Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-15, 22:24
  #205
Medlem
[quote=Kallamakaronen|87676684]Jag har precis upptäck YS och är nu på andra säsongen.



Beths hat mot Jamie kom från att hon bad honom hjälpa henne när hon blev gravid med Rips unge så Jamie tar med henne till en klinik som tjänade indiankvinnor men dem tillhandahöll bara aborter som kräver att mottagaren även steriliserades
Citera
2024-03-15, 22:26
  #206
Medlem
Taufatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Jag har precis upptäck YS och är nu på andra säsongen.

En sak jag inte fattar är varför Beth hatar Jamie så mycket. Vad har jag missat?
Vet inte vilket avsnitt det är men är väl pga
Citera
2024-03-15, 22:26
  #207
Medlem
Kallamakaronens avatar
[quote=allanmadsen|87676886]
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Jag har precis upptäck YS och är nu på andra säsongen.



Beths hat mot Jamie kom från att hon bad honom hjälpa henne när hon blev gravid med Rips unge så Jamie tar med henne till en klinik som tjänade indiankvinnor men dem tillhandahöll bara aborter som kräver att mottagaren även steriliserades

Tack som fan!
Det här har jag helt missat.
Citera
2024-03-15, 22:31
  #208
Medlem
[quote=Kallamakaronen|87676912]
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

Tack som fan!
Det här har jag helt missat.


Tror man får reda på det under säsong 3
Citera
2024-03-16, 09:43
  #209
Medlem
Kallamakaronens avatar
[quote=allanmadsen|87676938]
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen


Tror man får reda på det under säsong 3

Tack!

Plöjer genom säsong 2 Avsnitt 8. Galet bra serie.
Citera
2024-04-04, 00:34
  #210
Medlem
Lailatjejs avatar
Nån som vet när säsong 4 kommer på Netflix?
Citera
2024-05-20, 19:53
  #211
Medlem
diseuses avatar
Inspelningen av de sista avsnitten har inletts. De förväntas ha amerikansk premiär i november.

Variety (‘Yellowstone’ Begins Production on Final Episodes; Season 5 Still Set to Resume in November):
Citat:
It’s the beginning of the end for “Yellowstone,” as production has now begun on the final episodes of the megahit series.

The show is once again shooting in Montana on the second half of its fifth season. The first half, which consisted of eight episodes, originally aired between November 2022 and January 2023. The second and final installment, which will consist of six episodes, is slated to debut on Paramount Network in November.

As was previously reported, production on the final episodes of the series was delayed in 2023 due to the dual writers’ and actors’ strikes that shut down most of Hollywood.
Citera
2024-05-25, 10:31
  #212
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseuse
Inspelningen av de sista avsnitten har inletts. De förväntas ha amerikansk premiär i november.

Variety (‘Yellowstone’ Begins Production on Final Episodes; Season 5 Still Set to Resume in November):

Utan Costner.
https://www.google.com/amp/s/www.hel.../%3fviewas=amp

Han lägger till lite i sin version. Denna fördröjning och varför han inte är med längre ska ju berott på att Sheridan och hans team hela tiden sköt på inspelningen. För att de hade 57 andra projekt under tiden. Det ska varit dags för inspelning men den sköts framåt och till slut skar det sig mellan honom och produktionen, då han inte vill ha någon dötid.

Sammanfattat. Sheridan är en arbetsnarkoman att hitta på nya projekt utan att först slutföra de han påbörjat, och Costner är enbart en arbetsnarkoman som vill ha något att göra ständigt.
__________________
Senast redigerad av Zaedrews 2024-05-25 kl. 10:34.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback