2013-02-11, 19:23
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppmannen
Hela story om Johny Sacks frus ass. Jävligt bra gjort.
Man blir påmind om hur bra denna serie är och hur duktiga skådisarna är.

http://www.youtube.com/watch?v=oKtmwngH46s&feature=endscreen&NR=1
54 min? Shiet
Citera
2013-02-11, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
54 min? Shiet

=) Som sagt, hela storin, alla klipp.
En tråd av många i Sopranos.
Carmine är ju så bad ass man kan bli.
Vilken jävla boss.
Citera
2013-02-13, 00:14
Medlem
Carmine har lämnat oss...

http://movies.ndtv.com/television/i-the-sopranos-i-star-tony-lip-dies-at-82-314368
Citera
2013-02-13, 00:32
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppmannen
Carmine har lämnat oss...

http://movies.ndtv.com/television/i-the-sopranos-i-star-tony-lip-dies-at-82-314368

Där försvann den första /= sög ju
Citera
2013-02-13, 01:09
Medlem
Gameboy92s avatar
Tråkigt att höra. Dröjer nog tyvärr inte länge innan flera av de äldre skådespelarna gör honom sällskap. Exempelvis "Uncle Junior" såg ju ganska risig ut redan när serien spelades in.
Citera
2013-02-13, 14:26
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gameboy92
Tråkigt att höra. Dröjer nog tyvärr inte länge innan flera av de äldre skådespelarna gör honom sällskap. Exempelvis "Uncle Junior" såg ju ganska risig ut redan när serien spelades in.
Dominic Chianese, som skådisen bakom Uncle Junior heter har sedan Sopranos gjort en hel del filmer och serier, däribland senast Boardwalk Empire där han inte såg alltför trött ut, så jag vet inte om han verkligen sjunger på sista versen än.
Citera
2013-02-16, 20:48
Medlem
Jag har inte läst ett enda inlägg i tråden, skall precis börja se första avsnittet, Pilot. Har hört mycket bra saker om serien och jag blev nyfiken så jag köpte alla säsonger, jag hoppas det blir lika intressant som jag förutsätter. Ser fram emot resan.
Citera
2013-02-16, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Jag har inte läst ett enda inlägg i tråden, skall precis börja se första avsnittet, Pilot. Har hört mycket bra saker om serien och jag blev nyfiken så jag köpte alla säsonger, jag hoppas det blir lika intressant som jag förutsätter. Ser fram emot resan.

Nu blev jag avundsjuk, du har många sköna timmar framför dej.
Är nog inne på 10e gången på serien nu och den blir bara bättre och bättre... Har jag itne sett den på ett tag räcker det med ett litet youtubeklipp för att dra igång suget igen, och så börjar man om

Skriv gärna vad du tycker efter ett par avsnitt.

enjoy!
Citera
2013-02-19, 12:40
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Jag köpte alla säsongerna för ett tag sedan och har bara sett ett par avsnitt tidigare, trots att jag VERKLIGEN vill se Sopranos och har nu tagit mig i kragen och börjat se avsnitten. Jag är på S01E05 och i E04 så blir Junior boss men som det verkar på Tony bara en "sken"-boss? Hur kan Tony underhålla saker för Junior om Junior som boss måste ha koll på stora delar av verksamheten? Eller hur menar Tony att han kan lura Junior?
Citera
2013-02-19, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Jag köpte alla säsongerna för ett tag sedan och har bara sett ett par avsnitt tidigare, trots att jag VERKLIGEN vill se Sopranos och har nu tagit mig i kragen och börjat se avsnitten. Jag är på S01E05 och i E04 så blir Junior boss men som det verkar på Tony bara en "sken"-boss? Hur kan Tony underhålla saker för Junior om Junior som boss måste ha koll på stora delar av verksamheten? Eller hur menar Tony att han kan lura Junior?

Junior förstår väl att Tony är de facto boss och att alla lyssna på honom, men Junior har alltid velat vara boss och utåt sett så har han ju makten och får "äran".
Citera
2013-02-19, 17:15
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timzen
Junior förstår väl att Tony är de facto boss och att alla lyssna på honom, men Junior har alltid velat vara boss och utåt sett så har han ju makten och får "äran".

True
Junior förstår igenligen inte så mycket, han är mest bara ett ansikte utåt
tony låter han tro att han forfarande bestämmer,så gott det går via respekt etc.
Senast redigerad av Michael-ScarN 2013-02-19 kl. 17:17.
Citera
2013-02-19, 17:28
Medlem
Avsnittet Pine barrens går att se många gånger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här