Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-10-18, 21:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Jag tror dom delar samma syn på utrikespolitiken. Det gör många med Trump.
Det är Trump's starkaste kort.

Absolut delar de uppfattningen att trupperna bör tas hem i görligaste mån och att USA inte ska kriga över hela världen. De är däremot nog inte överens om WHO och Parisavtalet.

En annan sak som är viktig är Second Amendment. Folk vill ha sina vapen och börjar du rucka på det (som Dems gör) så förlorar du halva landet på en gång.
2020-10-18, 21:20
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Han är ganska så långt ifrån pro-Trump man kan komma då han är en som tidigare arbetade på heltid för The Young Turks och fortfarande är gäst hos dem ganska ofta.

Jag håller med honom ibland men han är lite för nära konspirationsteorier och nosar ibland, men ja det är bra att ha en president som lyfter upp problematiken med den amerikanska militären och de amerikanska krigen, men grejen är den att Trump glorifierar militären och då menar jag inte bara USAs militär utan all militär.

Trump är en udda individ när det kommer till det militära, han smet undan att bli inkallad men han är samtidigt en som dyrkar militären, det närmsta jag kan komma det är att han är töntig när det kommer till militären men det är fortfarande inte korrekt beskrivning.

Med det sagt så är inte Biden ett bättre alternativ på den biten heller även om han inte dyrkar militären och vill ha en massa parader osv.

Har hört att The Young Turks är liberala hycklare.

Jag gillar bara Trump för han är stor i käften + icke-PK. Så skönt att verkligen höra fula saker om eliten och dess fina överklass som ej tål kritik. Fattas bara att Trump ska kalla Nancy Pelosi för "Damn ol' cracy Nancy Pelosi". Hon kommer fan explodera av ilska. Så jävla kul!
2020-10-18, 21:22
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Absolut delar de uppfattningen att trupperna bör tas hem i görligaste mån och att USA inte ska kriga över hela världen. De är däremot nog inte överens om WHO och Parisavtalet.

En annan sak som är viktig är Second Amendment. Folk vill ha sina vapen och börjar du rucka på det (som Dems gör) så förlorar du halva landet på en gång.

Du menar det avtal som INGEN följer?

Second Amendment är bra!
2020-10-18, 21:23
Medlem
Japhys avatar
Citat:

Jag gillar bara Trump för han är stor i käften + icke-PK. Så skönt att verkligen höra fula saker om eliten och dess fina överklass som ej tål kritik. Fattas bara att Trump ska kalla Nancy Pelosi för "Damn ol' cracy Nancy Pelosi". Hon kommer fan explodera av ilska. Så jävla kul!
Han kallar henne redan för Crazy Nancy
https://www.youtube.com/watch?v=4BUD5In2h50&ab_channel=APArchive
Medlem
Citat:

Ja det är nog ingen risk att någon misstänkt dig för något annat än att gilla någon för att de är vulgära. Så det behöver du inte oroa dig för. Så jävla kul!

Det här valet kan valsa fram och tillbaka väldigt mycket de dryga två veckorna som är kvar. Tror att bägge sidor har saker kvar i gottpåsen. Det är väldigt mycket strategitänk nu.
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:

De är de till en viss nivå, ägaren tenderar dock att vara en av få som prickar ganska rätt under valår, han var den ända av de på den kanalen som sa att Trump hade en chans att vinna presidentvalet 2016 osv.
2020-10-18, 21:24
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Han kallar henne redan för Crazy Nancy
https://www.youtube.com/watch?v=4BUD5In2h50&ab_channel=APArchive

Ja. Men "Damn Ol'..."

Viktigt!
2020-10-18, 21:24
Avslutad
Citat:
Du menar det avtal som INGEN följer?

Second Amendment är bra!

Nu svävar du iväg från Topic och det vi diskuterade.
2020-10-18, 21:25
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Jag har inte sagt emot. Jag är övertygad att Trump kommer vinna valet, så där står vi inte i rak motsats åtminstone. Frågan är om globalisterna kommer lyckas stjäla valet, vilket är en helt annan fråga, och väldigt svårt att spekulera i.

tRumpnissarna narrativ i ett nötskal:

Han vinner! Om han inte vinner, FUSK!!

Menar ni att eran hallucination ”Deep State” är starkare nu efter 4 år med Idioten?

Hur kunde han vinna 2016 om det finns en ”Deep State”???

2020-10-18, 21:26
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Ja det är nog ingen risk att någon misstänkt dig för något annat än att gilla någon för att de är vulgära. Så det behöver du inte oroa dig för. Så jävla kul!

Det här valet kan valsa fram och tillbaka väldigt mycket de dryga två veckorna som är kvar. Tror att bägge sidor har saker kvar i gottpåsen. Det är väldigt mycket strategitänk nu.

Detta skulle du inte ha sagt. Måste till ICA nu.

Citat:
De är de till en viss nivå, ägaren tenderar dock att vara en av få som prickar ganska rätt under valår, han var den ända av de på den kanalen som sa att Trump hade en chans att vinna presidentvalet 2016 osv.

Tror du Trump vinner nu?
2020-10-18, 21:28
Avslutad
Citat:

Hade glömt att den här kanalen finns. Har för mig att det är en intressant kanal. Borde kanske egentligen följa den mer. Ska kolla upp den igen.
2020-10-18, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
tRumpnissarna narrativ i ett nötskal:

Han vinner! Om han inte vinner, FUSK!!

Som Hillary-gänget 2016 med andra ord?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem