Vid en snabb blick framifrån så kan man lätt tro att den skulle kosta kanske 450k om man inte är så insatt i bilmärken?
Ser ju suveränt snygg ut enligt mig
Vad tycker ni, ser den dyr ut?
Har ni några andra bilar från billiga bilmärken som ser snygga och dyra ut men är förvånansvärt billiga?
Senast redigerad av Ministaty 2018-08-25 kl. 20:30.
Vid en snabb blick framifrån så kan man lätt tro att den skulle kosta kanske 450k om man inte är så insatt i bilmärken?
Har ni några andra bilar från billiga bilmärken som ser snygga och dyra ut men är förvånansvärt billiga?
Den ser snarare ut som "hej jag vill vara en Mercedes".
Du lär gå igång på alla bilar typ Lotus Elise/Abarth Spider/Opel Speedster.
Många muskelbilar kostar inte jättemycket heller. Typ shelby, beggad mustang.
Sen finns andra som alfa romeo 4c.
En snygg sportbil måste inte vara ferrarri, porsche eller maserati. Det finns gott om snygga kvalitetsbilar med väldigt rolig körupplevelse som har rimliga priser.
Hade man inte kunnat få en Volvo 240 att se väldigt dyr ut också? Normalt fall så ser man ju bilen stå vid en ladugård , men om den hade en sån fotostudio och sen lite redigerade effekter så kan den verka väldigt dyr för en ovetande person?
Allting är relativt. 270.000 i jämförelse med BMW, Audi, Volvo, Aston Martin är billigt. Likaså en fin villa för 650.000 är billigt, men det svider ändå i plånboken givetvis.
EDIT: Varför har alla dina inlägg en negativ ton i sig?
Tja, typiskt Flashback. Bara att skaka av sig sådant..
Nåja till ämnet: Kineserna är mästare på att tillverka billiga bilar som ser dyra ut, i det närmaste kopior.. Kanske skulle en kinesisk "knock-off" funka? Kolla här, speciellt Geelys "Rolls-Royce..".
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!