Citat:
Ursprungligen postat av
Charita
Vi kan precis som killar också bli sugna på samlag om vi inte haft det på ett tag.
Har vid flera tillfällen känt att jag inte kan "styra" mig själv, oftast när det varit en kille i närheten.
Många tjejer blir extremt kåta vid mens.

Citat:
Ursprungligen postat av
Subzero1
Varför ställer folk sådana här frågor egentligen? Vi är båda människor. Mer som förenar än separerar oss.
?? Well, nu ställde ju Charlita inte ens en fråga, men ändå...
Ja, vi är båda människor och det är mer som förenar än separerar oss. Exempelvis att vi (=de flesta) har två ben, två armar, ögon och öron. MEN när det kommer till sexualitet så är vi olika. OM vi nu var så förbaskat lika, så skulle det ju spela ganska liten roll om partnern är man eller kvinna, men så är det inte (återigen; för de flesta).
Det är POLARITETEN, dvs olikheten, som gör att vi tänder på varandra. Det är också det (olikheten mellan man och kvinna) som är grunden till att tex kvinnor har svårt att bli kåta när de kommer hem till sin mjäkige hipsterskäggige pappalediga "man" som har barnkräks på sin stickade kofta, men samtidigt har svårt att ta ögonen från den manlige byggnadsarbetaren (och NEJ, jag är inte hantverkare själv), på samma sätt som normala män har svårt att tända på snusande skräniga kvinnor som kör lastbil.