2011-10-12, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
För mig så lever Tony fortfarande, sitter just nu och smuttar på en cigarr vid poolen
Och Silvio sitter på Bing med en whiskey
Citera
2011-10-14, 19:20
Medlem
Är nu inne på säsong 1 bara har hört om denna serien i 3 år nu dock inte pallat kolla så gör det nu är inne när Tony blir attackerad av två negers i bilen avsnitt 12.
Citera
2011-10-14, 21:47
Medlem
ensiferums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZAIKE
Är nu inne på säsong 1 bara har hört om denna serien i 3 år nu dock inte pallat kolla så gör det nu är inne när Tony blir attackerad av två negers i bilen avsnitt 12.

Älskar den scenen, och den snygga passningen mot Gudfadern att han köper apelsinjuice
Citera
2011-10-16, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensiferum
Älskar den scenen, och den snygga passningen mot Gudfadern att han köper apelsinjuice
haha tänkte faktiskt inte på det , men när du nu skriver det så är det rätt kul
Citera
2011-10-16, 17:41
Medlem
Sanningen bakom Tonys mors död är ju att skådisen dog ju såg det på IMDB innan jag såg serien så bara väntade.
Citera
2011-10-16, 18:28
Medlem
Citat:
Sanningen bakom Tonys mors död är ju att skådisen dog ju såg det på IMDB innan jag såg serien så bara väntade.

Det stämmer och man fick skriva om manuset samt man använde sig av tidigare inspelat material och viss datoranimation för att avsluta storyn.
Citera
2011-10-16, 19:08
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:

Skönt att hon försvann tidigt i serien om man nu får säga så. Finns ingen och kommer aldrig finnas en karaktär som jag hatar så mycket som Livia soprano spolar fram varje gång hon dyker upp...
Citera
2011-10-16, 20:14
Medlem
Såg klart hela serien i fredags, tog mig 1 vecka att se den. Var helt inne i den, haha ;P Grym serie, är glad att jag tillslut tog mig tid att se den!
Är det bara jag som blir lite deprimerad efter att man suttit och kollat på en serie och man är helt inne i den, man lever sig in i serien, och när den är slut så känns det tomt på något vis? Haha.
Citera
2011-10-17, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN
Skönt att hon försvann tidigt i serien om man nu får säga så. Finns ingen och kommer aldrig finnas en karaktär som jag hatar så mycket som Livia soprano spolar fram varje gång hon dyker upp...
Hon var helt genomvidrig. Det värsta var när Tony sprang från hennes hus, ramlade och pistolen for ur hans ficka, och hon började skratta. Vad jag hatar henne!

Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Såg klart hela serien i fredags, tog mig 1 vecka att se den. Var helt inne i den, haha ;P Grym serie, är glad att jag tillslut tog mig tid att se den!
Är det bara jag som blir lite deprimerad efter att man suttit och kollat på en serie och man är helt inne i den, man lever sig in i serien, och när den är slut så känns det tomt på något vis? Haha.
Så du såg en säsong varje dag?
Senast redigerad av jaukern 2011-10-17 kl. 10:27.
Citera
2011-10-17, 23:04
Medlem
Gillade inte heller Tonys morsa bara hoppades att hon skulle dö snabbt men inte att skådisen skulle göra det IRL. Sjuk jobbig morsa hah..

Är inne på säsong 3 och känns som att det är en begravning varje avsnitt haah!
Citera
2011-10-19, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaukern
Och Silvio sitter på Bing med en whiskey

Citera
2011-10-19, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Citera