2013-05-24, 02:55
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxMonkey
Christopher var nog det största svinet i hela serien. Knarkande fullblodspsykopat som började lipa så fort någonting inte gick som han trott.

Nej nej nej. Den platsen tar Tony överlägset trots sitt plaskande med änderna så är
Tony S-et i Sociopaten...
Senast redigerad av Michael-ScarN 2013-05-24 kl. 02:57.
Citera
2013-05-24, 06:02
Medlem
ragingcows avatar
Citat:
Christopher var nog det största svinet i hela serien. Knarkande fullblodspsykopat som började lipa så fort någonting inte gick som han trott.
Han var ju inte så finkänslig direkt när han kallade Adriana "damaged gods" när hon berättade att hon kanske inte kan bli gravid.
Citera
2013-05-24, 06:27
Medlem
Dimaks avatar
Christopher :There's you're are my silly valentine
När Adriana har problem med magen sin så jävla kul garvade i flera minuter efter det.
Citera
2013-05-24, 11:41
Medlem
Citat:

skulle nog ge den titeln till Ralphie
Citera
2013-05-24, 11:49
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Christopher :There's you're are my silly valentine
När Adriana har problem med magen sin så jävla kul garvade i flera minuter efter det.

Smelly
Senast redigerad av Vicious-Macki 2013-05-24 kl. 11:56.
Citera
2013-05-24, 12:32
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Smelly
Såg det nu. Men rolig scen iaf!
Citera
2013-05-25, 00:31
Medlem
Citat:
Hur kan Tony och Chris ens nämnas när Ralphie finns med? Empatilöst koks-svin. Lätt den mest flippade och vidriga karaktären i serien.

En av de absolut bästa scenerna i serien tycker jag är när Tony lessnar på Richie och visar vem som bestämmer. Han är så jävla hård.

http://www.youtube.com/watch?v=kwNsNiuaakc
Citera
2013-05-25, 00:45
Medlem
M64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysdavey
Hur kan Tony och Chris ens nämnas när Ralphie finns med? Empatilöst koks-svin. Lätt den mest flippade och vidriga karaktären i serien.

En av de absolut bästa scenerna i serien tycker jag är när Tony lessnar på Richie och visar vem som bestämmer. Han är så jävla hård.

Tycker som du, att Ralphie kommer väldigt högt upp på listan över de värsta i serien. Men på något sätt så tyckte jag knappt om Carmela. Visst, hon står ut med Tony, men under hela seriens gång så är hon passiv-aggressiv och man blev lite sur på henne. Man märker också att Tony reagerar på detta under seriens gång och han säger det framför henne när de båda träffar Dr. Melfi.
Citera
2013-05-25, 00:47
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysdavey

Var ett tag sen jag såg Sopranos, men scenen när Ralph Scifaretto(?) bånkar ner en flickvän till döds?
Tony kollar på/får reda på det.
Ralph är körd!
Goddam, måste kolla om Sopranos SNART.

//Crimson
Citera
2013-05-25, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN
Nej nej nej. Den platsen tar Tony överlägset trots sitt plaskande med änderna så är
Tony S-et i Sociopaten...

Är nästan beredd att hålla med. Richie och Ralphie i all ära, men Tony blir riktigt vidrig mot slutet av serien.

Däremot håller jag ofta på Tony när han bråkar med Carmela. Hon är en riktig hycklerska när det kommer till pengarna Tony drar in.
Citera
2013-05-25, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M64
Tycker som du, att Ralphie kommer väldigt högt upp på listan över de värsta i serien. Men på något sätt så tyckte jag knappt om Carmela. Visst, hon står ut med Tony, men under hela seriens gång så är hon passiv-aggressiv och man blev lite sur på henne. Man märker också att Tony reagerar på detta under seriens gång och han säger det framför henne när de båda träffar Dr. Melfi.
Ja, hon kan vara lite knepig men hon måste ju alltid balansera fördelarna med hans makt, kärleken till honom och det avskyvärda han gör. Nu hittar jag den inte, men scenen där hon kastar ut Tony efter att Irina ringde upp henne är jävligt stark. Extremt välspelad som jag minns den. Hennes skrik-gråtande kändes så äkta. Den när de är i sovrummet tror jag?

En annan favorit är när Melfi snackar om att han ska undersöka prostatan.
"Hey, I don't even let people put that finger to my face"
Senast redigerad av mysdavey 2013-05-25 kl. 01:04.
Citera
2013-05-25, 01:11
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M64

Tycka om och det största svinet är två olika saker

Carmela = Bitch, men inget svin

Tony, Ralph,Richie,Cris = svin

Livia aka tony`s morsa = inte tycka om
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här