Citat:
Ursprungligen postat av
babymamacita
Med tanke p att Clinton fick drygt 3 miljoner fler totala rster n Trump sist s r det inte en omjlighet alls. Du har spammat om detta i flera dagar nu, du verskattar Trumps popularitet s ofantligt mycket. Jag upprepar, CLINTON, den minst populra representanten fr demokraterna p flera rtionden fick 3 miljoner fler rster n vad Trump fick under frra valet.
Med tanke p misren i USA just nu med ver 200 000 dda och en president som aktivt ljg i brjan av att viruset framfart i USA och att han precis blivit avsljad fr sitt skattefiffel s r hans popularitet p en "all-time low".
Spelar ingen roll att Hillary fick 2,9m fler valrster n vad Trump fick i 2016, nr de rsterna huvudsakligen kom frn Kalifornien och New York. Trump fick i 2016 fler rster i flera stater n vad Hillary fick, och drmed flera EV. Men, jag ska spara din kommentar fram tills 4:e november.
Som sagt, med en 16p ledning s tillsger det att Biden kommer att vinna 44-48 av 50 delstater och vinna popular vote med 10-13 miljoner fler valrster n vad Trump kommer att f. Jag frgar igen, tror du allvarligt och rligt talat p dessa siffror?
Frvrigt s ledde Hillary med allt frn 9 till 15p ver Trump i brjan/mitten av oktober 2016.