Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-20, 11:47
  #1
Medlem
Hej!

Vad är det för saker som man får med sig när man ställer upp som volontär för Pride? Vad är det för typer som OFTAST brukar ställa upp som volontärer? Är det Vänsterpartister och Feminister?

Och kanske det centrala frågan - Vad får man för goda erfarenheter, vad lär man sig?
Är det överhuvudtaget värt att skriva det i sitt CV?

Vad har ni för erfarenhet av att ställa upp som volontär på just Pride-Festivaler?

Tack för svar!

Observera: Jag pratar om rent generellt volontär på Pride. Men har ni en erfarenhet vilken som är det absoluta viktigaste och det som man mest lär sig och FAKTISKT värt att skriva det i sitt CV får ni tala om det. Ni får gärna passa på att ÄVEN skriva om vilken som är den mest ''negativa'' uppdraget, där man inte får så mycket lärdomar och inte alls värt att skriva det i sitt CV.
Citera
2018-09-20, 12:05
  #2
Avstängd
Kyzs avatar
Jag skulle absolut inte skriva in det i mitt cv...men de är jag de.. Hehe vad ska du hjälpa dom dära för? Om du inte får betalt ser jag inte mycket anledning.... Dom får väl väsnas bäst dom vill så länge de inte kräver nåt av oss andra medborgare... Men nu har de gått för långt med de här tramset... Jag bryr mig inte om vilket hål du sätter på.. Så länge du är som folk... De här tramset är endast onödigt... Hehe

Mvh Johan
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback