2019-07-05, 19:54
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mentalparasit
Hallå hallå!

Undrar om det går att få fram rent pulver eller vad det kan vara ur en flaska med metta?
Tänker typ microugnen och vaporisera eller är det omöjligt?

Mvh//
Rent teoretiskt så går det ju, absolut. Men Pulvret du får fram kommer ju inte vara rent Metadonhydroklorid. Alla övriga ämnen & hjälpmedel nedstoppat i lösningen kommer vara inkluderat i pulvret, likaså allt socker.

Nu vet jag inte om Metadon är värmekänsligt och om det blir förstört vid värme, det får du ta reda på själv. Men häll ut vätskan på nått fat, plåt, vadsomhelst som är rent, och så att vätskan blir tunt fördelat. Lägg in i ugnen på låg värme, typ 70-80 grader. Så låter du lösningen avdunsta på de sättet
Citera
2019-07-08, 12:15
Avstängd
Hur skönt är metadon, skönare än oxy?
Tänker prova på i helgen och har 80mg liggandes. Har provat allt annat än nålen men äter inte opiater hela tiden så har ju inte tolerans. Fungerar benzo till? Mvh
Citera
2019-07-08, 12:38
Medlem
jeppy666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raketforandringen
Hur skönt är metadon, skönare än oxy?
Tänker prova på i helgen och har 80mg liggandes. Har provat allt annat än nålen men äter inte opiater hela tiden så har ju inte tolerans. Fungerar benzo till? Mvh

Blanda inte opiater och benzo.
Citera
2019-07-08, 12:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jeppy666
Blanda inte opiater och benzo.

Ok, avstår. Har du annars erfarenhet utav ämnet och frågan? ^
Citera
2019-07-08, 15:18
Medlem
jeppy666s avatar
Citat:
Ok, avstår. Har du annars erfarenhet utav ämnet och frågan? ^

Inte mycket men om du inte har tolerans så borde 20mg räcka,om det inte uppnår dina krav så kan du fylla på med 10mg åt gången, metadon håller på ett bra tag om jag inte har fel.

EDIT: Det kan du ta oralt.
Citera
2019-07-08, 18:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jeppy666
Inte mycket men om du inte har tolerans så borde 20mg räcka,om det inte uppnår dina krav så kan du fylla på med 10mg åt gången, metadon håller på ett bra tag om jag inte har fel.

EDIT: Det kan du ta oralt.

Okok, så det finns ingen bäst före punkt utan kan dosera 20mg och vänta 2-4 timmar tom?

En fråga som kvarstår. För någon som endast lekt med elden och ej hunnit kasta sig ut på öppet hav då förstår jag att mycket är dödligt, men om man provat på allt förutom fentanyl samt spruta i armen men ej går på någonting regelbundet så borde man kunna ta 40mg metadon omgående, menar att det intag av substanser innan har gett kroppen lite utav ett immunförsvar eller sköld, kalla det vad man vill, men kommer ej kunna ta något alls efter detta och vill att kvällen ska bli så tung men ändå skön för sinnet och själen. Tagit metadon tidigare troligtvis för mycket och naivt så vet inte dosen men vaknat upp flera timmar senare och hållit på att kola, säkert blandat det då med benzo också, (ska ej blanda med benzo), vill ha livet kvar
Senast redigerad av Raketforandringen 2019-07-08 kl. 18:12.
Citera
2019-07-11, 00:40
Medlem
vargstars avatar
Citat:
Okok, så det finns ingen bäst före punkt utan kan dosera 20mg och vänta 2-4 timmar tom?

En fråga som kvarstår. För någon som endast lekt med elden och ej hunnit kasta sig ut på öppet hav då förstår jag att mycket är dödligt, men om man provat på allt förutom fentanyl samt spruta i armen men ej går på någonting regelbundet så borde man kunna ta 40mg metadon omgående, menar att det intag av substanser innan har gett kroppen lite utav ett immunförsvar eller sköld, kalla det vad man vill, men kommer ej kunna ta något alls efter detta och vill att kvällen ska bli så tung men ändå skön för sinnet och själen. Tagit metadon tidigare troligtvis för mycket och naivt så vet inte dosen men vaknat upp flera timmar senare och hållit på att kola, säkert blandat det då med benzo också, (ska ej blanda med benzo), vill ha livet kvar

Metadon är den opiat/opioid som kickar segast, defintivt, och en av de opiaterna som flest folk dör på, så låt det kicka ordentligt, vilket kan vara uppemot 3 timmar ibland.

Tycker iaf du ska vänta 1,5-2 timmar innan påfyllning VARJE gång du tar.
Citera
2019-07-13, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vargstar
Metadon är den opiat/opioid som kickar segast, defintivt, och en av de opiaterna som flest folk dör på, så låt det kicka ordentligt, vilket kan vara uppemot 3 timmar ibland.

Tycker iaf du ska vänta 1,5-2 timmar innan påfyllning VARJE gång du tar.

Iallafall 3 eller helst 4 tim om man inte har tolerans och är ny på meta.
Citera
2019-07-16, 15:12
Avstängd
Hej! Undrar om någon schyst användare kan råda mig hur 4st á 20mg metadontabletter ska intas för att få så långt och härligt rus som möjligt. Testat de flesta opiater, oxy i doser runt 200mg som högst, brukar då och då men saknar tolerans och är ej fäst till något. Kan dock säga att tramadol känns som alvedon efter allt experimenterande framförallt efter att heroin testades rökas.

Tackar och bugar för all sorts input och ser fram emot en kväll med metadon utan att göra dåliga misstag då det som bekant är en extremt stark opiat.
Citera
2019-07-16, 15:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Iallafall 3 eller helst 4 tim om man inte har tolerans och är ny på meta.

Så länge alltså!? Får tabletterna delas på hälften då så att en 10mg påfyllning istället för hela 20mg?
Citera
2019-07-16, 17:10
Avstängd
Alltid fått höra att effekten tar 2-4 timmar att uppnå men 20mg för snart en halvtimme sedan och jag är störtskön, alltid upplevt att i samband med intag många gånger när tabben åker ner i halsen gällande oxy och så tar typ 2 min för att känna något..
Citera
2019-07-16, 21:16
Avstängd
Citat:
Alltid fått höra att effekten tar 2-4 timmar att uppnå men 20mg för snart en halvtimme sedan och jag är störtskön, alltid upplevt att i samband med intag många gånger när tabben åker ner i halsen gällande oxy och så tar typ 2 min för att känna något..

Jäävlar, slog till hårdare än förväntat 4 timmar in, shit!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in