Har tagit internetlyrica sedan början på juni (tror jag) i början var det ungefär var tredje dag, men gick snabbt utför och har tagit 1.3- 2 gram varannan dag tills nu. Vissa tillfällen har det gått 3 dagar mellan men det är sällsynt.
Jag var utan det förra veckan, eller aa, tog 300 mg på måndagen, 1.5 g på tisdagen. På torsdagen kändes allting förjävligt, jag trodde verkligen jag varit utan den längre än bara 2 dagar. Kändes nästan som fluapraAT så skyndade mig till systemet och mådde bättre efrer en halv flaska vin.. då hade jag ioförsig tagit e tidigare i veckan (som den ansvarsfulla droganvändaren jag är så tog jag e 2 dagar i rad.. -.- ) så det kan ha förvärrat måendet..
Förra gången jag slutade med lyrica var det knappt jobbigt alls. Hade då tagit 1 - 1.5 g varannan dag i 2 månader. Men denna gången sprang tiden iväg. Har inte haft viljan att bli ren. Men efter förra veckans mående vet jag att jag behöver sluta.
Ska jag gå CT eller hade det vart farligt?
Jag tog 1 gram igår. Har ca 1 gram kvar. Får kanske några gram gabapentin i veckan men det är inte säkert.
Ska jag trappa ner? Hur dåligt kommer jag må?
Hjälp