsidan?
Vittnena ljuger helt enkelt. Hon kan omöjligen ha sett kulorna.

/VV
Citera
2011-07-27, 14:20
Medlem
Nu lär man knappast basera bevisningen mot Anders huvudsakligen på vittnen. Det finns lik att undersöka, mordvapnen och annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in