2020-07-09, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Facit kommer p vem svarta rstar p, och r inte det minsta oroad vem av trumpen och biden de rstar p.
Kanske ngon kan rsta p den psyksjuka kanye, som skerligen stller upp pga trumpem frgat honom.
Jag springer efter dig i din cirkel och rttar till dina fel.

Svarta fattar exakt vad Biden sade, svarta r inte heller s lttlurade och tro bananrepublikanerna r ntt fr dom.

Facit kommer

Ja jag hller dig vid det.

Har Trump frgat Kanye om det? men du kommer inte att svara som vanligt..

Finns ingen cirkel Klyban, det r i ditt huvud bara.
2020-07-09, 17:44
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simpleguy99
Ja jag hller dig vid det.

Har Trump frgat Kanye om det? men du kommer inte att svara som vanligt..

Finns ingen cirkel Klyban, det r i ditt huvud bara.
Facit vet vi redan inte kommer ge trumpen rsterna av svarta, kanske nn enstaka demograf.

Hur ska jag veta det, men lter extremt troligt.

S nu finns ingen cirkel helt pltsligt, nyss sade du det fanns, det r den jag fljer dig i och rttar till dina fel om presidentvalet 2020.
2020-07-09, 18:14
Medlem
Citat:
Facit vet vi redan inte kommer ge trumpen rsterna av svarta, kanske nn enstaka demograf.

Hur ska jag veta det, men lter extremt troligt.

S nu finns ingen cirkel helt pltsligt, nyss sade du det fanns, det r den jag fljer dig i och rttar till dina fel om presidentvalet 2020.

Faciet kommer vem svarta kommer att rsta p sa du men nu vet du vad facit r??

Du tog upp det...

Ja, fr du tar upp cirklar hela tiden. Men jag frstr nu att det finns inga, du anvnder cirkelar fr att undvika frgor. Du rttar inga fel, arbetslsheten va jag rtt i. Du vill inte erknda det.
Att man frgar saker, betyder inte att man har fel.
2020-07-09, 18:17
Medlem
klybans avatar
Citat:
Faciet kommer vem svarta kommer att rsta p sa du men nu vet du vad facit r??

Du tog upp det...

Ja, fr du tar upp cirklar hela tiden. Men jag frstr nu att det finns inga, du anvnder cirkelar fr att undvika frgor. Du rttar inga fel, arbetslsheten va jag rtt i. Du vill inte erknda det.
Att man frgar saker, betyder inte att man har fel.
Ja, facit kommer visa att svarta i en stor majoritet rstar p Biden i valet 2020.

Ja, och mcyket troligt ocks.

JA, den cirkeln du tog upp, d jag jagar dig med fakta i den samma.
2020-07-09, 18:26
Medlem
Citat:
Ja, facit kommer visa att svarta i en stor majoritet rstar p Biden i valet 2020.

Ja, och mcyket troligt ocks.

JA, den cirkeln du tog upp, d jag jagar dig med fakta i den samma.

S nu vet du inte vad facit r???

Jag vntar tills faktan kommer om kanye..

Fast du har fel, har kollat med en kompis som har pluggat i Samhlle och han hller med mig.
Du har ingen fakta om den delen.
hrt amerikaner som har sagt en hel del om Biden, det kan du inte ndra.
Sen att du inte hller med vad JAG tycker om Biden, frstr inte varfr du blir s upprrd fr.
Senast redigerad av Simpleguy99 2020-07-09 kl. 18:42.
2020-07-09, 18:44
Medlem
klybans avatar
Citat:
S nu vet du inte vad facit r???

Jag vntar tills faktan kommer om kanye..

Fast du har fel, har kollat med en kompis som har pluggat i Samhllet och han hller med mig.
Du har ingen fakta om den delen.
hrt amerikaner som har sagt en hel del om Biden, det kan du inte ndra.
Sen att du inte hller med vad JAG tycker om Biden, frstr inte varfr du blir s upprrd fr.
Facit kommer efter president valet 2020, och det berttar hur olika demografer har rstat.
Och vi vet redan nu att majoriteten av hela demografen Svarta rstar p Biden, nn enstaka demograf bland svarta kan rsta p trumpen.

En mycket trolig sak som sker, och trumpen hoppas kaney tar rster frn Biden i Presidentvalet 2020.

Jag bryr mig inte om vad du sger om Biden, d du s sllan terger ntt rtt, drfr jag springer efter dig i cirklar och rttar till dina fel.
Skoj du har en kompis, vad nu det har med ntt att gra.
2020-07-09, 19:19
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Nu har BLM blivit lovade att grova brottslingar ska f rsta, allt naturligtvis fr att Biden ska vinna, ven vissa republikaner har gtt med p det fr att dom ogillar Trump, nu r jag inte jttefrtjust i Trump, dock s r han ju naturligtvis bttre n Biden och demokraterna fr det r mnga genuint onda mnniskor i det partiet, det r viktigt att komma ihg.

Jag r helt vertygad om att Biden vinner, ni ser hur demokratiska stder frvandlas till soptipp, det r skitigt, ckligt, misr, mycket missbruk, mord, men det verkar vara s hr folket vill ha det. Lt dom f det d. CHAZ.....

https://www.salon.com/2020/06/15/iow...s-say_partner/
2020-07-09, 19:27
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Om en timme s hller Joe Biden tal om sina planer fr en teruppbyggnad av USA, efter frlorade r under Trump. Ni kan se det hr:

https://www.youtube.com/watch?v=13VAvHV9Fks
2020-07-09, 19:28
Medlem
Citat:
Facit kommer efter president valet 2020, och det berttar hur olika demografer har rstat.
Och vi vet redan nu att majoriteten av hela demografen Svarta rstar p Biden, nn enstaka demograf bland svarta kan rsta p trumpen.

En mycket trolig sak som sker, och trumpen hoppas kaney tar rster frn Biden i Presidentvalet 2020.

Jag bryr mig inte om vad du sger om Biden, d du s sllan terger ntt rtt, drfr jag springer efter dig i cirklar och rttar till dina fel.
Skoj du har en kompis, vad nu det har med ntt att gra.

hela demografen Svarta rstar p Biden? nej dr har du fel.

Trolig sak? Men du vet inte..

Sklart du gr, du gr efter mig varje gng jag skriver ngot om Biden. Du gr efter mig varje gng jag skriver ntt, skriver hela tiden jag har fel. Nr det egentligen handlar om att du ogillar vad jag skriver. Att nervrdera mnniskor bara fr dom inte hller med dig, visar vilken person du r.

Pongen r att du har fel i frgon om arbetslsheten, precis som med dom flesta sakerna som du skriver.

Vi f se vad som hnder i November
2020-07-09, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Nu har BLM blivit lovade att grova brottslingar ska f rsta, allt naturligtvis fr att Biden ska vinna, ven vissa republikaner har gtt med p det fr att dom ogillar Trump, nu r jag inte jttefrtjust i Trump, dock s r han ju naturligtvis bttre n Biden och demokraterna fr det r mnga genuint onda mnniskor i det partiet, det r viktigt att komma ihg.

Jag r helt vertygad om att Biden vinner, ni ser hur demokratiska stder frvandlas till soptipp, det r skitigt, ckligt, misr, mycket missbruk, mord, men det verkar vara s hr folket vill ha det. Lt dom f det d. CHAZ.....

https://www.salon.com/2020/06/15/iow...s-say_partner/

Du fr nog va p lsfrstelsen.
1. Iowa r den enda delstaten som inte tillter brottslingar att rsta
2. Det r nu Iowas republikanske guvernr som tnker tillta att de rstar
3. Det r normalt i alla demokratier att ven brottslingar fr rsta (det rknas som r en mnsklig rttighet)
2020-07-09, 19:33
Medlem
klybans avatar
Citat:
hela demografen Svarta rstar p Biden? nej dr har du fel.

Trolig sak? Men du vet inte..

Sklart du gr, du gr efter mig varje gng jag skriver ngot om Biden. Du gr efter mig varje gng jag skriver ntt, skriver hela tiden jag har fel. Nr det egentligen handlar om att du ogillar vad jag skriver. Att nervrdera mnniskor bara fr dom inte hller med dig, visar vilken person du r.

Pongen r att du har fel i frgon om arbetslsheten, precis som med dom flesta sakerna som du skriver.

Vi f se vad som hnder i November
Majoriteten av hela demografen svarta kommer rsta p biden i 2020 valet, ngon enstaka demograf av de svarta kan rsta p trumpen i Presidentvalet 2020.

Om man skriver terger bidens politik fel varje gng, s mste ju ngon komam rtta till felen.

Jag har rtt att de bara tergr till arbetet, och du hll med inga nya jobb.

Ja, facit kommer med svarta i majoritet i hela demografen rstar p Biden i Presidentvalet 2020.
I vrigt s r jag inte sker p ntt.
2020-07-09, 19:38
Medlem
Det var intressant att lsa om hur Trump betedde sig d han gde tvlingen Miss World.
Han brukade stvla in i omkldningsrummet (helt oannonserat), d tjejerna bytte, om i bara trosorna eller helnakna. Tjejerna hade uppmanats att d svrma runt Trump av arrangrerna, detta fr att de skulle ha en chans i tvlingen.

https://www.rollingstone.com/politic...iverse-191860/

Detta gllde ven Miss Teen USA-tvlingen. Detta berttas av flera av tjejerna. Vita Huset har inte bekrftat detta, men Trump sjlv skrt ju om att han "kunde gra detta" vid flera tillfllen innan han hade planer p att kandidera som president. Epic fail.

Det var bland annat i dessa sammanhang han yttrade de bermda orden att han hade rtt att kyssa en av tjejerna nr han ville, eller han kunde "grab them by the pussy" nr han ville. Det r en mycket mrklig president de har i USA....

Jmfr Joe Biden som ngon gng rkat viska ngot i en tjejs ra p ett talarpodium och drfr skriks och kallas fr "pedofil" och allt vad det r, av vissa Trump-anhngare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in