2018-09-06, 01:34
Medlem
Jag skulle säga att det finns två typer av homosexuella män. Dom väldigt femimina som nästan bara umgås med kvinnor för dom fungerar likadant, sedan dom som ändå är manliga och dom kanske inte direkt känner att dom får ut något av kvinnor. Jag är heterosexuell och har hög sexdrift så är på ständig jakt efter att träffa kvinnor. Hade jag varit gay så hade jag troligvis umgåtts med kvinnor i betydligt lägre grad.
Citera
2018-09-06, 01:50
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Dom hatar inte kvinnor. Dom kan se och granska kvinnor för vad dom är. Dom är inte ute efter äggen eller vaginan så varför ska dom romantisera eller ställa in sig hos kvinnor?
Citera
2018-09-06, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Femme.Fatale
Detta är ett ämne man inte pratar om. Jag och mina närmaste vänner har dock berört detta vid enstaka tillfällen:
Homosexuella män hatar kvinnor!

Varför säger alla kvinnor att de vill ha en bög-bästis när bögar extremt sällan är särskilt trevliga? Speciellt inte mot kvinnor.

De är respektlösa, tar sig rättigheter de inte har tex att klämma på ens bröst eller i övrigt kommentera ens kropp, bara för att de är bögar.

Är det någon annan som delar denna erfarenhet med mig?
Var finns de där bögböstisarna som alla kvinnor eftertraktar? På film?

Man kan heller aldrig ta upp detta ämne då det direkt låter som man är homofob vilket inte är fallet. Många Bögar har helt enkelt bara ett lika stort kvinnohat som många män, deras hat mot oss kvinnor pratas det dock inte om.

Inte bara bögar ogillar er. Det gör vi andra också. Skillnaden är att vi inte visar det öppet och vi gillar att knulla er. Men vi vill inte umgås med er. Eller ha med er att göra någon längre stund. Det är en plåga.
Citera
2018-09-06, 06:54
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av somerandom
En teori kan vara att de har samma typ av, och grad av, kvinnohat som hetero-män. Men hetero-män med en viss grad av, och typ av kvinnohat, samma som en bög har, har iallafall något positivt de ser hos kvinnor och det är att de kan uppskatta deras kroppar och sexualitet.
Så homosexuella män är i genomsnitt inte mer hatiska mot kvinnor utan hatet som finns hos båda grupperna (som är olika hos olika individer förstås) förstärks hos honosexuella av att de inte heller är attraherade av kvinnor, och kvinnor blir därför helt meningslösa objekt, när de hos en kvinnohatande hetero-man iallafall(?) är sexobjekt.

Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Inte bara bögar ogillar er. Det gör vi andra också. Skillnaden är att vi inte visar det öppet och vi gillar att knulla er. Men vi vill inte umgås med er. Eller ha med er att göra någon längre stund. Det är en plåga.

Så här är det!!!
Citera
2018-09-06, 09:10
Medlem
RazorKevlars avatar
Kvinnor i all ära, men att umgås för mycket med dem känns som att degradera sig själv. Orkar helt enkelt inte.
Citera
2018-09-06, 09:15
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Jo, men är de trevligare?

De verkar ju ha sin egna form utav kvinnohat.

Minns en dokumentär om två bögar i USA som skulle få barn av en surrogatmor. De ville absolut inte tänka tanken på att barnen skulle födas ur en vagina!!! De hatade vaginor. Ett av deras barn var en dotter och jag tyckte så synd om henne.

Bögar brukar även älska kvinnor som plastikopererar sig, älskar silikonbröst och andra ”kvinnoförnedrande” attribut.

Håller med dig om att bögar verkar hata kvinnor. De har en skev kvinnosyn helt enkelt. Ofta är det väl något knas med deras egen relation med sina föräldrar. De bögar jag känner hade frånvarande pappor och en väldigt stark relation till sin mamma. Avsaknad av fadersgestalt alltså.
Citera
2018-09-06, 09:27
Medlem
Azalinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av somerandom
En teori kan vara att de har samma typ av, och grad av, kvinnohat som hetero-män. Men hetero-män med en viss grad av, och typ av kvinnohat, samma som en bög har, har iallafall något positivt de ser hos kvinnor och det är att de kan uppskatta deras kroppar och sexualitet.
Så homosexuella män är i genomsnitt inte mer hatiska mot kvinnor utan hatet som finns hos båda grupperna (som är olika hos olika individer förstås) förstärks hos honosexuella av att de inte heller är attraherade av kvinnor, och kvinnor blir därför helt meningslösa objekt, när de hos en kvinnohatande hetero-man iallafall(?) är sexobjekt.

Låter vettigt. Homosexuella ser ju inte direkt kvinnor på samma sätt som hetrosexuella gör. Vi ser dem som kvinnor och attraheras till dem. Det gör ju självklart inte bögar. Där ligger kanske problematiken.
Citera
2018-09-06, 18:30
Medlem
Vem0ths avatar
Har en hel del homosexuella män även kvinnor i min vänskapskrets. Ingen hatar det motsatta könet, kvinnorna snarare umgås bara med män för att kvinnor är socialt tråkiga.

Däremot så varierar responsen från kvinnor beroende på hur den homosexuella är karismatiskt. Är man snygg och öppen så flockas kvinnor runt en, är man en plufsig neckbeard så får dem ofta häcklande respons som att ingen kvinna skulle vilja ha en sån eller tur att du är bög så som du är.
Citera
2018-09-07, 13:17
Medlem
Jag tror att det stämmer av den anledningen homosexuella har ingen som helst anledning gilla kvinnor. De kan möjligen flamsa med dem men de gillar dem inte egentligen.

Samma sak med lesbiska gillar ej män eftersom de inte behöver dem på något sätt och skulle de behöva dem skulle de antagligen försöka lura dem. Nästan 50 % av kvinnliga fångar är lesbiska eller bisexuella så de är inte speciellt goda som grupp. Fast myndigheter och media älskar dem.

Fast även vanliga straighta män kan ha lågt gillande för kvinnor och det är fel och det handlar mycket om hur ni har format era tankar. Reorganisera era ideer så att ni gillar kvinnor och häng inte upp er på saker som kan få er att ogilla dem. Kvinnor är inte bara till för sex utan är där för att bilda en enhet med er.

Sen kan det vara i vissa fall att personer blir bögar för att de gilla ej kvinnor och vill slippa dem.
Citera
2018-09-11, 17:44
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Ett rationellt förhållande är inte hat...
Det finns helt enkelt inget utbyte, därmed "äger" ingen kvinna någon rätt till något av vad kvinnor annars blivit bortom bortskämda med. Inte ens den uppmärksamhet hon kanske vill FÅ... För det väljer bögen själv.

Att kvinnan inte får vara högprioriterad i en bögs liv är inte hat.
Kvinnligt överprivilligierat horeri fungerar helt enkelt inte.
Citera
2018-10-16, 23:05
Medlem
Bögar hatar kvinnor pga avundsjuka då dom aldrig kan bli kvinnor då det är deras högsta dröm. Dom kommer alltid vara fula, stinkande rövhål och håriga män, och det vet dom därav hatet. Riktiga män (straighta) och straighta/gay kvinnor avskyr bögar som pesten innerst inne.
Det finns fakta om att dom flesta bögar varit våldtagna av män som barn och därför blivit bögar. Bögar existerar egentligen inte utan det är bara svaga och småkukade män som inte är riktiga män som definerar sig som just bögar. Alltså bögar är misslyckade och svaga män.
Citera
2018-10-21, 11:20
Medlem
Citat:
Ja det är det jag undrar. Funderade tidigare på om det var jag som lockade fram något i dem, men när jag pratade med mina väninnor om detta så hade vi samma upplevelser. Men det är hysch hysch att prata om för det är så syyyynd om bögar. Så de ska minsann få bete sig hur de vill.

Det är mycket inom bögeriet som är hysch-hysch.

Som t.ex. alla relationsproblem de har, eller att de inte kan vara trogna, S&M, att kvinnolesbianer oftast har psykiska problem, med mera.

Jag har själv funderat över kvinnohatet bland VISSA homosar.
Egentligen rätt naturligt tänka sig att bögar har ett kvinnohat, av samma anledning som flator har manshat. Vad har man för nytta av det motsatta könet om man inte är attraherad av dem?

Jag vet inte heller hur vi ska få upp dessa frågor i debatten. Varför är debatten så förljugen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in