Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-09-23, 18:39
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .sh
Du vill inte utveckla ditt uttalande?

Det räcker väl att se bilden i min länk!?
Citera
2018-09-23, 18:42
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelbottnad
Det räcker väl att se bilden i min länk!?
Nej? Jag vill höra din åsikt, det är ett diskussionsforum.
Citera
2018-09-28, 19:29
  #15
Medlem
Challenger-74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelbottnad
Intressant! De formar munnen till ett "O", och ler därmed feminint. Finns inte soy-boys i Sverige heller?

De formar munnen till etf O eftersom det är där de vill ha kuken. Vad är detta för människor?
Citera
2018-09-28, 20:21
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Challenger-74
De formar munnen till etf O eftersom det är där de vill ha kuken. Vad är detta för människor?

De lär företrädesvis finnas i Kalifornien - där det finns gott om bögar. Dock vet jag inte om nu-males överlag är öppet homosexuella.
Citera
2018-09-28, 20:56
  #17
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Killarna på bilderna ler väl mer löjligt, än feminint...? Kvinnor ler i allmänhet lite vackrare än så... Sen är det givetvis trams att dessa clowner skulle vara bögar, bara för de apar sig på bilder...
Citera
2018-10-03, 08:34
  #18
Medlem
Varför ens bry sig?
Gjorde det ändå.....
Citera
2018-10-03, 14:23
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Killarna på bilderna ler väl mer löjligt, än feminint...? Kvinnor ler i allmänhet lite vackrare än så... Sen är det givetvis trams att dessa clowner skulle vara bögar, bara för de apar sig på bilder...

De ler både löjligt och lätt feminint. Hur vet du, att de inte är bögar? Känner du dem?
Citera
2018-10-03, 14:52
  #20
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelbottnad
De ler både löjligt och lätt feminint. Hur vet du, att de inte är bögar? Känner du dem?
Varför skulle de vara bögar bara för att de ler tillgjort och löjligt...?
Citera
2018-10-03, 20:54
  #21
Medlem
S0LD13R777s avatar
Jag har sett en del snubbar i Sverige som ser ut sådär.
Vad man skulle kunna kalla töntiga män, mest kring Södermalm verkar de finnas.
Verkar dock vara känsligt då vi har minst 2 personer i tråden som hävdar att de inte finns här trots att jag sett snubbar med exakt samma töntiga uppenbarelse här i Sverige.

Jag tror dessa flyter i många olika kategorier, de är såna amöbor så de kan placeras i flera.

Bugmen
Soy bois
Nu-male
Töntar
Nördar
Beta
osv. osv.
Citera
2018-10-05, 16:43
  #22
Medlem
justonefix124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelbottnad

Nu-males, ska enligt vad jag läst, vara riktiga morons, i regel bosatta i Kalifornien. Lägg särskilt märke till deras enfaldiga leenden på fotot i artikeln - s.k. nu-male-smiles!

Ja det har bott "morons" med enfaldiga leenden på läpparna i alla tider i Sverige.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback