Citat:
Ursprungligen postat av
Obannad
Är inte det rimligaste antagandet att misstänkt gärningsman/kompis /anhörig läckt att det finns sms-trafik ?
Citat:
Ursprungligen postat av
Obannad
Finns alltid två sidor i en sms-trafik. Fanns väl nån uppgift om "omfattande sms-historik"? Och såklart är det den part som har fördel av sms-historiken som lämnat in den/läckt den
Det är Aftonbladet som har skrivit om sms-trafiken. Och det är nog det enda dom skrivit angående det här fallet, som inte är offentligt.
Läste i en annan artikel att skolan tidigare gjort orosanmälan till soc, angående den misstänkta våldtäktsmannen. BO kan ju ha fått hotelser från MGM, om han trott att hon har något med det att göra. Vi vet som inget om vad sms:n innehåller, men hon blev direkt en slyna här i tråden, pga av att Aftonbladet skrivit att det fanns sms-trafik emellan förövare och brottsoffer.
För mig känns det som det var just det som var tanken med publiceringen av uppgifterna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Utflyttad
Men du talar om en utopi.
En överväldigande majoritet av röstberättigade har nu röstat för massimporten av synnerligen kvinnofientliga klantraditioner och en ännu större majoritet av röstberättigade kvinnor röstade för det.
Feministerna stod på barrikaden för massimporten av synnerligen kvinnofientliga klantraditioner.
Det kommer att ta generationer för att dessa mäns avkommor skall komma i närheten av Svenska värderingar.
Tills detta har skett, om det kommer att ske, så är det de Svenska flickorna och kvinnorna som är tvungna att anpassa sig.....eller råka illa ut.....tyvärr!
Vi talar inte om viktiga principer som du, jag och alla andra kan skriva under på. Vi talar om de faktiska omständigheterna som en oansvarig invandringspolitik har skapat.
Och jag vidhåller att det var att måla fan på väggen då läraren klädde sig som hon gjorde när skolan har elever som är vuxna män med synnerligen kvinnofientliga klantraditioner.
Jo, jag vet. Blev bara så jävla förvånad/upprörd över att få läsa så mycket islamistbejakande dravel här på flashback, inte riktigt vad jag väntat mig. Men tiderna förändras, och kvinnornas kläder med den.
Hade hennes facebook och blogg varit fylld med Refugees welcome och liknade dravel, hade jag kunnat förstå hatet. Men inte just nu, med det lilla vi vet. Det enda vi vet är att hon är sexig, och stolt över det. Men det räckte till och med här inne, för att hon skulle ses som en slyna.
Flashback har ju varit en utpost man kunnat vända sig till, om man gillar det svenska Sverige. Man hade en känsla av att man inte var ensam om att ogilla det osvenska Sverige. Den känslan fick sig en ordentlig knäck, med den här tråden. Tog det kanske lite för hårt, men står för det jag skrivit.