2018-09-23, 20:19
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obannad
Finns alltid två sidor i en sms-trafik. Fanns väl nån uppgift om "omfattande sms-historik"? Och såklart är det den part som har fördel av sms-historiken som lämnat in den/läckt den
Snuten lär kräva in SMS-historiken så fort en anmälan kommit in. Ren rutin.
Citera
2018-09-23, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Det är vad föräldrarna tydligen ska ha uppgett till Kassem Hamadé, som jag tolkar det. Om det stämmer eller inte, lär komma fram.
Knappast Hamadés ansvar för vad MGM:s föräldrar säger.

Fast ingen tillfällighet att Kassem intervjuar hans föräldrar. Föräldrarna har anlitat Kassem för att gå deras ärende. De hittar på..han förmedlar detta genom en av Sveriges största tidningar. Kassem sprider medvetet lögner..utan att kolla upp om det stämmer( vilket han vet att det inte gör). Han försöker sprida medvetna,falska lögner. Kassem är en utrikespolitiker..men helt plötsligt går han köpta ärenden för en annan arab. Äckligt och genomskådat.
Citera
2018-09-23, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktjuven
Äntligen börjar tråden bebos av sansade människor med en human människosyn.

Finns fan gymnasietjejer som klär sig mer utmanande än denna fröken men ändock inget skäl för våldtäkt.

När finns det skäl för våldtäkt enligt dig?

Det borde väl du veta som har en ”human människosyn”.
Citera
2018-09-23, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Det är vad föräldrarna tydligen ska ha uppgett till Kassem Hamadé, som jag tolkar det. Om det stämmer eller inte, lär komma fram.
Knappast Hamadés ansvar för vad MGM:s föräldrar säger.
Fan va intressant. Antingen kommer det fram vad som föresiggår på denna skola mellan lärare och ensamkommande barn eller så ljuger familjen och den goda pk journalisten.
I vilket fall har Expressen gett sig fan på att försvara MGM och skriver att våldtäktoffret antagligen ljuger och vänstrade (enligt familjen)! To be continued...
Citera
2018-09-23, 20:53
Bannlyst
Den här mannen har ett gediget brottsregister och är en aggressiv person. Våldsamt motstånd mot tjänsteman, olovlig körning, urkundsförfalskning och narkotikabrott.

BO är en stabil kvinna som varit förste lärare de senaste åren. Har skött sitt jobb utan anmärkning, har levt ett lugnt luv med familjen. Lyckligt gift. Är en relationstjej. Har aldrig varit ute i staden och ” levt livet”. Hon skulle aldrig ha förhållande bredvid eller ffa ha ett förhållande med en elev.

Mannens historia gör honom till en farlig person att vistas med. Dör ligger fokus. Man är för naiv när man tror att dessa personer skall kunna integreras i det svenska samhället. De har inte de värderingarna..inte den respekten som krävs.
Citera
2018-09-23, 20:56
Medlem
Evig.Ingen.Naken.s avatar
Citat:
Är inte det rimligaste antagandet att misstänkt gärningsman/kompis /anhörig läckt att det finns sms-trafik ?

Citat:
Finns alltid två sidor i en sms-trafik. Fanns väl nån uppgift om "omfattande sms-historik"? Och såklart är det den part som har fördel av sms-historiken som lämnat in den/läckt den

Det är Aftonbladet som har skrivit om sms-trafiken. Och det är nog det enda dom skrivit angående det här fallet, som inte är offentligt.
Läste i en annan artikel att skolan tidigare gjort orosanmälan till soc, angående den misstänkta våldtäktsmannen. BO kan ju ha fått hotelser från MGM, om han trott att hon har något med det att göra. Vi vet som inget om vad sms:n innehåller, men hon blev direkt en slyna här i tråden, pga av att Aftonbladet skrivit att det fanns sms-trafik emellan förövare och brottsoffer.
För mig känns det som det var just det som var tanken med publiceringen av uppgifterna.

Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Men du talar om en utopi.
En överväldigande majoritet av röstberättigade har nu röstat för massimporten av synnerligen kvinnofientliga klantraditioner och en ännu större majoritet av röstberättigade kvinnor röstade för det.

Feministerna stod på barrikaden för massimporten av synnerligen kvinnofientliga klantraditioner.

Det kommer att ta generationer för att dessa mäns avkommor skall komma i närheten av Svenska värderingar.

Tills detta har skett, om det kommer att ske, så är det de Svenska flickorna och kvinnorna som är tvungna att anpassa sig.....eller råka illa ut.....tyvärr!

Vi talar inte om viktiga principer som du, jag och alla andra kan skriva under på. Vi talar om de faktiska omständigheterna som en oansvarig invandringspolitik har skapat.

Och jag vidhåller att det var att måla fan på väggen då läraren klädde sig som hon gjorde när skolan har elever som är vuxna män med synnerligen kvinnofientliga klantraditioner.

Jo, jag vet. Blev bara så jävla förvånad/upprörd över att få läsa så mycket islamistbejakande dravel här på flashback, inte riktigt vad jag väntat mig. Men tiderna förändras, och kvinnornas kläder med den.
Hade hennes facebook och blogg varit fylld med Refugees welcome och liknade dravel, hade jag kunnat förstå hatet. Men inte just nu, med det lilla vi vet. Det enda vi vet är att hon är sexig, och stolt över det. Men det räckte till och med här inne, för att hon skulle ses som en slyna.

Flashback har ju varit en utpost man kunnat vända sig till, om man gillar det svenska Sverige. Man hade en känsla av att man inte var ensam om att ogilla det osvenska Sverige. Den känslan fick sig en ordentlig knäck, med den här tråden. Tog det kanske lite för hårt, men står för det jag skrivit.
Citera
2018-09-23, 20:57
Bannlyst
Man måste känna till Nässjö för att förstå en helhet..

Här har vi ” kokainbilen” där alla 5 i bilen är påtända av cannabis..en vardag i Nässjö..i denna stad härjar denne man..

http://www.hoglandsnytt.se/extra-kokainbilen-satte-nytt-rekord-i-nassjo/
Citera
2018-09-23, 21:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Evig.Ingen.Naken.
Det är Aftonbladet som har skrivit om sms-trafiken. Och det är nog det enda dom skrivit angående det här fallet, som inte är offentligt.
Läste i en annan artikel att skolan tidigare gjort orosanmälan till soc, angående den misstänkta våldtäktsmannen. BO kan ju ha fått hotelser från MGM, om han trott att hon har något med det att göra. Vi vet som inget om vad sms:n innehåller, men hon blev direkt en slyna här i tråden, pga av att Aftonbladet skrivit att det fanns sms-trafik emellan förövare och brottsoffer.
För mig känns det som det var just det som var tanken med publiceringen av uppgifterna.

Jo, jag vet. Blev bara så jävla förvånad/upprörd över att få läsa så mycket islamistbejakande dravel här på flashback, inte riktigt vad jag väntat mig. Men tiderna förändras, och kvinnornas kläder med den.
Hade hennes facebook och blogg varit fylld med Refugees welcome och liknade dravel, hade jag kunnat förstå hatet. Men inte just nu, med det lilla vi vet. Det enda vi vet är att hon är sexig, och stolt över det. Men det räckte till och med här inne, för att hon skulle ses som en slyna.

Flashback har ju varit en utpost man kunnat vända sig till, om man gillar det svenska Sverige. Man hade en känsla av att man inte var ensam om att ogilla det osvenska Sverige. Den känslan fick sig en ordentlig knäck, med den här tråden. Tog det kanske lite för hårt, men står för det jag skrivit.

Som jag skriver så har denne man hotat folk innan. Sms handlar inte om skolan utan hans intresse för henne.
Citera
2018-09-23, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrandgulMan
När finns det skäl för våldtäkt enligt dig?

Det borde väl du veta som har en ”human människosyn”.

Är du så där korkad eller gör du dig till?
-Finns aldrig skäl till våldtäkt.
Citera
2018-09-23, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmbamse
Är du så där korkad eller gör du dig till?
-Finns aldrig skäl till våldtäkt.

Det var precis min poäng.
Läs vad jag svarade på.
Citera
2018-09-23, 21:23
Medlem
Evig.Ingen.Naken.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitcoinkung
Som jag skriver så har denne man hotat folk innan. Sms handlar inte om skolan utan hans intresse för henne.

Ja, och jag skriver att sms:n kan ha bestått av hot mot henne. Kändes som en rimlig gissning.

Men ok. Nu blir jag ju lite nyfiken hur du kan veta detta. Du behöver dock inte svara på det, inte så viktigt. Då känns det mera viktigt hur sms-trafiken såg ut. Han skickade alltså kärleksförklaringar till henne? Enstaka, eller hundratals? Skulle han våldta henne om dom inte blev ihop? Eller var det bara gulligull?
Hur tog hon det, hur svarade hon? Berätta gärna någonting som kan ge oss en bild av vad som pågick.
Citera
2018-09-23, 21:54
Medlem
LeeVans avatar
Nu börjar det bli intressant … Far till ”GM” antyder tydligen att ”GM” har tillgång till 9 (nio) präktiga svenskor som gärna särar på benen för lite islamsk kultur.

Är månne fadern trovärdig??

Edit: Det är tydligen inte fadern som uttalat sig.
Senast redigerad av LeeVan 2018-09-23 kl. 22:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in