Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Men herreg-d, tråden handlar om "vittnesmål" och det finns i denna tråd, så vitt jag vet, inte ett enda hållbart vittnesmål från någon så kallad "överlevare". Om du tycker annorlunda vänligen redovisa det.
Nej, det är klart. Utgår man, som du gör, från att historieskrivningen är förfalskad och använder sig av den slutsatsen när man bedömer trovärdigheten hos vittnen kommer man inte hitta många som talar sanning.
Problemet är att man inte kan resonera som du gör men det fattar inte du.