Citat:
Ursprungligen postat av
Unggoy
Om Nixter har bästa siffrorna och förstår siffror bättre än någon annan så Nixter får gärna länka vart han hämtar sin info ifrån. Wisconsins oficiella sida för val har ingen sådan statistik. De listar bara hur många ballots som beställts, skickats ut och returnerats ej vilken partiregistrering som röstarna har.
https://elections.wi.gov/elections-voting/statistics
Först, jag har aldrig påstått att jag räknar bäst. Däremot står alla de inrapporterade siffror helt obestridda här, med undantag för vänsterblivnas personpåhopp, det gör de för att de stämmer.
Det stämmer också att de stater jag rapporterat har olika sätt att registrera sina röstande. Wisconsin är annorlunda, så säkerheten på WI är just nu inte lika stor som de där partitillhörighet registreras skall också noteras.
Ytterligare info: jag är inte ensam kring att sitta och räkna på detta, det finns 1000-tals "skärm-krigare" som önskar den faktiska informationen presenteras, miljontals människor över världen skapar en ny typ av nyhetsrapportering, äkta utan politiska tweaks. Bra!
Infon jag rapporterat om kring WI kommer säkert från många andra allteftersom, så du kommer kunna följa äktheten på detta. Notera nu att i de flesta stater jag rapporterat har OU rapporterat leads för Biden med 5-10 och 15 procent (!)... helt utan besökare på hans events fysiskt och mycket låga besöksantal online, att det har skapat en entusiasm att gå och rösta i större utsträckning än ex Hillary håller jag för mycket tveksamt, vilket också siffrorna visar, man ligger ett par procent efter Hillary i Early voting. Brukar säga att det finns absolut ingenting i den verkliga världen som pekar på att opinionsundersökningarna stämmer. I den verkliga världen när man reser i Swingstates är det Trump överallt, skyltar vid husen, bilar, båtar, människor...
Wisconsin data får du därmed räkna
baklänges, du kan starta här, därefter gå "Län för län" och räkna exits.
https://targetearly.targetsmart.com/?view_type=State&demo=Age&demo_val=All&state=WI