Citat:
Ursprungligen postat av
svampen211
Tack Neo! Guld är du! Det förklarar varför jag gått ett halvår på sub debot 300mg och upplevt EXAKT samma som du. Fått höra det blir bättre när du kommer till steady state. Går varje månad hoppas dem ska fatta. Sen ett halvår senare får jag träffa läkaren och hon säger sub inte funkar på mig och jag ska få levipodon igen. Börjar om 2 veckor, det var för dem var tvugna det står undernärd i Journalen, depression, och massor annat. Vissa på kliniken har blivit rent av chockade när dem sätt mig som inte träffat mig på ett tag. Och jag säger precis det jag sagt i ett halvår sen tar dem ekg o puls och får panik. Min morsa börja till o med ringa för jag kunde gå 3 dagar utan att äta. Nu håller dem på o säger åt lite glass när du kommer hem dom de är kul. O lägger fram godis skål o försöker få mig o äta skit jag inte vill ha. Har under tiden fixat gymnasie examen blivit behörig flera universitets kurser och yh utbildningar. Jag tror inte dem kan förstå en glimt av hur mycket jag lidit och kämpat. När ja träffa läkaren nu så sa jag till min handläggare att löser de sig inte nu hoppar jag. Efter 6 år. För det har lidit detta halvår är värre än alla åren innan LARO med jagande och sprutor, människor som blåser första chansen. Ofrivilliga fentanyl och horse abstinenser jag tar den skiten alla dar för min hjärna börjar lägga av. Ja sökte en annan klinik, tur som ja har får ja träffa den enda läkaren där som är sjuk i huvudet. Han satt och hån skratta åt mig när jag beskrev mina besvär. Endå dem på kliniken där ja ringde till som sa tjata på dem o skriva remiss ja hör ju hur dålig du är är. Sen skriver läkaren att jag är påverkad men kan följa en röd tråd, dock lite slö i rösten o verkar trött. Nonshit ja sovit 2h dag plus fått ögon inflammation som man ser i journalen. Är helt utbränd. Ja försöker inte kolla bak så mkt och tänka vad jag klarat endå och att jag får levipodon igen om lite mindre än 2 veckor.
Citat:
Ursprungligen postat av
svampen211
Nej! Jag var på 120mg och över 80 börja jag bara må sämre, fet, testo som en pojke innan puberteten fick inte hjälp av endorkrin endå. När ja börjar igen så kommer ja försöka stå på 20-25mg levipodon. Sub depot har inte gjort ett piss för mig varit absad ett halvår. Jag gick från 5 år på metta på en dag till sub sprutorna. 30kg på 4 månader. Och mer men mindre o saktre resten av månaderna. Jag har sätt båda sidorna nu o aldrig gått på såhär svag opiat sen ja börja laro på vet inte hur många år och lidit fan. Så blir ja bara frisk o orkar stå på benen så kommer ja stanna på den dosen.
Ok ok förstår ber om ursäkt mitt förra inlägg ja komihåg ja va allmänt irriterad på nått annat o skrev otrevligt mot dig.. moget
Kul(inte kul) du känner igen dig i det vi upplever av dom sorterna sub behandling depot..
Helt sjukt att man får kraftigt starka mediciner men sen säger att man mår dåligt så tror dom inte på en.. helt otroligt..
Läst i en artikel i en tidning på nätet Google så hittar du säkert, iallafall politikerna har lagt en kassa där dom som erbjuder bubidal behandling får extra pengar för varje patient dom får in på det.. helt sjukt att det styrs av pengar .. menmen de är medicin/sjukvården som styrs av pengar de va ju inget nytt egentligen..
Må väl ja dömer dig inte nått