Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-09-01, 00:38
  #13
Medlem
Donald.Tramss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VictoryOrValhalla
Jag skulle vilja påstå att det tar drygt två dagar för en pregabalin-AT att dra igång. Nu har jag bara slutat med lyrica två gånger då skiten gav för lite flum för besväret, men jag tar helt klart en benso/opiat-AT framför lyrican. Fyfan vilket helvete det var, inte ens fentanyl har gjort mig så jävla sjuk.

Ja, dagen eftereffekten är ju trevligare än själva ruset så 3-4 dagar innan AT’n är igång på riktigt. Den är riktigt hemsk men har känslan att längden på bruket är större faktor än doserna. En kompis till mig fick 600 mg per dag under ett år och beskrev de första månaderna efter ct som ren tortyr. Just längden är det som verkar knäcka de flesta, andra droger handlar om att bita ihop i några dagar medan med lyrican testas verkligen din viljestyrka. Skräckexempel på utländska forum beskriver första året och andra året innan alla effekter lagt sig, helt sjukt att denna substans tidigare getts till barn och missbrukare som ett mildare alternativ till benzo.
Citera
2022-12-07, 12:02
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donald.Trams
Ja, dagen eftereffekten är ju trevligare än själva ruset så 3-4 dagar innan AT’n är igång på riktigt. Den är riktigt hemsk men har känslan att längden på bruket är större faktor än doserna. En kompis till mig fick 600 mg per dag under ett år och beskrev de första månaderna efter ct som ren tortyr. Just längden är det som verkar knäcka de flesta, andra droger handlar om att bita ihop i några dagar medan med lyrican testas verkligen din viljestyrka. Skräckexempel på utländska forum beskriver första året och andra året innan alla effekter lagt sig, helt sjukt att denna substans tidigare getts till barn och missbrukare som ett mildare alternativ till benzo.

Jag hade 6 månader med kraftiga besvär efter preggen.
3 första månaderna var för jävliga och de andra 3 bara jävliga.

Var satt på 1200 mg per dag över ett år!

Sen blev biverkningarna så pass jävliga!!

Konstiga tankar,drömmer blixtar i huvudet.

Trappade ner fort under en vecka sen kom skiten...

Undvik detta rävgift om ni kan.
Citera
2022-12-08, 07:05
  #15
Medlem
Jag förstår inte hur man kan ta lyrica så ofta, man får ju maxtolerans efter bara typ en dag.

Men du måste trappa ner lugnt lyrica atn är inte känd för att vara mysig, känner till horsare som kan lägga ner jonket men lyrican klarar de inte av att klippa.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback