Citat:
Du kanske borde be om att få dela din dos?
Så du tar typ 60mg på morgonen och sen 60mg till kvällen.
Men jag rekommenderar starkt att hålla dosen så låg som möjligt!
Biverkningarna blir hemska när man kommer upp över 80mg/dag för mig. Jag låg som högst på 120mg/dag och jag blev bara tjock och irriterad och kände mig mer abstinent än när jag ligger på 60-70mg.
Funderar starkt på buvidal sprutan så man slipper springa varje dag på mottagningen för att få sin jävla dos
Så du tar typ 60mg på morgonen och sen 60mg till kvällen.
Men jag rekommenderar starkt att hålla dosen så låg som möjligt!
Biverkningarna blir hemska när man kommer upp över 80mg/dag för mig. Jag låg som högst på 120mg/dag och jag blev bara tjock och irriterad och kände mig mer abstinent än när jag ligger på 60-70mg.
Funderar starkt på buvidal sprutan så man slipper springa varje dag på mottagningen för att få sin jävla dos
jag har nu 120 och det funkar okej. lite segt med abstinens på morognkvisten. men jag är sjukt nöjd jämfört med subutex och buvidal sprutan. det är som natt och dag för mig. jag mår verkligen skitbra om man jämför. mycket för att jag har rutin nu att åka VARJE dag. dom sa idag första gången att jag skulle få över helgen nästa helg. men jag tacka nej. då riskerar jag att ta överdos och missburka skiten och ta den fel fuck det fan. meningen att jag ska ta dden rätt liksom. ochvisst jag bor på boende där personal kan hålla den men jag vet att jag kommer strula med dom och bryta uipp mitt skåp om jag får ångest en natt. nej tack fan. men tack för tips. många sa nej börja inte med meta och håll dig till sub. sjukaste hade inte trott det fuinkat såhär bra. jag känner inte nån biverkan än alls 3 mån nu. och visst små trött ibland för jag har catapresan 3st om dagen 75 ug st. men det för att sova bra. tog bort kvetiapin 600mg och olanzapin 55mg och nozinan 3st och nån mer för dom va qt förlängande. och sen stilnoct en togs bort så bara en kvar. sover som en kratta för abs kommer på natten. så efter sommaren kanske jag får höja mer vi får se.