2018-11-04, 22:54
Medlem
Haha! Någon som minns när Olle Palmlöf försökte få Foppa att framstå som en dålig människa?

För att han medverkat i lite reklam, NHL-miljonerna till trots. Olle satte sig på sin höga häst och fäktade med pekpinnen mot en av landets mest folkkära.

Oj, oj, vilket ynkligt och patetiskt vänsterpratask karln har visat sig vara. Ingen förutom honom har rätt att göra som man vill (tydligen).

Citera
2018-11-04, 22:54
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wawawa
Ok samma som jag såg. Om det är denna som folk syftar på med märken på hals och i ansikte så vet i f-n. Här ser jag en svullen och söndergråten person och inget tecken på våld. Om nån har sett en annan bild med tydliga tecken så ge er till känna, annars tänker jag nog ta hela bildbevis-grejen med en stor nypa salt. Med det sagt - jag tror nog OP har misshandlat henne med tanke på lady dahmers inte så diskreta poster + allt annat som kommit fram om Mr-not-so-nice-guy i denna tråden

Kolla in överläppen. Den är svullen på ett fläskläppsaktigt vis. Kan förstås vara fillers, men den har också en blåtonad fläck i mitten. Det är i alla fall inte en normal läpp. Så nått har hänt.
Citera
2018-11-04, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight
Kolla in överläppen. Den är svullen på ett fläskläppsaktigt vis. Kan förstås vara fillers, men den har också en blåtonad fläck i mitten. Det är i alla fall inte en normal läpp. Så nått har hänt.

Julia verkar ju ha fått spel över OP:s eventuella vänsterprassel och hängt ut personen ifråga på IG (men inlägget är nu borta)?

OP kan ju i sin tur blivit förbannad över det och så har det örfilats en del?

Jag vill inte på något sätt försvara män som misshandlar kvinnor, men tittar man på Julias IG så verkar hon inte vara världens stabilaste människa...
Citera
2018-11-04, 23:02
Medlem
Fråga henne?

https://m.imgur.com/gallery/q6j5Ptv
Citera
2018-11-04, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wawawa
Ok samma som jag såg. Om det är denna som folk syftar på med märken på hals och i ansikte så vet i f-n. Här ser jag en svullen och söndergråten person och inget tecken på våld. Om nån har sett en annan bild med tydliga tecken så ge er till känna, annars tänker jag nog ta hela bildbevis-grejen med en stor nypa salt. Med det sagt - jag tror nog OP har misshandlat henne med tanke på lady dahmers inte så diskreta poster + allt annat som kommit fram om Mr-not-so-nice-guy i denna tråden

Det var en annan bild ute en kort stund, med tydligt blåmärke på halsen och rejält svullen överläpp. Ingen tvekan om att hon fått stryk.
Citera
2018-11-04, 23:51
Medlem
De kan ju ha knuffats och bråkat. Hon kanske har slagit honom och han har puttat bort henne? Vem vet? Man får vara lite försiktig, att döma till någons fördel, speciellt i sådana här dysfunktionella relationer med tyngre droger inblandat och säkert en rejäl dos psykisk ohälsa. Hon och Olle P har väl inga barn eller gemensam lägenhet eller dyl så egentligen är det ju bara att dra. Förstår inte varför hon lägger ut allt på instagram dock?.
Citera
2018-11-04, 23:53
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
De kan ju ha knuffats och bråkat. Hon kanske har slagit honom och han har puttat bort henne? Vem vet? Man får vara lite försiktig, att döma till någons fördel, speciellt i sådana här dysfunktionella relationer med tyngre droger inblandat och säkert en rejäl dos psykisk ohälsa. Hon och Olle P har väl inga barn eller gemensam lägenhet eller dyl så egentligen är det ju bara att dra. Förstår inte varför hon lägger ut allt på instagram dock?.

Hon tycks vara en dramaqueen.
Citera
2018-11-04, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Hon tycks inte frukta för sitt liv i allafall som väldigt många utsatta kvinnor faktiskt gör.
Citera
2018-11-05, 00:34
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck

Säga vad man vill om Olle Palmlöf men i grunden är han ju en smart kille.
Trodde han var på väg åt rätt håll ett tag, att han börjat lämna pk-träsket och fått lite insikter (han gjorde ju flera bra grejer i Opinion Live bland annat).
Sen blir han tillsammans med den här bruden Julia som kallar sig själv för "superfeminist, antifascist och antirasist" (https://www.youtube.com/watch?v=7lQKQEzQpeU från 5.30)
Flera steg i fel riktning minst sagt och destruktivt är bara förnamnet.
Olle borde omvärdera hela sitt liv, omge sig med bättre människor och ägna sig åt djupare soul searching. Det han håller på men nu är bara så fel på alla plan, vilket han själv borde inse.
Senast redigerad av Lostworld 2018-11-05 kl. 01:28.
Citera
2018-11-05, 00:49
Medlem
Han har misshandlat Julia. Är väl ganska uppenbart.
Citera
2018-11-05, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shakopee
Vilken bild menar du? Tycker inte att det framgår på någon bild att hon är slagen i ansiktet.
Det finns en länk från LDs insta-story om denna misshandel under ett annat inlägg, jag kan kopiera in den. Har en känsla av att detta kommer bli större än vad det är nu. Bloggbevakning får inte ens ha kvar kommentarer om vare sig Olle, Julia eller Almenäs då detta har tagit en vändning och kan nu betraktas som förtal. Det kommer nog en polisanmälan väldigt snart, om inte från Julia så från någon annan. Och då kommer det komma fram om Jessicas otrohet i polisförhör. Vilken soppa. Jessica verkar vara en kontrollerad människa som sätter karriären först så hon kommer låtsas som ingenting fram tills det inte går längre. Och sen kommer ett reportage i tidningen om att det är slut med sambon och det är så tråkigt att de inte fick det att fungera. Och Olle sitter med rattfylla och misshandel på sig.

Länk till LDs insta.
https://imgur.com/a/3n8De0D

Julia la ut en bild på sin story där hon var skadad men den tog hon snabbt ner.
Citera
2018-11-05, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2014rosor
Julia la ut en bild på sin story där hon var skadad men den tog hon snabbt ner.

Ok, tack för svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in