Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
Ditt uttalande (1) har inte förändrats utifrån de två artiklarna dock och det uttalandet indikerar inte att du tagit till dig ny kunskap.
"Faktaresistens definieras av Nyordslistan för 2015 som: ”Förhållningssätt som innebär att man inte låter sig påverkas av fakta som talar emot ens egen uppfattning, som i stället grundas på till exempel konspirationsteorier."
1. Detta var ditt inlägg. Som jag responderade på.
"Svenska pensionärer är lätta byten för våra mörka ockupanter. Deras val av offer utses primärt efter nationalitet/hudfärg (svensk/vit) samt där de är i numerärt och fysiskt överläge. Den sekellånga degeneration dessa flockdjur har genomgått har dessvärre gjort dem inkapabla att samverka med oss västerlänningar."
Nej du kallade mig faktaresistent i.o.m. att jag förnekade ut ur Afrika-hypotesen. Ett tafatt argument som du själv dessutom anförde utifrån mitt inlägg som du här citerar helt utan kontext.
Och vad det inlägget beträffar så finns det åtskilliga exempel på hur invandrare kollektivt använder våld och sexualbrott som en social gruppaktivitet och maktutövande. Att deras kulturer är underlägsna våran är bara att konstatera utifrån hur den tillämpas i praktiken samt hur regressiva deras samhällen är. Att det har med defekter i deras genetik och ras som orsak är inavel en delvis konsekvens. Kusingiften är ett utbrett fenomen i Mellanöstern och delar utav Afrika men dina PK-skygglappar gör dig blind inför det faktumet kanske?
Skit samma jag tänker inte ödsla tid på att argumentera med en rättshaverist som hämtar "kunskap" från SVT.