2018-08-29, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Ja alltså ni som tatuerar er i ansiktet, kändes det som en smart idé från början eller var det tvärtom?

Tatueringar rent generellt behöver väl inte vara så konstigt om de går att dölja men de som tatuerar sig i ansiktet fullkomligen ber ju om att inte kunna få anställning, bli tagen seriöst eller i slutändan kunna känna sig så nöjda över det här antar jag, vänner och familj som tycker det är pinsamt med något sånt också, garanterat. Så exakt vad motiverar någon att tatuera sig i ansiktet då?
Ja, jävligt korkade, varken mer eller mindre, bara riktiga idioter som tatuerar sig i ansiktet.....
Citera
2018-08-29, 21:23
Medlem
Juliusdreads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiggusD
En av de snyggaste tjejerna jag har träffat var tatuerad i ansiktet, hon var inte särskilt dum i huvudet, men hon led av Alopecia areata och hade inga ögonbryn så hon tatuerade in ett par.

Undantaget som bekräftar regeln.
Citera
2018-08-29, 21:43
Medlem
Casual-Cultures avatar
Jag kan tycka det är snyggt med nått litet i ansiktet men är det något stort i ansiktet då är det fult. Ska man kladda så har man mycket annan hud som räcker till det.
Citera
2018-08-29, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci
Finns säkert en del trasiga själar på Flashback. Tatueringshsyterin är ett sätt för folk att bedöva sig eller att hävda sig. Orsakat av att samhället inte står på en gemensam grund längre. Människor som uppenbarligen inte tycker att de duger som de är.

Det är väl i princip bara väldigt gamla människor, missbrukare eller intagna inom psykiatrin som bara går runt och tycker att dom "duger som dom är"

Resten av mänskligheten lägger väl ansenliga summor och springer benen av sig för att med hjälp av prylar, operationer och varumärken positionera sig.

Citat:
Ursprungligen postat av Havremopeden
Idioter tatuerar sig i ansiktet som man inte kan täcka över. Vem fan vill ha en person med tatueringar över hela ansiktet på en chefsposition inom något trevligt yrke.. Ingen skulle ta personen på allvar. Så enkelt är det.

Idiotiskt. Det är bara förortsluffare som tatuerar sig i ansiktet med sina tatuerings tårar.. tragiska människor helt enkelt.

Och detta kommer från någon som har tatueringar lite här och där på kroppen men jag ser till att kunna täcka över dessa med en skjorta...

Är du också en tragisk förortsluffare?
Citera
2018-08-29, 23:39
Medlem
Finns väl bara två saker som är fulare än ansiktstatueringar.
1 Ankläppar
2 Fulast alla kategorier lär ju vara fjärilstatuering ovanför (kring) fittan, snacka om avtändande.
Citera
2018-08-30, 07:53
Medlem
Svar: JA
Citera
2018-08-30, 08:05
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klownface
Jo jo, jag svarade bara på hans dravel om:

Varför de tatuerat ansiktet? För att dom tycker att det är snyggt. Det är en utsmyckning och folk har besmyckat sina ansikten genom hela världshistorien. Varför opererar vissa kvinnor sig så att de ser ut som ankor/efterblivna luder med botox i läpparna?
Man sprutar inte in botox i läpparna. Botox används för att reducera rynkor och ge ansiktet ett upplyft. Det är någon annan skit de tar i läpparna.

OnT: För att man är dum i huvudet. Värsta som finns är tatueringar över ögonbrynet där det står "loyalty" eller "family".
Citera
2018-08-30, 08:30
Medlem
utforskarens avatar
Vissa bryr sig helt enkelt inte om vad andra tycker.

Vissa skulle aldrig söka arbete hos någon som lägger värderingar i hur man ser ut, eller var man är taruerad.

Folk som bedömer andra utifrån tatueringar och liknande är - i min värld - inte värda att ”ta seriöst”.
Citera
2018-08-30, 08:55
Medlem
Ja!!
Citera
2018-08-30, 09:33
Medlem
Klownfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Man sprutar inte in botox i läpparna. Botox används för att reducera rynkor och ge ansiktet ett upplyft. Det är någon annan skit de tar i läpparna.
Jaja, whatever.

Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
OnT: För att man är dum i huvudet. Värsta som finns är tatueringar över ögonbrynet där det står "loyalty" eller "family".
Jo det är jääävligt trashigt haha! En bekant jag hade som ung hade "Fuck Off" i pannan När han väl fick jobb så fick jobba i skogen med en bandana över tatueringen, sen lasrade han bort den efter några år Inte den skarpaste kniven i lådan precis..
Citera
2018-08-30, 12:52
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Ja alltså ni som tatuerar er i ansiktet, kändes det som en smart idé från början eller var det tvärtom?

Tatueringar rent generellt behöver väl inte vara så konstigt om de går att dölja men de som tatuerar sig i ansiktet fullkomligen ber ju om att inte kunna få anställning, bli tagen seriöst eller i slutändan kunna känna sig så nöjda över det här antar jag, vänner och familj som tycker det är pinsamt med något sånt också, garanterat. Så exakt vad motiverar någon att tatuera sig i ansiktet då?

Japp, dumma i huvudet eller liten penis är min åsikt. Jag kräver åtminstone fyra oberoende studier för att ändra denna.
Citera
2018-08-30, 13:30
Medlem
arjons avatar
Svar: JA - alla som tatuerar sig i ansiktet är helt dumma i huvudet !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in