2019-09-20, 23:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Charita

Många tjejer blir extremt kåta vid mens.

Inte min, hon är ganska obekväm med att ha någon/ eller något i sin nedre regioner under dom dagarna, hon suger bara kuk någon gång nu och då när jag håller på att förgås av sexbrist

Men övrig tid är hon banne mig lika kåt som mig, dvs ofta

Hennes graviditet fick under dom sista månaderna liknande effekt, fick fan knappt knulla något. Men sög för glatta livet gjorde hon
Citera
2019-09-21, 00:22
Avslutad
Frugan blir speciellt kåt om det är ekonomiska framsteg. Ny bil, bostad,konsert, restaurang osv. Grå vardag no no. Samtidigt känner jag mig som en presterande bock så det är inte fel. Om jag är väldigt mesig blir det inget sex o det rekommenderar jag män. Var väldigt bestämda och tuffa så får ni mycket sex.
Citera
2019-09-21, 09:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Charita
Vi kan precis som killar också bli sugna på samlag om vi inte haft det på ett tag.
Har vid flera tillfällen känt att jag inte kan "styra" mig själv, oftast när det varit en kille i närheten.

Många tjejer blir extremt kåta vid mens.

Hur är det när kvinnor som inte har mens längre har en yngre man intill sig då? Säg kvinnan är 58 och mannen är 19.
Citera
2019-09-22, 09:06
Medlem
Hej
Är särbo med en kvinna som är 50 år. (själv 51) sen några år. Vi hade inte träffats på några veckor pga semester och resa, och jag hade lite och fixa med huset och hon var lite nerstämd och ledsen efter ett tråkigt besked under semestern. (Vi hade träffats några dagar på semestern o vart iväg på en resa utomlands.) Var och hämtade henne i lördags förra veckan då hennes son hade lånat hennes bil och vi körde hem till mitt hus. Hon bor i lägenhet i staden och jag bor på landet och hon ville ha lite lantluft. Vi lagade mat o fixade lite och på kvällen låg vi i soffan och tittade på tv. När vi lagt oss blev det lite mys och sex. Blev inte så länge pga av trötthet från min sida.

På morgonen talade hon om att hon fått mens. Dagen gick och vi gjorde lite av varje under dagen. När vi druckit kaffe på eftermiddagen la vi oss i soffan och tittade på film. Efter ett tag så kryper hon till mig och vi ligger sked och små hånglar, kelar och tittar på filmen. Efter tag reser hon sig upp och går på toaletten. Jag hör hur duschen är på ett tag. jag ligger kvar i soffan när hon kommer ut från toaletten och tittar på mig och säger kom. Hon går mot sovrummet och jag följer efter. Hon säger bara, jag måste ha sex nu fast jag har mens. Vi hade riktigt härligt och långt sex.

När vi var klara låg vi och kelade en stund innan vi duschade av oss. Gick in till soffan o tittade vidare på filmen. Låg och myste och kelade och jag retades lite med henne. Vet om hennes erotiska zoner. Efter ett tag går hon upp och ut i köket o kommer tillbaka. Tittar på mig och säger kom med. Vi går in i sovrummet, klär av oss och ligger och kelar och har sex i igen. När vi är färdiga så myser vi lite. Hon tittar på mig o säger, det är ditt fel. Vi gör oss iordning o ska titta vidare på tv. Hon säger att hon lägger sig i den andra soffan så vi får se färdigt filmen.

När vi träffas så brukar de bli en del sex. Jobbar vi helg o börjar senare kan de bli morgonsex om jag sover över hos henne, efter nån fest lite fyllesex. Kan bli 3-4 gånger under en helg, då vi är särbo och bor 2 mil från varandra och har olika arbetstider. Några vi känner och umgås med brukar ibland säga att vi är som tonåringar. Jag tror att man är mer avspänd, inte har lika mycket krav, inga småbarn att ta hand om, kan leva ut mer som äldre. Historien ovan är sann. Jag blev själv lite förvånad, då hon hade mens och vi brukar som mest kela lite när hon har mens under några dagar pga mensvärk. Men hon sa det var länge sen vi hade sex och på kvällen innan blev det bara en snabbis för vi var lite trötta bägge två. Vart en riktigt trevlig helg. Nu får jag vänta 1 vecka tills vi ses nästa gång.
Citera
2019-09-22, 17:24
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
Frugan blir speciellt kåt om det är ekonomiska framsteg. Ny bil, bostad,konsert, restaurang osv. Grå vardag no no. Samtidigt känner jag mig som en presterande bock så det är inte fel. Om jag är väldigt mesig blir det inget sex o det rekommenderar jag män. Var väldigt bestämda och tuffa så får ni mycket sex.

Tragiskt...
Citera
2019-09-23, 00:20
Medlem
MsBetrayeds avatar
Som nybliven singel efter 25 års samboförhållande där sexet var obefintligt kan jag bara säga att jag är kåt 24/7. Så fort jag ser en man som är en 8-9 så fantiserar jag om att bli knullad. Tack o lov har jag ett par kk som gör jobbet.
Citera
2019-09-27, 23:08
Bannlyst
Googla de här orden, eller använd dem som sökord på youtube:
*redpill
*hypergamy
*mgtow

Läs den här boken:
titel: Män jagar, kvinnor blir jagade
Citera
2019-10-08, 03:57
Medlem
Jag går omkring och är kåt nästan jämt, fantiserar mycket och är jag inte kåt blir jag det väldigt lätt.
Men jag känner inte alltid att jag behöver komma bara för att jag är kåt. Jag skulle kunna gå runt kåt en hel dag om jag visste att jag skulle få knulla senare på kvällen/natten eller veta att jag kommer hem och kan lösa det på egen hand...
Och i andra stunder kan jag längta hem totalt pga kåthet, om jag är fast på jobbet eller något.

Lediga dagar kan jag ligga kvar i sängen länge och tillfredsställa mig själv, se på porr eller bara fantisera fritt. Bara komma om och om och om igen!

Det är skönt att vara kåt, älskar det! Men behöver inte konstant kuk för det. Hade jag haft någon hade det dock varit något helt annat. Han måste vara jävligt kåt som person och ha att knulla på sin topp tre-lista över intressen i livet!
Citera
2019-10-13, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jormaporma
Jag har upplevt att jag varit så kåt att jag inte vet var jag ska ta mig till. Är extremt kåt kring ägglossning och vanligt kåt resten av dagarna. Det känns som ett sug från fittan, man vill bara få något intryckt där.

Åh så skönt det låter
Citera
2019-10-20, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abecede
Jag går omkring och är kåt nästan jämt, fantiserar mycket och är jag inte kåt blir jag det väldigt lätt.
Men jag känner inte alltid att jag behöver komma bara för att jag är kåt. Jag skulle kunna gå runt kåt en hel dag om jag visste att jag skulle få knulla senare på kvällen/natten eller veta att jag kommer hem och kan lösa det på egen hand...
Och i andra stunder kan jag längta hem totalt pga kåthet, om jag är fast på jobbet eller något.

Lediga dagar kan jag ligga kvar i sängen länge och tillfredsställa mig själv, se på porr eller bara fantisera fritt. Bara komma om och om och om igen!

Det är skönt att vara kåt, älskar det! Men behöver inte konstant kuk för det. Hade jag haft någon hade det dock varit något helt annat. Han måste vara jävligt kåt som person och ha att knulla på sin topp tre-lista över intressen i livet!

Kan känna igen det där när jag är ledig! Att bara ligga i sängen hela dagen och ha det skönt. Både när jag är själv och när jag är i ett förhållande. Så jävla skönt att ge varandra flera orgasmer och mellan dom ligga och smeka och prata skönt snusk...
Citera
2020-12-31, 22:09
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsBetrayed
Som nybliven singel efter 25 års samboförhållande där sexet var obefintligt kan jag bara säga att jag är kåt 24/7. Så fort jag ser en man som är en 8-9 så fantiserar jag om att bli knullad. Tack o lov har jag ett par kk som gör jobbet.
Har skummat igenom dina 13 inlägg nu. Så tråkigt att du varken verkar gillar analt eller pegging.
Citera
2021-01-02, 04:58
Avslutad
Beror på vem du frågar.
För egen del var det många år sedan jag kände mig riktigt kåt, lite halvt småsugen någon gång sådär men inte så att det rinner mellan benen, tvärtom. Dessutom är det inte särskilt kul att knulla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in