Citat:
Ursprungligen postat av
lacrima
Ja fråga frisören. Beror på vilken frisör du går till men de flesta säljer produkter fast då är det så kallade frisörprodukter som ofta är bättre men också ofta riktigt dyra. Sidan jag länkade säljer en del frisörprodukter men även produkter som man kan finna var som helst i princip. Man får prova sig fram helt enkelt, kostsamt och ibland blir man missnöjd och då brukar jag ge bort produkterna. Enda nackdelen med att beställa över nätet är att man inte vet hur produkterna doftar men å andra sidan försvinner doften ganska fort efter man använt produkten.
Men fråga frisören om råd då det är lättare att ge råd om man kan känna och se ditt hår irl.
Ja precis. Men vill bara tillägga att det inte är doften jag är ute efter när jag vill få håret mer ”rörigare”. Det har jag vax till osv. Så tänker att man först tar en sprej som fixar till håret, och sen vax. Eller blir det för mycket?
Jag pratar med frisören på fredag. Han kommer säkert med något bra. Men som du säger så blir det nog dyrt. Men men, vill verkligen inte ha håret såhär rakt, så får verkligen satsa på något bra.