2006-05-07, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phil Lynott
Jaha, jag hoppar över trailern och sitter som på nålar på måndagförmiddagen istället.
Precis som mig då, jag vägrar få nån info i förväg.

Men enligt Skaliz så ska ju oxå en våldsromantiker som mig bli nöjd med nästa avsnitt. Verkar väldigt lovande...
Citera
2006-05-08, 00:43
Medlem
"Det är THQ som ska göra spel av HBO populära serie "The Sopranos". Spelet utvecklas för Xbox 360 och Playstation 2.

I spelet, som beräknas släppas vid jul, kommer man att få axla rollen som Sal "Big Pussy" Bonpensieros son. Ett maffiakrig tornar upp sig mellan de rivaliserande familjerna i Philadelphia och New Jersey och man måste samla in skulder, försvara sitt territorium och få respekt av familjen för att avancera. Flera av skådespelarna från serien kommer att låna ut sina röster, bl.a James Gandolfini som spelar maffiabossen Tony Soprano."

En liten nyhet såhär i väntan på det nya avsnittet.
Citera
2006-05-08, 05:32
Medlem
Borde inte nya avsnittet kommit vid det här laget?! :-(
Citera
2006-05-08, 06:05
Medlem
Subb[a]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarte Petter
"Det är THQ som ska göra spel av HBO populära serie "The Sopranos". Spelet utvecklas för Xbox 360 och Playstation 2.

I spelet, som beräknas släppas vid jul, kommer man att få axla rollen som Sal "Big Pussy" Bonpensieros son. Ett maffiakrig tornar upp sig mellan de rivaliserande familjerna i Philadelphia och New Jersey och man måste samla in skulder, försvara sitt territorium och få respekt av familjen för att avancera. Flera av skådespelarna från serien kommer att låna ut sina röster, bl.a James Gandolfini som spelar maffiabossen Tony Soprano."

En liten nyhet såhär i väntan på det nya avsnittet.

Låter jävligt intressant ifall det blir välgjort! Ahh, snart nytt avsnitt.. den här veckans väntan kändes lång av någon anledning.
Citera
2006-05-08, 09:00
Medlem
Perfekts avatar
nån som hittat det nya avsnittet än?
Citera
2006-05-08, 09:07
Medlem
konstigt, finner det varken på DC eller någon torrent
Citera
2006-05-08, 09:15
Medlem
Har fortfarande inte kommit någon release vilket är lite skrämmande. Kan det vara så illa att alla releasegrupper har missat denna veckas avsnitt?
Citera
2006-05-08, 09:19
Medlem
Varsågod

episod 9
Citera
2006-05-08, 09:35
Medlem
WSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jules Winnfield
Varsågod

episod 9

Står att den är fake på torrentspy.
Citera
2006-05-08, 10:15
Bannlyst
Det finns två olika på seedler.org. Känner inte till äkthetsfaktorn ännu, tankar för fullt.
Citera
2006-05-08, 11:02
Medlem
WSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phil Lynott
Det finns två olika på seedler.org. Känner inte till äkthetsfaktorn ännu, tankar för fullt.

Jag har hemska minnen av att HBO själva lägger ut falska torrents för att jävlas.
Citera
2006-05-08, 11:04
Bannlyst
varför finns avsnittet inte ute än?
det är lite skumt måste jag säga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in