2006-02-10, 13:25
Medlem
Ngon som vet om det r ltt att f biljetter p plats ngon dag fre match? eller om man gr bst i att kpa hemifrn p ntet?

Barcelona - Real Betis
2006-02-10, 14:35
Medlem
sprotakks avatar
Det beror p vilka dom mter, r det Real Madrid kan det nog vara svrt.
Nr jag var dr i hstas nr de mtte Osasuna s fick vi tag p biljetter dagen innan.
Visserligen var det "bara" 68000 p plats vid den matchen.
2006-02-10, 17:26
Medlem
Det gr nstan alltid att f tag p biljetter s sent som matchdagen. Undantagsfall r bljetter till Real-matcher och vissa CL-matcher, vilka man br kpa i god tid.
2006-02-11, 07:39
Medlem
apgujeongs avatar
Till en match som Barcelona - Real Betis s behver du inte frboka eller kpa biljetter hemifrn. Knalla upp till arenan och kp i biljettkiosken utanfr bara.
2006-02-12, 11:56
Medlem
Tack fr svaren!

Knner ni till priserna p biljetter ocks?
ker med frugan s det blir vl sittplats lngsida.
2006-02-12, 12:49
Medlem
Shuyins avatar
Jag har hrt att det finns en massa gubbar typ 40+, 50+ som har rskort men nd kollar p matcherna p typ pubar, dylikt. Och att man kan "lna" deras kort fr en liten peng och dom litar p att man kommer tillbaka. Om man inte gr det vet jag inte vad som hnder riktigt..

Notera att detta r ngot jag har hrt, och det kanske inte alls r s. Jag har aldrig varit i Barcelona.
2006-02-12, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Jag har hrt att det finns en massa gubbar typ 40+, 50+ som har rskort men nd kollar p matcherna p typ pubar, dylikt. Och att man kan "lna" deras kort fr en liten peng och dom litar p att man kommer tillbaka. Om man inte gr det vet jag inte vad som hnder riktigt..

Notera att detta r ngot jag har hrt, och det kanske inte alls r s. Jag har aldrig varit i Barcelona.

Nr jag var dr s kom gubbar, snarare 65+, fram och frgade om man ville hyra deras ssongsbiljetter. Dealen var att han hade ex. tre s gick han + tv in.. S helt litar de inte p en, inte de tre, fyra stycken jag trffade och snacka med.

Slutade med att jag kpte p svarta brsen 20-30 min innan avspark fr 30. Biljetternas vrde var 42 tror jag, de billigaste iaf! Var 84 000 lite drygt p lktarna d
2006-02-13, 09:31
Medlem
Jaevelbergs avatar
Mmm, det r sllan svrt att f biljetter. Ett tips om man vill vara p den skra sidan r att kpa via Barcelonas svenska fanclub. Jag har sjlv kpt av dessa gossar, och det funkade bra.

http://www.cml.nu/penyasuecia/text.php?pageid=1
2010-02-14, 17:25
Medlem
Hej, ska ka till Barcelona p fredag och g p Racing de Santander-matchen. Vi r sex kompisar och tnkte kpa via Barcelonas hemsida men dr r det bara spridda platser kvar. Verkar ju inte rimligt att arenan ska vara full en vecka innan match. Behver jag oroa mig? Vi kan vl kpa biljetter p plats dagen innan gissar jag efter att ha lst denna trd.

Citat:
Ursprungligen postat av Jaevelberg
Mmm, det r sllan svrt att f biljetter. Ett tips om man vill vara p den skra sidan r att kpa via Barcelonas svenska fanclub. Jag har sjlv kpt av dessa gossar, och det funkade bra.

http://www.cml.nu/penyasuecia/text.php?pageid=1
vad r lnken till? Funkade inte nr jag klickade dr.
2010-02-14, 17:29
Medlem
Barcelona_83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wehrner
Hej, ska ka till Barcelona p fredag och g p Racing de Santander-matchen. Vi r sex kompisar och tnkte kpa via Barcelonas hemsida men dr r det bara spridda platser kvar. Verkar ju inte rimligt att arenan ska vara full en vecka innan match. Behver jag oroa mig? Vi kan vl kpa biljetter p plats dagen innan gissar jag efter att ha lst denna trd.

vad r lnken till? Funkade inte nr jag klickade dr.
Det r nstan aldrig fullsatt p Barcas matcher. Snittet ligger p 75 tusen. Sen om det kommer finnas 6 platser p samma rad r jag inte helt sker p. Men de som r rskortsinnehavare brukar slja tillbaka sina biljetter, och d kommer det upp cirka 10 tusen. Som sagt, det har bara varit fullsatt 2 gnger ir och det var p Inter och Real Madrid matchen. Och du kan kpa biljetter 10 min fre matchstart.
2010-02-14, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barcelona_83
Det r nstan aldrig fullsatt p Barcas matcher. Snittet ligger p 75 tusen. Sen om det kommer finnas 6 platser p samma rad r jag inte helt sker p. Men de som r rskortsinnehavare brukar slja tillbaka sina biljetter, och d kommer det upp cirka 10 tusen. Som sagt, det har bara varit fullsatt 2 gnger ir och det var p Inter och Real Madrid matchen. Och du kan kpa biljetter 10 min fre matchstart.
Lter kanon. Tack!
2010-02-14, 17:35
Medlem
feldgraus avatar
Tack fr att du skte! Jag stnger dock trden nu d vi har en nyare samlingstrd fr biljettkp. /MOD

/feldgrau

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in