Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-09-23, 12:35
  #1
Medlem
Jag är min pojkvän har varit ihop i ett år nu och vi har problem med vårt sexliv. Problemet är att min pojkvän aldrig vill ha sex med mig längre. Han blir aldrig sugen på mig och tar aldrig på mig. Om vi har sex är det för att jag tar intiativ. Även under sexet är det jag som gör ”allt”, han försöker inte ta på mig eller liknande utan allt handlar bara om honom och hans njutning. Vilket är otroligt avtändande och framförallt tråkigt. Förstå mig rätt, älskar att ge min kille njutning men vill ju gärna få samma sak tillbaka. Har även detaljerat berättat för honom vad jag gillar utan någon förändring. När vi väl har sex känns det även som att det bara är något som han gör för att göra mig nöjd och inte för att han är sugen på mig.

Detta får mig att må otroligt dåligt, det får mig att känna mig ful och osexig. Han säger själv att han tycker jag är sexig och att han tänder på mig, men varför visar han det inte då? Jag har heller inte förändrats på något sätt sen vi först träffades. Tränar 3-4 gånger i veckan och är fortfarande lika smal, har bra rumpa och stora bröst. Hade förstått om han slutat tänt på mig om jag gått upp i vikt eller liknande, men det har jag inte gjort.

När jag pratar om det här med honom blir han oftast arg. Han menar att jag bara vill att allt ske på mina villkor. Vilket inte stämmer då vi bara har sex de få gångerna han vill, vilket är knappt en gång i veckan. Han har alltid ursäkter för att han inte vill ha sex med mig, antingen är det för att han är trött, för att han inte visste om jag var sugen eller för att det inte finns tid för det (när det egentligen funnits tid för det).

Jag själv älskar sex och skulle vilja ha det flera gånger om dagen om jag fick. I mitt tidigare förhållande var detta aldrig ett problem. Då hade vi sex minst 2-3 gånger på en dag och hade det nästan varje dag i veckan. Mitt ex blev helt tokig när han såg mig i underkläder och blev hård bara han stod bakom mig och tog på mig lite. Min nuvarande kille blir aldrig hård när han ser på mig naken/i underkläder eller när han tar på mig. Om vi exempelvis duschar tillsammans känns det som att jag duschar med en kompis. Då han aldrig tar på mig eller vill ha sex.

Det har gått så långt att jag saknar det sexet jag hade med mitt ex. Sen vet jag att vissa tappar sexlusten när man blir äldre men min kille är liksom 22 så han är inte direkt gammal. Skriver väl här för att jag inte vet vad jag ska göra längre. Har försökt använda sexiga underkläder, testa nya saker i sängen, verkligen allt man kan tänka sig för att få honom sugen men inget funkar verkligen. Vad ska jag göra??
Citera
2018-09-23, 12:41
  #2
Medlem
Han har en annan
Citera
2018-09-23, 12:44
  #3
Medlem
AX64s avatar
Finns några alternativ:
- Han tycker att du är för tråkig
- Han har tröttnat på dig och/eller din kropp
- Han får utlopp med en annan tjej
- Han får utlopp med en annan kille
- Han föredrar att köra solo till internetporr
- Han tycker du ställer för höga krav för att han ska orka med det
Citera
2018-09-23, 12:45
  #4
Medlem
olasvenssons avatar
Det var tråkigt.

Ignorera honom annars. Då kanske han vaknar till igen...
Citera
2018-09-23, 12:50
  #5
Medlem
PappaTribes avatar
Du får prata med honom med lugn ton att sex byter väldigt mycket för dig och fråga lite snyggt vad han tycker om just sexbiten, vill ni ha ett bra förhållande bör ni mötas halvvägs båda två.

Det är svårt att veta eftersom vi nu inte vet hur ert förhållande är förövrigt, hittar ni på saker tillsammans eller träffas ni bara i hemmet?

Det kan finnas miljoner anledningar så det viktigaste är att prata med honom, var inte för forcerande och försök att förstå honom om han kommer med någon bra anledning, det kanske är något han stör sig på t.ex din personlighet vilket kan vara ganska avtändande i olika lägen.

Grabben är 22 och då tycker jag man ska pippa som aldrig förr, sen är det ju såklart en smaksak.

Ge och ta, erkänn brister sluta tävla om saker, ge beröm osv.
Skulle han mot all förmodan bli arg och inte vill prata om det så skulle jag rekommendera att ni går skilda vägar för väntar man och hoppas på att allt ska bli bra av sig självt så blir man bara mer argare/ledsnare.

Önskar dig lycka till iaf och hoppas att något av det jag skrev kan hjälpa dig.
Citera
2018-09-23, 12:52
  #6
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Det var tråkigt.

Ignorera honom annars. Då kanske han vaknar till igen...

Detta är det sämsta man kan göra.
Citera
2018-09-23, 12:56
  #7
Medlem
AndersM79s avatar
Gör slut. Det finns hundratusentals killar i Sverige som vill ha sex flera gånger om dagen, så du hittar garanterat en som passar.
Citera
2018-09-23, 12:57
  #8
Moderator
Hobbybondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flammsan97
Jag är min pojkvän har varit ihop i ett år nu och vi har problem med vårt sexliv. Problemet är att min pojkvän aldrig vill ha sex med mig längre. Han blir aldrig sugen på mig och tar aldrig på mig. Om vi har sex är det för att jag tar intiativ. Även under sexet är det jag som gör ”allt”, han försöker inte ta på mig eller liknande utan allt handlar bara om honom och hans njutning. Vilket är otroligt avtändande och framförallt tråkigt. Förstå mig rätt, älskar att ge min kille njutning men vill ju gärna få samma sak tillbaka. Har även detaljerat berättat för honom vad jag gillar utan någon förändring. När vi väl har sex känns det även som att det bara är något som han gör för att göra mig nöjd och inte för att han är sugen på mig.

Detta får mig att må otroligt dåligt, det får mig att känna mig ful och osexig. Han säger själv att han tycker jag är sexig och att han tänder på mig, men varför visar han det inte då? Jag har heller inte förändrats på något sätt sen vi först träffades. Tränar 3-4 gånger i veckan och är fortfarande lika smal, har bra rumpa och stora bröst. Hade förstått om han slutat tänt på mig om jag gått upp i vikt eller liknande, men det har jag inte gjort.

När jag pratar om det här med honom blir han oftast arg. Han menar att jag bara vill att allt ske på mina villkor. Vilket inte stämmer då vi bara har sex de få gångerna han vill, vilket är knappt en gång i veckan. Han har alltid ursäkter för att han inte vill ha sex med mig, antingen är det för att han är trött, för att han inte visste om jag var sugen eller för att det inte finns tid för det (när det egentligen funnits tid för det).

Jag själv älskar sex och skulle vilja ha det flera gånger om dagen om jag fick. I mitt tidigare förhållande var detta aldrig ett problem. Då hade vi sex minst 2-3 gånger på en dag och hade det nästan varje dag i veckan. Mitt ex blev helt tokig när han såg mig i underkläder och blev hård bara han stod bakom mig och tog på mig lite. Min nuvarande kille blir aldrig hård när han ser på mig naken/i underkläder eller när han tar på mig. Om vi exempelvis duschar tillsammans känns det som att jag duschar med en kompis. Då han aldrig tar på mig eller vill ha sex.

Det har gått så långt att jag saknar det sexet jag hade med mitt ex. Sen vet jag att vissa tappar sexlusten när man blir äldre men min kille är liksom 22 så han är inte direkt gammal. Skriver väl här för att jag inte vet vad jag ska göra längre. Har försökt använda sexiga underkläder, testa nya saker i sängen, verkligen allt man kan tänka sig för att få honom sugen men inget funkar verkligen. Vad ska jag göra??
Med tanke på hans unga ålder och ert färska förhållande så måste man nog tyvärr anta att NÅGOT är fel iaf.. Frågan är vad bara.
Själv är jag 41 och har varit tillsammans med tjejen i 2 år och jag blir hård så fort jag tar i henne, och vi har sex 2-3 ggr om dagen.

Sedan är frågan varför något är fel. Kan ju vara så att han tänder på lite hårdare sex, mer kinky sex eller liknande. Eller så har hans känslor svalnat av någon anledning.
Hur som helst så skulle jag säga att något iaf är på tok med tanke på att han är så pass ung och ert förhållande så pass nytt
Citera
2018-09-23, 13:02
  #9
Medlem
Han är bög?
Han har en annan?
Han går på antidepressiva medel?
Han föredrar små bröst?
Han vill att du ska vänstra?
Han vill att du ska binda honom och sminka stjärt?

Möjligheterna är oändliga.
Citera
2018-09-23, 13:08
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappaTribe
Du får prata med honom med lugn ton att sex byter väldigt mycket för dig och fråga lite snyggt vad han tycker om just sexbiten, vill ni ha ett bra förhållande bör ni mötas halvvägs båda två.

Det är svårt att veta eftersom vi nu inte vet hur ert förhållande är förövrigt, hittar ni på saker tillsammans eller träffas ni bara i hemmet?

Det kan finnas miljoner anledningar så det viktigaste är att prata med honom, var inte för forcerande och försök att förstå honom om han kommer med någon bra anledning, det kanske är något han stör sig på t.ex din personlighet vilket kan vara ganska avtändande i olika lägen.

Grabben är 22 och då tycker jag man ska pippa som aldrig förr, sen är det ju såklart en smaksak.

Ge och ta, erkänn brister sluta tävla om saker, ge beröm osv.
Skulle han mot all förmodan bli arg och inte vill prata om det så skulle jag rekommendera att ni går skilda vägar för väntar man och hoppas på att allt ska bli bra av sig självt så blir man bara mer argare/ledsnare.

Önskar dig lycka till iaf och hoppas att något av det jag skrev kan hjälpa dig.

När jag tar upp det med honom är jag alltid lugn och försöker verkligen lägga upp det på ett snyggt sätt så att det inte blir som att jag klagar på honom eller liknande. När jag tar upp det ger jag även "beröm" och säger att jag gillar det när vi väl har sex. Försöker möta honom och förstå, även sagt att han kan vara helt ärlig med mig om vad som är fel men han säger bara att han inte är sugen. Svårt att mötas på halva vägen när han inte ger mig nått att jobba med..

Försöker hitta på saker med honom men han har nästan aldrig tid (Mycket jobb och annars är det fotboll som gäller). Ibland gör vi väl saker men annars umgås vi mest hemma efter jobb osv.

Tack för det hjälpande svaret!
Citera
2018-09-23, 13:10
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gryningsribba
Han är bög?
Han har en annan?
Han går på antidepressiva medel?
Han föredrar små bröst?
Han vill att du ska vänstra?
Han vill att du ska binda honom och sminka stjärt?

Möjligheterna är oändliga.

Har ärligt talat funderat på det förstnämnda..
Citera
2018-09-23, 13:11
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Det var tråkigt.

Ignorera honom annars. Då kanske han vaknar till igen...


Funkar inte, då händer ju ingenting istället
__________________
Senast redigerad av flammsan97 2018-09-23 kl. 13:15.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback