• 1
  • 2
2018-08-23, 13:57
Medlem
Hej!
Jag r helt ny med att anvnda amfetamin. Jag har 5 gram och hade tnkt att anvnda lite varje dag fr att f igng energin, ta bort depression, bttre sjlvfrtroende och frhoppningsvis g ner ngra kilon som anti-depp mediciner har sett till att jag har gtt upp. Att kunna fungera som mnniska igen etc.

Vilken dos, helst i ml mtt, kan man ta om dagen?
Hur lnge hller ruset i sig?
Hur ska ruset vara normalt sett? kad energi, hlla fokus etc?

Jag snortar det alternativt oralt, hur lng tid tills effekt?

Tack fr svar!!
2018-08-23, 14:06
Medlem
orolfstolles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felix62
Hej!
Jag r helt ny med att anvnda amfetamin. Jag har 5 gram och hade tnkt att anvnda lite varje dag fr att f igng energin, ta bort depression, bttre sjlvfrtroende och frhoppningsvis g ner ngra kilon som anti-depp mediciner har sett till att jag har gtt upp. Att kunna fungera som mnniska igen etc.

Vilken dos, helst i ml mtt, kan man ta om dagen?
Hur lnge hller ruset i sig?
Hur ska ruset vara normalt sett? kad energi, hlla fokus etc?

Jag snortar det alternativt oralt, hur lng tid tills effekt?

Tack fr svar!!
Brja inte.
2018-08-23, 14:25
Medlem
Ska du kra dagligen s starta dagen med oralt intag. Nu frutstter jag att det hller bra kvalite.

Morgonen: 0,2g oralt, blanda i morgonkaffet eller svlj i kapslar.
Du kan kpa kapslar och fylla med 0,2 s har du det frdigt.

Efter lunch mste du fylla p med en nsa eller oralt igen ca 0,1g. Oralt hller lngre och ger mer jmn energi och fokus.

Skulle inte fyllt p mer n s p en normal dag om du tnkt leva sunt i vrigt och kunna sova osv.

Edit: rekommendera inte att du brjar verhuvudtaget egentligen. Men vet du vad du sysslar med s gr det inget att testa ett tag
Senast redigerad av Diablitozastava 2018-08-23 kl. 14:27.
2018-08-23, 14:27
Medlem
BigFatCones avatar
Om du ska ta det i medicinskt syfte s rekommenderar jag cirka 20mg en gng var fjrde timme ungefr. 08, 12 och 16 r rtt lagom, eller det som nu passar ens smnschema. Viktigt r att hlla sig till bde antalet doser och mngden per dos. Tar man mer riskerar det helt pltsligt att bli roligt istllet fr "nyttigt" och nr tjack r roligt, s tenderar man att skita i msten.
2018-08-23, 14:29
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diablitozastava
Ska du kra dagligen s starta dagen med oralt intag. Nu frutstter jag att det hller bra kvalite.

Morgonen: 0,2g oralt, blanda i morgonkaffet eller svlj i kapslar.
Du kan kpa kapslar och fylla med 0,2 s har du det frdigt.

Efter lunch mste du fylla p med en nsa eller oralt igen ca 0,1g. Oralt hller lngre och ger mer jmn energi och fokus.

Skulle inte fyllt p mer n s p en normal dag om du tnkt leva sunt i vrigt och kunna sova osv.
10mg oralt r knappt en trskeldos och mitt p dagen behver man verkligen all fokus man kan uppbringa. Skulle i s fall hellre sga 20 + 20 + 10.

Det r i alla fall mina personliga erfarenheter av vad som fungerar nr man ska ta tjack i terapeutiskt syfte.
2018-08-23, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Om du ska ta det i medicinskt syfte s rekommenderar jag cirka 20mg en gng var fjrde timme ungefr. 08, 12 och 16 r rtt lagom, eller det som nu passar ens smnschema. Viktigt r att hlla sig till bde antalet doser och mngden per dos. Tar man mer riskerar det helt pltsligt att bli roligt istllet fr "nyttigt" och nr tjack r roligt, s tenderar man att skita i msten.

Jo det r iof sant. Jag anvnde inte det i medicinsk syfte kanske drfr min hjrna blev lite brnd
2018-08-23, 14:30
Medlem
Citat:
10mg oralt r knappt en trskeldos och mitt p dagen behver man verkligen all fokus man kan uppbringa. Skulle i s fall hellre sga 20 + 20 + 10.

Det r i alla fall mina personliga erfarenheter av vad som fungerar nr man ska ta tjack i terapeutiskt syfte.

Menar du verkligen 20mg? Allts 0,02g?

Lter vldigt lite, om du inte har vrldens bsta produkt d.

0,2g r 200mg
2018-08-23, 14:31
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Jo det r iof sant. Jag anvnde inte det i medicinsk syfte kanske drfr min hjrna blev lite brnd
Ja, frmodligen. Det r faktiskt en rtt stor skillnad p att ta det fr njes skull och p att ta faktiska medicinska doser i medicinskt syfte.
2018-08-23, 14:32
Medlem
Denoms avatar
Det farliga r att fr lg dos ltt kan knnas som ett antiklimax och vips s har du petat i dig fr mycket fr att korrigera den knslan.
2018-08-23, 14:33
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Menar du verkligen 20mg? Allts 0,02g?

Lter vldigt lite, om du inte har vrldens bsta produkt d.

0,2g r 200mg
Jag utgr frn en produkt som hller minst 90% renhet. Dom gnger jag har ftt s rent, eller renat det sjlv, d har 100mg nstan varit fr mycket, och d r jag nd en van amfetaminst.

Kkar man till exempel Metamina s ligger pillerna p 5mg styck, men dom r som sagt en ren produkt. Mngden fr man givetvis justera efter kvaliteten. Mlet r ju att ka koncentrationen och alla dom bitarna, inte att man ska f rysningar, stpls och gldje sprutar ur ronen.
2018-08-23, 14:34
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Det farliga r att fr lg dos ltt kan knnas som ett antiklimax och vips s har du petat i dig fr mycket fr att korrigera den knslan.
Ja. Grejen med terapeutiska doser amfetamin r ju att det hnder ngot i hjrnan men det r s "lite" att ens medvetna jag uppfattar det. "Det hnder ju inget", fast man har suttit tokkoncentrerad i tv timmar.
2018-08-23, 14:37
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ja. Grejen med terapeutiska doser amfetamin r ju att det hnder ngot i hjrnan men det r s "lite" att ens medvetna jag uppfattar det. "Det hnder ju inget", fast man har suttit tokkoncentrerad i tv timmar.
Har man ingen bra koll p renheten blir det dremot svrare att f till det rtt frn brjan.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in