2018-09-06, 00:11
Medlem
robotguras avatar
Livesänds torgmötet tro?
Citera
2018-09-06, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hogdal
Utestängd från att delta i samtal om migration med sitt parti. Röstade emot partilinjen i Afghan-amnestifrågan. Östgöte. Jag har svårt att hitta en mer trolig kandidat.

Glöm, fetglöm, Bali och Lundgren.

Staffan är en väldigt trolig kandidat. Men med tanke på omständigheterna så tänker jag att det ändå kan vara Bali.

Fan vilket antiklimax om det är Staffan. Inte för att det är något ont i gubben, han är ju jävligt vettig och så. Men det lär inte resultera i något.
Citera
2018-09-06, 00:12
Medlem
Snarare någon som är aktiv idag. Jag gissar Finn Bengtsson
Citera
2018-09-06, 00:15
Medlem
Rosteres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hambern
Snarare någon som är aktiv idag. Jag gissar Finn Bengtsson

Känns som en lågoddsare! Tänkte faktiskt först på honom.
Citera
2018-09-06, 00:15
Medlem
Negerkucks avatar
Hanif har väl sina meme polare i Mjölby så valet av plats skulle väl kunna betyda Hanif.
Citera
2018-09-06, 00:17
Medlem
Det kanske är Abdirizak Waberi? Han kanske har konverterat till kristendomen?

Citat:
Ursprungligen postat av Negerkuck
Hanif har väl sina meme polare i Mjölby så valet av plats skulle väl kunna betyda Hanif.

Berätta mer.
Citera
2018-09-06, 00:18
Medlem
ImTheMans avatar
weimers är väl en lågoddsare, men väldigt tråkigt namn om det pressenteras som en stor övergång.
Citera
2018-09-06, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Staffan Danielsson, centerpartiet är mitt tips.

Faktiskt ett mkt bra tips.
Citera
2018-09-06, 00:21
Medlem
Nån tämligen okänd
Citera
Medlem
Negerkucks avatar
Hanif är ju polare med mjölbypartiet som gjort några av hans memes så valet av plats kan väl indikera Hanif kanske?
Citera
Medlem
framtands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulo2000
Landsförrädarna Persson och Borg finns det inget att hämta ifrån. Poängen med en SD-röst är ju att man inte vill ha den gamla, förljugna och korrupta politikeradeln som både Persson och Borg personifierar på fläcken. Det är ju på grund av dessa människors ansvarslösa invandringspolitik SD ens har ett existensberättigande.

Bali är förövrigt en bedräglig kappvändare och bara hyllad på grund av att han är en alibiblatte. Om man tror att Bali står för sunt förnuft i invandringspolitiken räcker det med att gå tillbaka några år för att bli motbevisad.

Nej för helvete jag avskyr dessa människor (vissa enstaka funkar för min del, Skyttedal verkar lite mysig och Hanif är helt ok som sagt), men jag tror att "normaliseringen" hade fått en enorm skjuts framåt om före detta statsminister Persson hade ställt sig i talarstolen under SD-flagg. Och vilken uppmärksamhet sen, en atombomb i media och sociala medier. Och jag tror absolut inte att det hade skrämt iväg några röster alls även om 100% av SD-röstare avskyr det gamla och förljugna.

Hanifs röst inom M har i ganska många år varit en av få som ens varit i närheten av frisk. Precis som det finns enstaka vänsterprofiler som kan vara intressanta att lyssna på eller sitter på vissa acceptabla argument så får man (jag) ta det positiva som finns. Jag är inte så bitter att jag jämställer Hanif med Reinfeldt, Lövin, Romson, Ohly, Lööf eller tusen andra exempel på rent kriminellt usla människor. Men jag förstår absolut de som tröttnat totalt och gör det, säger bara att jag inte är riktigt där än och kan därför uppskatta en röst som Hanif i en rutten organisation som M.
Senast redigerad av framtand 2018-09-06 kl. 00:24.
Citera
2018-09-06, 00:23
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Tror inte på Hanif. Han står ju hyfsat långt upp på moderaternas stockholmslista och vore onekligen märklig timing för ett byte till SD.

Hade det inte varit för att det verkar vara någon med riksdagserfarenhet hade jag sagt Alexander Bard, han är bördig från Motala. Istället går min gissning till Staffan D alternativt Charlie Weimers (SD har ju dragit i honom tidigare).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in