2004-06-18, 10:14
Medlem
paulie_walnutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barr
booh. trist att man upptäcker denna tråd när allt är slut.. jaja, var roligt att läsa iaf. märkte att man glömmt en del, måste köra ett maraton med hela s5 snart.
jag tycker den här sesongen hör till de sämre faktiskt... inte dålig nej, men men. 2an och 3an är bäst.

va vet ni om s6? jag hörde av en kompis att när Christoffer var på letterman eller leno eller nåt, så sa han att det bara skulle bli 10 eps också.. så jäkla trist, vilka är de stora anledningarna till att de vill lägga av egentligen?

edit: den långa förklaringen till var jag hörde det skulle hänvisa till att det inte är någon 100%ig källa

jag tycker att den här var bland de bättre säsongerna, men den bästa är 3:an tycker jag.

Jo det blir bara tio avsnitt av säsong 6 men varför vet jag inte.
Den största anledningen att de lägger av är att det är väldigt svårt att hålla en så genomgående hög kvalitet under en längre tid. Dessutom måste det vara oerhört dyrt.
Citera
2004-06-20, 04:20
Medlem
kantarell_snusks avatar
eh, nu kanske det inte blir lika livat som era andra sopranosdiskussioner här MEN jag funderade en sak, är det någon som vet när avsnitt 14 sänds? börjar få abstinens....
Citera
2004-06-23, 19:34
Medlem
skalizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kantarell_snusk
eh, nu kanske det inte blir lika livat som era andra sopranosdiskussioner här MEN jag funderade en sak, är det någon som vet när avsnitt 14 sänds? börjar få abstinens....

öhh.. sen när sänder dom avsnitt 14?

det är bara 13 avsnitt varje säsong.. sorry
Citera
2004-07-08, 13:30
Medlem
Nya Sopranos på svt

Finns det någon vänlig själ som kan upplysa mig om när SVT planerar sända senaste säsongen av Sopranos ?
Har mailat SVT, men utan svar.

Sen vore det ju jäkligt schysst om de behagade sända de tidigare säsongerna i repris. Dags för en liten övertalningskampanj månne ?
Citera
2004-07-08, 13:34
Bannlyst
Åt helvete med svt
Nya säsongen kan laddas ned gratis här:
http://www.torrents.co.uk/
Citera
2004-09-09, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoax
Finns det någon vänlig själ som kan upplysa mig om när SVT planerar sända senaste säsongen av Sopranos ?
Har mailat SVT, men utan svar.

Sen vore det ju jäkligt schysst om de behagade sända de tidigare säsongerna i repris. Dags för en liten övertalningskampanj månne ?

Sopranos börjar sändas igen söndag den 19e september.
Citera
2004-09-09, 13:26
Medlem
Renegades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford

wattford! Något måste vara fel, jag ser ditt namn i tråden, men det står inte överst!

Fy fan så skönt det ska bli att Sopranos börjar igen, man har ju suktat efter det något grymt!
Citera
2004-09-09, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Renegade
wattford! Något måste vara fel, jag ser ditt namn i tråden, men det står inte överst!

Fy fan så skönt det ska bli att Sopranos börjar igen, man har ju suktat efter det något grymt!

Även en trådskapare måste få tillfälle att vara en enkelpostare ibland..

Här kommer en länk förresten >>>

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=9899&a=145507
Citera
2004-09-09, 15:59
Medlem
Citat:

Underbart
Citera
2004-09-09, 20:56
Medlem
Janosch_Flax!s avatar
Antar att det är femte säsongen. Går ju att tanka på dc sedan länge. Grymmaste säsongen hitills helt klart. Sista säsongen ska tydligen börja spelas in nästa år och det ska tydligen vara en alldeles speciell avslutning på serien. Fan, kan knappt vänta. Sägs inte gå i USA förän 2006 nån gång.
Citera
2004-09-09, 21:16
Medlem
pafas avatar
har alla sopranos av snitt som är släppa på dvd
Citera
2004-09-18, 11:39
Medlem
Sopranos

Om någon skulle missat det, börjar bästa serien någonsin i morgon, på tvåan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in