Hej det är första gången jag gör en sådan här tråd...
Min mamma har haft en hund i 6 år och det är jag som har varit ute med den varje dag flera gånger om dan i 6 år.
Vi har byggt upp en vänskap med varandra under alla dessa år.
Nu har mamma beslutat sig att sälja hunden. och jag har mått dåligt/ledsen så tårarna rinner att hunden nu ska säljas imorgon. Och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.
Vi pratade med varandra och kom fram till att vi skulle behålla hunden. men så blev INTE fallet utan hunden ska säljas. Nu mår jag dåligt/ledsen över att hunden ska SÄLJAS IMORGON.
Jag har tankar som snurrar i skallen i 180. Allt från hur det kommer att gå med hunden i fortsättningen och om den kommer ha en nytt och bra hem. Och saknaden är enorm redan.
Jag har ADHD vilket känns ännu tungare det här när det gäller känslorna... känslorna pendlar väldigt mycket från att tårarna rinner. och det kommer bli ännu kämpigare imorgon när hunden försvinner för gott från mig.
känner att jag måste skriva av mig.
Min mamma bryr sig inte och frågar inte mig hur jag mår efter hon tog det dumma beslutet. och jag bor hemma så jag kan ju inte göra så mycket heller.
Jag vill bara försvinna och vet inte vart jag ska ta mig till...

livet känns helt meningslöst och "förlora en djur vän" som man har vant sig vid i 6 år.