Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-09-12, 18:25
  #1
Medlem
rytaris avatar
Jobbar en tjej på mitt jobb, och många gånger när jag är nära henne så kan jag känna lukten av fitta, härligt saltaktigt sådär, doften driver mig tillvansinne, häromdagen så fick jag lust att bara slita av henne kläderna och knulla skiten ur henne så hon inte kunde gå på 14 dar, men så gör man ju inte i ett civiliserat samhälle...
jag undrar hur jag ska gå vidare med detta för det distraherar mig från att kunna sköta mitt jobb ordentligt, och jag undrar också om hon egentligen inte fattar att jag känner doften av hennes fitta och hon gillar att retas med mig?
om jag fick knulla henne skulle kanske mina tankar lugna ner sig lite? jag runkar i princip varje kväll till tanken på hennes härliga fitta.
Citera
2018-09-12, 18:28
  #2
Avstängd
ihatemes avatar
Köp ett paket tamponger till henne och berätta att svenskar gör så. Gissar att det är en ociviliserad muslim eller i ett ytterst sällsynt fall: En tjej som blöder men glömt mensskydd.
Citera
2018-09-12, 18:35
  #3
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ihateme
Köp ett paket tamponger till henne och berätta att svenskar gör så. Gissar att det är en ociviliserad muslim eller i ett ytterst sällsynt fall: En tjej som blöder men glömt mensskydd.

nja hon är från sydamerika, eller hennes mamma är, gillar inte rasblandning egentligen men hennes fittlukt har förtrollat mig
Citera
2018-09-12, 18:35
  #4
Medlem
kraftfoders avatar
För att ge ett någorlunda verklighetsförankrat svar i en möjligen mindre seriös tråd, kan det vara sannolikt att TS arbetskamrat har tveksam underlivshygien, alternativt lider av flytningar/svamp i underlivet.
Citera
2018-09-12, 18:37
  #5
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
För att ge ett någorlunda verklighetsförankrat svar i en möjligen mindre seriös tråd, kan det vara sannolikt att TS arbetskamrat har tveksam underlivshygien, alternativt lider av flytningar/svamp i underlivet.

hon har ju bra hygien i övrigt så är nog inget sånt, eller är det mig det är fel på som tänder på lukten?
Citera
2018-09-12, 18:41
  #6
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rytari
hon har ju bra hygien i övrigt så är nog inget sånt, eller är det mig det är fel på som tänder på lukten?

Det är väl inget uppenbart fel på dig, men överhygien i underlivet kan faktiskt ge totalt motsatt effekt: Svampinfektioner. Tipsa henne om intimtvål, som gör hygieniskt rent, men förhindrar svampinfektioner i underlivet. Intimtvål finns på alla apotek.
Citera
2018-09-12, 18:52
  #7
Medlem
Luktar det inte illa så har hon nog inga svampinfektioner, utan hon är förmodligen bara kåt 24/7 eller inte duschar tillräckligt ofta.
Citera
2018-09-12, 18:59
  #8
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guy86
Luktar det inte illa så har hon nog inga svampinfektioner, utan hon är förmodligen bara kåt 24/7 eller inte duschar tillräckligt ofta.

nej inte illa, men den där saltiga doften som fitta kan lukta ibland, på gränsen till fisk men ändå inte, lol
Citera
2018-09-12, 19:00
  #9
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rytari
Jobbar en tjej på mitt jobb, och många gånger när jag är nära henne så kan jag känna lukten av fitta, härligt saltaktigt sådär, doften driver mig tillvansinne, häromdagen så fick jag lust att bara slita av henne kläderna och knulla skiten ur henne så hon inte kunde gå på 14 dar, men så gör man ju inte i ett civiliserat samhälle...
jag undrar hur jag ska gå vidare med detta för det distraherar mig från att kunna sköta mitt jobb ordentligt, och jag undrar också om hon egentligen inte fattar att jag känner doften av hennes fitta och hon gillar att retas med mig?
om jag fick knulla henne skulle kanske mina tankar lugna ner sig lite? jag runkar i princip varje kväll till tanken på hennes härliga fitta.

Inte för att vara taskig men den där svaga saltiga doften kommer förmodligen från den saltade skinkan hon äter till frukost eller någon annan form av livsmedel, kattmat / hundmat / fiskmat.

Eftersom du skriver nedan / ovan att hennes övriga hygien är god så är det inte troligt att det är hennes underliv som luktar.

Bjud ut henne på dejt och om du någon gång skulle lyckas få till det med henne så måste du uppdatera tråden och berätta vad det var för något som luktade salt.
Citera
2018-09-12, 19:00
  #10
Medlem
rytaris avatar
måste lägga till att en gång när hon skulle hjälpa mig med en sak så hon stod bakom mig så tryckte hon in brösten i ryggen på mig rätt ordentligt, kan inte ha varit ett misstag, men däremot så har hon kille vad jag vet, menmen, lite sugen på mig tror jag att hon är men hon verkar inte va typen som skulle kunna va otrogen
Citera
2018-09-12, 19:03
  #11
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rytari
måste lägga till att en gång när hon skulle hjälpa mig med en sak så hon stod bakom mig så tryckte hon in brösten i ryggen på mig rätt ordentligt, kan inte ha varit ett misstag, men däremot så har hon kille vad jag vet, menmen, lite sugen på mig tror jag att hon är men hon verkar inte va typen som skulle kunna va otrogen

Haha har hon kille så är det lukten av hans sperma du känner!

Då kanske du ska bjuda ut honom på dejt istället?
Citera
2018-09-12, 19:05
  #12
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Haha har hon kille så är det lukten av hans sperma du känner!

Då kanske du ska bjuda ut honom på dejt istället?

nä jag vet hur sperma luktar, fitta luktar liknande men mer sött
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback