Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-08-31, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Och vi alla har förstående för att Donald har svårt att gå/prata en sammanhängande mening
Kanske det, men jag undrar om inte du lider lite av samma problem. Eller du kanske har lärt dig svenska nyligen och i så fall ber jag om ursäkt.
2020-08-31, 00:11
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Sekten är komiska men ja det är många som är lika obeast feta som Donald och även ännu värre men VÄLDIGT få av dessa upplever Donalds ålder och varje sekund så är de färre!

Och vi alla har förstående för att Donald har svårt att gå/prata en sammanhängande mening

Men vi vet att Donald inför en kamera med personer framför honon kan komma ihåg:
Person, kvinna, man, kamera....... i flera sekunder!

Medans Joe! garvar åt frågan och cyklar iväg!!

Tror Joe! kommer vinna hälsotävlingen som trumppetterna försöker sig på!

Till skillnad från den dementa Sleepy Joe, så vet ju Trump var han befinner sig.

Come on, man...
2020-08-31, 00:16
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Svt`arn Fouad Youcefi delar med sig av sin analys. Rätt ljummen take om ni frågar mig. Han vågar liksom inte bre på som jag gör å han gör en `liten' miss när han glömmer (?) nämna att ~100 mille inte röstade under förra valet; ”Så har partierna i USA ändrat strategi”
2020-08-31, 00:18
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Till skillnad från den dementa Sleepy Joe, så vet ju Trump var han befinner sig.

Come on, man...

Tja när lyckades Donald SVARA på en fråga utan att byta ämne eller ens säga en längre mening utan telepromter/anteckningar?

Person, woman, man, camera, TV inför en en tvintervju..
2020-08-31, 00:21
Medlem
Det går väl att anordna en debatt mellan Trump och Biden från olika lokaler. Inte skall dom behöva stå 5 meter ifrån varandra, jag tror att Bidens självförtroende hade sviktat.

Pollsen är mycket förbryllande. Jag har visat dom för min fru men hon säger ändå att Trump kommer att vinna, han slår hårdare även om han är en oren boxare. En frisk Biden har bättre fotarbete och är tekniskt sett bättre, men dopingkontrollen svävar som ett hot över honom.

Men jag förstår ingenting om jag skall vara ärlig. Bidén leder men kommer ändå att förlora? Kan det vara så att Biden inte är en vinnartyp?
2020-08-31, 00:24
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Tja när lyckades Donald SVARA på en fråga utan att byta ämne eller ens säga en längre mening utan telepromter/anteckningar?

Person, woman, man, camera, TV inför en en tvintervju..

Han kan ju iaf svara var han befinner sig, vilket senildementa Joe inte klarar av. Joe kommer nog inte våga ställa upp i debattern framöver, utan hålla sig inlåst i sin källare.
2020-08-31, 00:34
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Han kan ju iaf svara var han befinner sig, vilket senildementa Joe inte klarar av. Joe kommer nog inte våga ställa upp i debattern framöver, utan hålla sig inlåst i sin källare.
LOL...så korkad...kvintessensen i det här inlägget är precis vad som kommer ge Biden ett litet övertag (direkt). Ni har lagt ribban så lågt att när han väl börjar göra sin närvaro känd så kommer människor bli chockade över att han inte är Trump. Bygg upp mer förväntningar vetja...
2020-08-31, 00:35
Medlem
0rganets avatar
Citat:

För ett år sedan i Donalds VIKTIGA 4-juli tal:

“took over the airports”

Och det gällde det Amerikanska frihetskriget 1775!!

Men Donald har alla hästar i stallet....

Självklart kan vi hitta massor av dessa klipp men rätt meninglöst då Donald har jätteproblem och utreds kontinuerligt, detta enligt han själv då han gjorde demens testet igen under våren...
2020-08-31, 00:36
Medlem
Trump har sett ut att vara i risigt skick på senare tid, sliten, sjuklig, sluddrig röst och med rödmosigt ansikte - dessutom ännu virrigare än vanligt. Om vi har tur får han en stadig stroke några veckor före valet och måste ersättas av Pence (som inte alls är lika spännande och karismatisk i fansens ögon).
2020-08-31, 00:38
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
LOL...så korkad...kvintessensen i det här inlägget är precis vad som kommer ge Biden ett litet övertag (direkt). Ni har lagt ribban så lågt att när han väl börjar göra sin närvaro känd så kommer människor bli chockade över att han inte är Trump. Bygg upp mer förväntningar vetja...

Ja, om Joe minns var han befinner sig i ett av fem sammanhang kommer han i princip att chocka världen. Som tur är duger det inte långt när det kommer till att vinna val.
2020-08-31, 00:50
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Jämför med senildemente Sleepy Joe så ser han ut att vara i kanonform. Pelosi ser visserligen ut som ett vandrande lik, men Joe framstår som ett. Inte långt kvar innan gruppboendet blir en permanent lösning för honom.

Jämför fetma Donald och med flera kontinuerliga psykologiska undersökningar ser INTE ut att vara i bättre form än sköldpaddan i REP, Mitch McConnell!

Men varför vill du gå OT?
2020-08-31, 01:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Trump har sett ut att vara i risigt skick på senare tid, sliten, sjuklig, sluddrig röst och med rödmosigt ansikte - dessutom ännu virrigare än vanligt. Om vi har tur får han en stadig stroke några veckor före valet och måste ersättas av Pence (som inte alls är lika spännande och karismatisk i fansens ögon).

Är övertygad om att detta är planen. Pressen är för stor, och pollsen är för dåliga för trump. Han kanske lyckas sabotera posten tillräckligt mycket för att mike pence ska ligga 50-50 mot joe biden,men i detta val räknar USA med att få det högsta valdeltagandet detta århundrade.
Trump:42 %
Biden: 49 %

Obs: detta är ett aggregat av 3 undersökningar där ABC/WAPO frågat LV nationellt hur de tänker rösta. Felmarginalen är 3% så det kan lika gärna vara så att Biden bara har 46% mot Trumps 42%
Oavsett vilket så kan Trump inte vinna med dessa siffror. Det talar för att han avgår och släpper fram Mike Pence och någon kvinnlig presidentkandidat. Gärna en POC
https://www.washingtonpost.com/conte...-9d4f0baddceb/

Nästa vecka ska New yorks A.G försöka släpa in Eric Trump in i rätten för att ställa några frågor om varför han har plundrat en charity bland annat.

Fakta:
Donald,Don jr,Ivanka,Eric, har redan lovat att inte blåsa fler välgörenhetsorganisationer i framtiden.
De har bett om ursäkt och betalat 2 milj. i böter för att ha stulit 1.8milj dollar ifrån välgörenhet.
https://apnews.com/635b828ded6813ea66783869f32876c5

Fakta 2:
Manhattans D.A vann precis ett viktigt mål där han får se Trumps taxes, för att han ska bevisa att Donald skattefuskat i åratal. Viktigt vittne: michael cohen och trumps revisor som lovat att vittna

Fakta 3:
Manhattans D.A har ett kronvittne i målet mot Trump gällande stormy daniels. Det är chefredaktören till national enquirer David Pecker.
Åklagaren tror att Trump betalat Stormy daniels pengar(via N.E) för att inte prata om (mitt i en pågående valkampanj) att de varit i en sexuell relation.
Detsamma gäller Karen Mcdougal.

Fakta 3:
Någonstans i Virginia vilar det så kallade secret grand jury indictments
På uppdrag av den Republikanskledda senaten som för övrigt fann att Donald Trump ljugit om sin koppling till Wikileaks, ochatt Donald Trump haft vetskap om att Ryssland ska hacka hillarys emails, tänker de nu kriminellt åtala, Jared Kushner, Donald Trump Jr, Sam Klovis, Eric Prince, Steve Bannons, samt en icke-namngiven person.
Att den republikanskledda senaten väljer att vänta tills trump avgår;tror jag är för att Donald trump inte ska hinna benåda dem för framtida brott eller åtal.
https://www.intelligence.senate.gov/...rt_volume5.pdf

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in