Citat:
Ursprungligen postat av
rytari
Jobbar en tjej på mitt jobb, och många gånger när jag är nära henne så kan jag känna lukten av fitta, härligt saltaktigt sådär, doften driver mig tillvansinne, häromdagen så fick jag lust att bara slita av henne kläderna och knulla skiten ur henne så hon inte kunde gå på 14 dar, men så gör man ju inte i ett civiliserat samhälle...
jag undrar hur jag ska gå vidare med detta för det distraherar mig från att kunna sköta mitt jobb ordentligt, och jag undrar också om hon egentligen inte fattar att jag känner doften av hennes fitta och hon gillar att retas med mig?
om jag fick knulla henne skulle kanske mina tankar lugna ner sig lite? jag runkar i princip varje kväll till tanken på hennes härliga fitta.
Inte för att vara taskig men den där svaga saltiga doften kommer förmodligen från den saltade skinkan hon äter till frukost eller någon annan form av livsmedel, kattmat / hundmat / fiskmat.
Eftersom du skriver nedan / ovan att hennes övriga hygien är god så är det inte troligt att det är hennes underliv som luktar.
Bjud ut henne på dejt och om du någon gång skulle lyckas få till det med henne så måste du uppdatera tråden och berätta vad det var för något som luktade salt.