2018-10-21, 19:44
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Det är mycket inom bögeriet som är hysch-hysch.

Som t.ex. alla relationsproblem de har, eller att de inte kan vara trogna, S&M, att kvinnolesbianer oftast har psykiska problem, med mera.

Jag har själv funderat över kvinnohatet bland VISSA homosar.
Egentligen rätt naturligt tänka sig att bögar har ett kvinnohat, av samma anledning som flator har manshat. Vad har man för nytta av det motsatta könet om man inte är attraherad av dem?

Jag vet inte heller hur vi ska få upp dessa frågor i debatten. Varför är debatten så förljugen?
Skillnaden är väl att machomannen förtrycker kvinnor och det är på det lesbianer ser ner på. Bögarna låtsas ju tycka om kvinnor vilket är ett hyckleri. Jag vet att de INTE tycker om kvinnor. Det är ett spel helt enkelt.
Citera
2018-10-21, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Femme.Fatale
Skillnaden är väl att machomannen förtrycker kvinnor och det är på det lesbianer ser ner på. Bögarna låtsas ju tycka om kvinnor vilket är ett hyckleri. Jag vet att de INTE tycker om kvinnor. Det är ett spel helt enkelt.

Som man kan jag säga att många lesbianer föraktar män. Inte alla - kanske runt hälften. Det beror på att män har en naturligt dominant personlighet både mot män och kvinnor. T ex gör vi småskämt och det står inte lesbianer ut med.

Ja visst är det konstigt med bögvurmandet. När man ser vissa av dem på TV, t ex Gardell, så får åtminstone jag känslan av att han är en psykiskt störd och obehaglig person. Men ingen får kritisera honom för det är homofobi. Jag vet inte vad du anser om dylika kändisbögar.

Eftersom jag inte umgås med bögar kan jag tyvärr inte förklara deras kvinnoförakt.

Sen vet jag inte om även mjukisbögarna (de som ligger underst, typ Mark Levengood kan jag tänka mig är sådan) hatar kvinnor. Vad tror du?
Citera
2018-10-24, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Minns en dokumentär om två bögar i USA som skulle få barn av en surrogatmor. De ville absolut inte tänka tanken på att barnen skulle födas ur en vagina!!! De hatade vaginor. Ett av deras barn var en dotter och jag tyckte så synd om henne.

Bögar brukar även älska kvinnor som plastikopererar sig, älskar silikonbröst och andra ”kvinnoförnedrande” attribut.

Håller med dig om att bögar verkar hata kvinnor. De har en skev kvinnosyn helt enkelt. Ofta är det väl något knas med deras egen relation med sina föräldrar. De bögar jag känner hade frånvarande pappor och en väldigt stark relation till sin mamma. Avsaknad av fadersgestalt alltså.

Jo precis de identifierar sig för starkt med modern och tar över hennes sätt att vara.
Citera
2018-10-24, 12:02
Medlem
Citat:

Tyvärr så ogillar både bögar och lesbiskor det motsatta könet , en del döljer det och andra är mer öppna.

Fast på något sätt verkar de kunna låta bli att hata sina egna barn ,så det är inte säkert att barnen behöver drabbas alltför hårt.
Citera
2026-05-09, 21:10
Avslutad
Ja sant, de hatar både kvinnor och riktiga män som inte är homosexuella.
De största homofober är just de från hbtq community, de är ju sjuka o huvud. De hatar normala barn också och gör allt för att göra homosexuella av dem. Hbtq personer som jag har sett har alltid gjort diverse problem till mig, till mina små barn och betett sig hatfullt och som översittare. Jag har aldrig sett något hbtq person som är trevlig och normal i huvudet.

Citat:
Detta är ett ämne man inte pratar om. Jag och mina närmaste vänner har dock berört detta vid enstaka tillfällen:
Homosexuella män hatar kvinnor!

Varför säger alla kvinnor att de vill ha en bög-bästis när bögar extremt sällan är särskilt trevliga? Speciellt inte mot kvinnor.

De är respektlösa, tar sig rättigheter de inte har tex att klämma på ens bröst eller i övrigt kommentera ens kropp, bara för att de är bögar.

Är det någon annan som delar denna erfarenhet med mig?
Var finns de där bögböstisarna som alla kvinnor eftertraktar? På film?

Man kan heller aldrig ta upp detta ämne då det direkt låter som man är homofob vilket inte är fallet. Många Bögar har helt enkelt bara ett lika stort kvinnohat som många män, deras hat mot oss kvinnor pratas det dock inte om.
Citera
2026-05-09, 22:41
Medlem
Citat:
Detta är ett ämne man inte pratar om. Jag och mina närmaste vänner har dock berört detta vid enstaka tillfällen:
Homosexuella män hatar kvinnor!

Varför säger alla kvinnor att de vill ha en bög-bästis när bögar extremt sällan är särskilt trevliga? Speciellt inte mot kvinnor.

De är respektlösa, tar sig rättigheter de inte har tex att klämma på ens bröst eller i övrigt kommentera ens kropp, bara för att de är bögar.

Är det någon annan som delar denna erfarenhet med mig?
Var finns de där bögböstisarna som alla kvinnor eftertraktar? På film?

Man kan heller aldrig ta upp detta ämne då det direkt låter som man är homofob vilket inte är fallet. Många Bögar har helt enkelt bara ett lika stort kvinnohat som många män, deras hat mot oss kvinnor pratas det dock inte om.
Konstiga homosexuella du har träffat.
De jag känt och känner, hatar inte kvinnor.
Dock så är de inte den typen som beter sig som stereotypa bögar, dvs där det räcker att höra hur en pratar för att säga att denne e bög.
Citera
2026-05-10, 09:00
Medlem
.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem