2018-09-19, 20:57
Medlem
InkMeBabys avatar
Jag kan bli helt blind av kåthet och det har egentligen inget att göra med att jag har varit utan sex länge eller jag har t.ex ägglossning utan bara något som triggar igång mig. Då messar jag direkt någon kk eller löser det själv.
Citera
2018-09-20, 00:34
Medlem
Stonedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jormaporma
Jag har upplevt att jag varit så kåt att jag inte vet var jag ska ta mig till. Är extremt kåt kring ägglossning och vanligt kåt resten av dagarna. Det känns som ett sug från fittan, man vill bara få något intryckt där.

Hade en tjej som var ungefär så, var tvungen och knulla henne flera gånger varje gång vi sågs. Det vart omöjligt och ha nån längre relation med henne tyvärr. Sex är ju en del av förhållandet men det var inte på en rimlig nivå. Hon var riktigt djurisk, sög in kuken i fittan och kramade ur den helt och hållet varje gång.

Kan väl tillägga att hon vart gravid till slut, trots p-piller. Oväntat???!? Har nog aldrig träffat en kvinna som varit så fertil.
Citera
2018-09-20, 10:39
Medlem
varm pirrande känsla i kroppen och ett sug att få beröring, manlig parfym kan göra en riktigt sugen också
Citera
2018-09-20, 10:46
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofiajensssson
varm pirrande känsla i kroppen och ett sug att få beröring, manlig parfym kan göra en riktigt sugen också
Hur reagerar du om du får se en rejäl negerkuk, börjar det pirra lite extra då...?
Citera
2018-09-21, 10:01
Medlem
Bret-Harts avatar
Om kvinnor vill ha sex kan de i regel få det också, vilket vi män bär skulden för, det skulle vara intressant att se hur samhället hade sett ut om män hade samma inställning som kvinnor när det gäller sex och vara så trygga i sig själva och sin egen bekräftelse
Citera
2018-09-21, 12:55
Medlem
Heauxms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snaeckan
Varför hade du inte sex på två år? Var det med mening?

Jag inte var inte i ett förhållande i två år, därför blev det inget sex.
Jag är inte typen som skaffar ett KK eller bara ligger med någon. Det är inte det slags sexet jag är inte efter och jag vet att jag hade mått dåligt om jag hade legat med någon bara sådär.
Som tur var fann jag min livs kärlek efter 2 år och vi blev tillsammans.
Citera
2018-09-24, 07:53
Medlem
Rymd-Tores avatar
Kvinnor blir oerhört brunstiga under mens..!! <3
Citera
2018-09-24, 09:14
Avslutad
Ot raderat. Ämnet är kvinnlig sexualitet, inte negerkukar och egna fantasier om kvinnor och negerkukar. /Mod
Citera
2018-10-25, 16:19
Bannlyst
Trevlig tycker jag. För mig ofta kombinerad med ömmare sidor. I morse vaknade jag och önskade att jag låg i en mans armar och fick känna hans stånd mot rumpan.
Senast redigerad av RagataChristie 2018-10-25 kl. 16:35.
Citera
2019-09-20, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Jag känner av ägglossning mera men majoriteten av män jag träffat de senaste 14-åren har varit värdelösa på att bygga sexuell stämning. Beröra en osv. Jag tror att män som vet vad de gör inte är singlar. Så nej jag känner mig knappast galen mer än frustrerad över att män är så osexiga och avtändande när man träffar dem. Min lust är extremt låg som respons på marknaden.
Hur skulle du önska att män berörde er och tog "insiativet" utan att verka sliskig & obehaglig?
Citera
2019-09-20, 19:53
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SverigeLand
Hej!
Från motsvarighet till denna tråd - https://www.flashback.org/t2975181, där någon ställt frågan hur den manliga kåtheten är. Så undrar jag hur den kvinnliga kåtheten är.

Kan det ibland kännas som om att man inte kan "styra" sig själv och blir alldeles galen?

Har kåtheten alltid det biologiska klockan att göra eller kan ni kvinnor också bli väldigt sugen på samlag om ni inte haft det på länge?

Hej fulgubbe!

1) Antingen är du frigid eller så är du småsugen större delen av tiden.

2) Sen ibland kan du vara riktigt kåt, mest i sexuella situationer. Resten av tiden är du på stand-by, ready to go.

3) Du kan vara inte speciellt kåt, sen blir du kåt once you get going.
Citera
2019-09-20, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SverigeLand
Hur skulle du önska att män berörde er och tog "insiativet" utan att verka sliskig & obehaglig?
Jag tror att mycket handlar om kommunikation och ömsesidig förståelse för varandra. Det är nog en hel del avläsning av situationen och sedan så begår män och säkert vi kvinnor också, misstaget att tro att det som fungerar för dem själva eller tidigare partners, är det perfekta med någon ny. Vilket inte alls behöver vara fallet. Så att inte gå all in, utan ta det lite lugnt är nog ett bra sätt för att veta vad som är smidigare. Sedan så får man ha tålamod med människor. Vi lär oss mer med tiden om hur någon funkar och samspel har inte ett facit utan handlar om känsla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in