vilket avsnitt tvåan var alltså!
nu kan jag ju inte skriva nått eftersom inte så många andra verkar ha sett och spoiler vågar jag mig inte på att använda!
Vi får diskutera mer senare helt enkelt!
Men det är väl ändå trailern till avsnittet som precis sändes? Alltså inte till nästa vecka. Eller är det bara jag som inte hittar rätt?
Läste på ett annat forum nåt om trailer till ep. 3, men eftersom jag inte hittat nån diskussion/information om trailern, trots en del halvhjärtat sökande, så antar jag att det inte sändes någon. Antar att dom inte vill visa...
...hur det går för Tony i förväg, om han vaknar från koman eller inte.
När säsong 5 sändes så visade dom trailers för nästa avsnitt varje vecka. Dom var jämnt klippta så att dom blev missvisande. Vad som verkade vara viktigt/dramatiskt/våldsamt visade sig vara en obetydlig händelse eller en oskydlig kommentar i det riktiga avsnittet. Föredrar nästan att dom INTE har trailers alls. Fast jävligt nyfiken är man ju....
För bra diskussioner om de avsnitt som har sänts i USA, gå hit:
Fick för mig att alltomtv hade bra diskussioner, men det var nog det sämsta någonsin. Finns en pytteliten tråd om sopranos där, idioten som startade skrev detta i sin frågeställning: "Ryssarna som försvann i skogen, vart tog de vägen egentligen? Kommer de tillbaka?"
Håller mig nog till flashback!
Ovanligt många som skriver i den här tråden, förra säsongen var det bara jag och en till typ
det amerikanska forumet som nämnades lite högre upp är grymt skönt!
finns trådar om allt =)
dock blir man bara mer nyfiken på e03 med tanke på allas tankar, få se vem som har rätt osv!
Tror ni att chris kommer att säga till FBI om dom där araberna som var på strippklubben? dom sa ju åt honom att ringa ifall han ser nått sånt.. tror ni det är där han "vänder" och blir en informatör?
Tror ni att chris kommer att säga till FBI om dom där araberna som var på strippklubben? dom sa ju åt honom att ringa ifall han ser nått sånt.. tror ni det är där han "vänder" och blir en informatör?
Nej informatör kommer han aldrig att bli, tror aldrig han kommer tjalla på sina vänner. Men det är mycket möjligt att han anger dom där två araberna dock.
Citat:
Ursprungligen postat av JEzus
det amerikanska forumet som nämnades lite högre upp är grymt skönt!
finns trådar om allt =)
dock blir man bara mer nyfiken på e03 med tanke på allas tankar, få se vem som har rätt osv!
Ja det är riktigt bra. Sjukt hur mycket inside-info dom verkar sitta på. Hoppas verkligen inte att allt stämmer som står där.
Jag skulle tro att han vaknar upp i nästa avsnitt, så elaka kan dom inte vara mot oss att han ligger i koma hela nästa också! Det är iaf skönt att veta att han kommer vakna upp och att han kommer vara normal (man har ju sett rätt mycket i trailern). Det blir en spännande utveckling av AJ, nu när han hoppat av skolan finns ju faktiskt möjligheten att han vill gå i sin fars fotspår. Vem vet, serien kanske slutar som Gudfadern 3, A.J tar över!
Vito blir jag mer och mer irriterad över, tvivlar på att han kommer överleva den här säsongen, han börjar bli lite för girig. Chansen finns att han försöker ta över nu, med Silvio som acting boss och Phil Leotardo kommer säkerligen att backa upp Vito, dom är ju kusiner och allt.
Tror nog inte Tony och Carmela kommer att låta AJ gå in i "maffian"
Men han kanske kommer att döda/försöka döda Junior och sen kommer hans liv att vara i fara.
Har förövrigt samma tankar om det med Vito!
Tror nog inte Tony och Carmela kommer att låta AJ gå in i "maffian"
Men han kanske kommer att döda/försöka döda Junior och sen kommer hans liv att vara i fara.
Har förövrigt samma tankar om det med Vito!
Frågan är om dom skulle bli så arga om någon dödar Junior. Efter mötet på begravningen bestämde dom ju typ att stänga ut honom helt, låta honom ruttna bort bara.
Var det nån mer som tänkte på det Vito sa på sjukhuset när dom pratade om Eugene? "Maybe he was homo and had no one to talk to"
Tror det kommer komma fram att Vito är bög och då kommer dom döda honom. Om han inte dör innan dess, hursomhelst tror jag inte vito har lång tid kvar att leva!
Frågan är om dom skulle bli så arga om någon dödar Junior. Efter mötet på begravningen bestämde dom ju typ att stänga ut honom helt, låta honom ruttna bort bara.
Ahhh, just fan! Men så här då. AJ försöker döda/dödar Junior och blir tagen av lagens långa arm?
Nått måsta ju hända AJ
Citat:
Ursprungligen postat av skaliz
Var det nån mer som tänkte på det Vito sa på sjukhuset när dom pratade om Eugene? "Maybe he was homo and had no one to talk to"