2018-11-04, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Vems twitter? Länka gärna.

JFs twitter om jag förstod det rätt. Har inte sett det själv men rykten sprids snabbt. Sorry att jag inte har mer källor än så.
Citera
2018-11-04, 00:30
Medlem
RayOfLights avatar
Det sjuka är att Olle gjorde exakt det mot Julia som Filip Hammar gjorde mot Jennie, när han var otrogen med Julias bästis Agnes. Garanterat med Julias goda minne. Och antagligen vad Julia gjorde med Olle medan han fortfarande var gift. När ska unga tjejer i mediabranschen fatta hur jävla sunkigt det är att slå sig i lag med gamla, gifta, gråhåriga och ofta alkade mediamän?
Citera
2018-11-04, 01:11
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jockebergju
JFs twitter om jag förstod det rätt. Har inte sett det själv men rykten sprids snabbt. Sorry att jag inte har mer källor än så.
Hon har inget konto på Twitter. Jag kollade precis.
Citera
2018-11-04, 08:39
Medlem
Hon har visst twitter men är ett låst konto. Rixpucko heter hon. Visst lite sjukt att gå på almenäs så men ärligt hade man väl själv blivit arg på också. Olle har slagit henne, hört det från flera håll nära honom och hon la ut en bild i storys på insta där man tydligt ser att hon är skadad. Helt jävla sjuk snubbe men odlar sin bild som världens snällaste och folk går på det.
Citera
2018-11-04, 10:29
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shakopee
. När det är slut med Olle så kommer hon nog hänga ut honom så det står härliga till.

Hoppas verkligen att hon dumpar honom rejält. Vi ska inte glömma att detta också är en trebarnsfar som så sent som i somras drog i sig en lina kokain, och satte sig full på en motorcykel (och med kokain i fickan) för att köra till sin sons födelsedagsfirande. Detta enligt domstolshandlingar tidigare i tråden. Snubbar som super och drogar brukar sällan vara några sköna typer att vara ihop med, så han har nog gjort en massa skit under tiden han och Julia varit ihop.
Citera
2018-11-04, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosebyn
Hon har visst twitter men är ett låst konto. Rixpucko heter hon. Visst lite sjukt att gå på almenäs så men ärligt hade man väl själv blivit arg på också. Olle har slagit henne, hört det från flera håll nära honom och hon la ut en bild i storys på insta där man tydligt ser att hon är skadad. Helt jävla sjuk snubbe men odlar sin bild som världens snällaste och folk går på det.

Jag har också sett bilden nu på morgonen, hon har utan tvekan fått stryk och har märken både på hals och i ansiktet. Vilket falskt as OP är, utmålar sig som en bra kille utåt.
Citera
2018-11-04, 12:04
Medlem
Palmlöf har alltså knarkat. Blivit ihop med nån rejält yngre brud. Satt på Jessica almenäs och sen spöat den yngre tjejen?

Vilken snubbe
Citera
2018-11-04, 12:06
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SollentunaMicke
Palmlöf har alltså knarkat. Blivit ihop med nån rejält yngre brud. Satt på Jessica almenäs och sen spöat den yngre tjejen?

Vilken snubbe
Ja, vilket jävla drama. En "normal" hade ju krisat sönder och samman efter sin andra rattfylla och inte börjat springa runt och ragga...
Citera
2018-11-04, 12:35
Medlem
Wawawas avatar
Citat:
Jag har också sett bilden nu på morgonen, hon har utan tvekan fått stryk och har märken både på hals och i ansiktet. Vilket falskt as OP är, utmålar sig som en bra kille utåt.

Var har ni sett bild på Julia?

Och står det något om denna misshandel nån annanstans än Lady Dahmers story?

Jag har inte haft koll på Olle alls, trodde han var en riktig helyllesnubbe. Historien här över om kokain, mc och barnkalas är ju rött övertygande om att så inte är faller dock!
Citera
2018-11-04, 12:48
Medlem
Citat:

Vilken bild menar du? Tycker inte att det framgår på någon bild att hon är slagen i ansiktet.
Det finns en länk från LDs insta-story om denna misshandel under ett annat inlägg, jag kan kopiera in den. Har en känsla av att detta kommer bli större än vad det är nu. Bloggbevakning får inte ens ha kvar kommentarer om vare sig Olle, Julia eller Almenäs då detta har tagit en vändning och kan nu betraktas som förtal. Det kommer nog en polisanmälan väldigt snart, om inte från Julia så från någon annan. Och då kommer det komma fram om Jessicas otrohet i polisförhör. Vilken soppa. Jessica verkar vara en kontrollerad människa som sätter karriären först så hon kommer låtsas som ingenting fram tills det inte går längre. Och sen kommer ett reportage i tidningen om att det är slut med sambon och det är så tråkigt att de inte fick det att fungera. Och Olle sitter med rattfylla och misshandel på sig.

Länk till LDs insta.
https://imgur.com/a/3n8De0D
Citera
2018-11-04, 13:14
Medlem
Citat:
Vilken bild menar du? Tycker inte att det framgår på någon bild att hon är slagen i ansiktet.
Det finns en länk från LDs insta-story om denna misshandel under ett annat inlägg, jag kan kopiera in den. Har en känsla av att detta kommer bli större än vad det är nu. Bloggbevakning får inte ens ha kvar kommentarer om vare sig Olle, Julia eller Almenäs då detta har tagit en vändning och kan nu betraktas som förtal. Det kommer nog en polisanmälan väldigt snart, om inte från Julia så från någon annan. Och då kommer det komma fram om Jessicas otrohet i polisförhör. Vilken soppa. Jessica verkar vara en kontrollerad människa som sätter karriären först så hon kommer låtsas som ingenting fram tills det inte går längre. Och sen kommer ett reportage i tidningen om att det är slut med sambon och det är så tråkigt att de inte fick det att fungera. Och Olle sitter med rattfylla och misshandel på sig.

Länk till LDs insta.
https://imgur.com/a/3n8De0D

Om man kollar på bilden på hennes hals (har bara sett print på den) så kolla hennes läppar och vid munnen. För mig tycker jag det räcker som tecken på att det inte ”bara” var halsen vilket i sig borde räcka det med.
Citera
2018-11-04, 13:15
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Jessica verkar vara en kontrollerad människa som sätter karriären först så hon kommer låtsas som ingenting fram tills det inte går längre. Och sen kommer ett reportage i tidningen om att det är slut med sambon och det är så tråkigt att de inte fick det att fungera. Och Olle sitter med rattfylla och misshandel på sig.

Jessica måste ju vetat att hon hoppade i säng med en rattfull knarkare, den här sortens skvaller sprids fort i branschen + att det har skrivits Olles eskapader i nyhetsmedia också. Fick hon lite Persbrandt-vibbar av Palmlöf månne? Vad jag förstått är Jessicas kille en reko typ, inte så djupsinning kanske, men stabil och omtyckt av folk. Kanske var det inte tillräckligt för Jessica? Misstänker att hon har destruktiva drag som dras till haverier som Palmlöf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in