Citat:
Ursprungligen postat av
AX64
Har tyvärr svårt att se att FB är tänkt att användas till att diskutera ditt liv och leverne i din egna lilla vrå. Forumet är ändå ämnesorienterat och du verkar inte ha något specifikt ämne att diskutera, utan den röda tråden är bara att det är du som skriver.
Citat:
Ursprungligen postat av
najas
Nej, Flashback är ett diskussionsforum och TS kan inte styra vad som diskuteras mer än genom att sätta ramarna för diskussionsämnet. Vill du blogga får du göra det någon annanstans.
Men skälet till att Flashback är ämnesorienterat, det är väl för just för att man INTE ska kunna förstöra andra trådar? Så om jag har en egen tråd där jag bestämmer ämnet, vad är problemet med det?
Eller tänker jag fel?
Dessutom tänker jag att jag precis som i en blogg då kan diskutera mina åsikter fritt, utan att vara bundet till något specifikt ämne.
Citat:
Ursprungligen postat av
Allaballawalla
Nej, det får man inte.
Flashback Forum är ett diskussionsforum och på diskussionsforum diskuterar man. Om man inte vill diskutera utan istället blogga så finns det flera ställen att göra det på.
Kan detta inlägg räknas som ett förslag till Flashback, eller var ska jag annars posta det?