2018-09-16, 17:54
Medlem
Hej

Om man köper apotekets hem test då ingår ju Mycoplasma om man köper det stora testet.

Vad jag hajat så är det 4st olika bakterier familjen Mycoplasma familjen. så innebär det att jag är negativ mot Mycoplasma så är det även mot Mycoplasma genitalium också då? Förstår ni vad jag menar annars utvecklar jag mig gärna =)
Citera
2018-09-16, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av summer86

Vad jag hajat så är det 4st olika bakterier familjen Mycoplasma familjen. så innebär det att jag är negativ mot Mycoplasma så är det även mot Mycoplasma genitalium också då? Förstår ni vad jag menar annars utvecklar jag mig gärna =)
Är även intresserad av detta du talar om. Jag har iaf provat mig för mykoplasma på en provmottagning, det är gratis. Dom kanske vet något?
Citera
2018-09-16, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babyspenat
Är även intresserad av detta du talar om. Jag har iaf provat mig för mykoplasma på en provmottagning, det är gratis. Dom kanske vet något?

Jag har köpt ett sådant test men fick tillbaka det negativt därför undrar jag om det gäller alla 4st inom familjen
Citera
2018-09-16, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av summer86
Jag har köpt ett sådant test men fick tillbaka det negativt därför undrar jag om det gäller alla 4st inom familjen
Det borde den göra. Vill du vara på den säkra sidan så frågar du företaget som skapade testet
Citera
2018-09-16, 21:39
Medlem
Testar de sådant? Vad jag fått höra vill de inte testa mycoplasma eftersom de inte vill skriva ut antibiotika för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in