Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2018-11-03, 23:09
  #97
Medlem
Kakap0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProcioneLavatore
Nej jag avskyr detdär! Fyfan.
Min far gjorde alltid så och gör fortfarande det av nån anledning.. och jag är 23 år nu
ALLTID varit obekväm men har aldrig vågat säga något.
Han tror även att han har rätten att pussa mej på huvudet eller när jag var svinförbannad på honom så försökte han ta min hand och säga "de blir bra tillslut" (då slängde jag dock iväg handen) och kommer med meningar som "vi har varit ifrån varann för länge"
Åh fyfan de var ju för fan jag som inte ville umgås med honom. Dels pågrund av hans sliskiga beteende.
Han tjatar fortfarande om att jag "ska" bo hos honom och pratar som att vi ska dela vardagen.. vill varken bo hos honom eller ens umgås med honom.

För att hålla mej till ämnet: varför ska vucna människor få ta dig friheten att klappa ungen på rumpan eller tvinga den att ta emot en puss på kinden? Redan där lär man omedvetet in att man inte får bli sur när någon tar sig rätten över någons kropp.

I ditt fall handlar nog inte om att din far vill vara sliskig mot dig, han verkar älska dig så mycket så det gör ont att han inte får träffa dig lika ofta längre som när du bodde hemma.
För en del föräldrar är det oerhört svårt att släppa taget om sina barn.
Själv har jag en mor som ringer mig VARJE dag och har gjort det sedan jag flyttade hemifrån för 17 år sedan.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback