Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-09-20, 05:24
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rickard-J-Olofsson
Jag ser ingen anledning att gömma det. Dessutom så var det relevant till tråden. Mitt liv är redan förstört. Jag missade både min 23:e och 24:e födelsedag när jag satt inne rättspsyk. Jag hade inget att göra förutom att spela 90-tals spel på min utdaterade dator. Jag har försökt få jobb enda sedan jag kom ut men ingen vill anställa mig, så jag måste överleva på försäkringskassan. Jag försökte åka till Amerika en gång men blev nekad inträde helt på grund av mitt brottsregister.

Tekniskt sätt så har jag en flickvän nu, men jag är inte stolt över henne. Jag träffade henne på mitt hjälpcenter för autistiska vuxna.

Hahaha! Vad får du allt ifrån? Jag antar att du har en helt annan sida när du är ute på stan med ditt riktiga namn. Varför inte börja spela teater eller något sånt om du nu har behov av att försöka imitera andra? Men ett tips: Försök att imitera lite bättre! För personen du hänger ut har inget som helst med dina sjuka tankar att göra. Ska du göra det proffsigt så bör du veta mer om personen du hänger ut och det kommer du aldrig att få veta! Personen kan hur lätt som helst byta namn och skaffa skyddad identitet för att du ska bli arbetslös.

Hitta nya vägar, vad du nu heter på riktigt... vad gjorde du före du började imitera andra? Du kan absolut ändra dig, jag tror på dig! Du verkar faktiskt trots allt ganska smart som klarat dig från att bli bannlyst här!

Ett inlägg till från dig och jag kommer att ansöka om att få byta i alla fall två av mina namn samt mitt telefonnummer. De kommer du aldrig att få reda på, det kan jag lova! Vem ska du jävlas med då, lille vän?
Citera
2018-09-21, 12:06
  #14
Medlem
Nanakorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Travelstar
Lyssna inte på Rickard-J-Olofsson, det är ett sinnessjukt troll som försöker utge sig för att vara någon annan än den egentligen är. Den personen som hängs ut har inget med dessa inlägg att göra egentligen.
This is off topic. You keep posting crazy off topic things in my threads. Don't you have anything better to do?
Citera
2018-09-22, 17:38
  #15
Medlem
true yes
Citera
2018-09-30, 17:13
  #16
Medlem
Caleb1997s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juansilva
Jag tror du syftar på Jennie Pernilla Johansson? Det som är skumt med hennes story är att hon enbart är runt 20. Hon borde ha kunnat hitta ligg genom Tinder utan problem, istället för att ta våldta sina patienter.


Jag hittade en sida som verkar bekräfta det som folk säger om Jennie: https://realitychecksverige.wordpres...lla-johansson/
Citera
2018-10-16, 23:20
  #17
Medlem
X-limers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nanakorn
What do you mean? I don't understand.

People hired and employed by the migration authorities here in Sweden aren't always looking out for what is legally correct. Sometimes, their activism guides them to do what they feel is right.

This is as bad or even worse than complaints of theft. They let the detainees get high, maybe for a payment which the detainees later report are stolen.
Citera
2019-03-16, 14:33
  #18
Medlem
Nanakorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caleb1997
Jag hittade en sida som verkar bekräfta det som folk säger om Jennie: https://realitychecksverige.wordpres...lla-johansson/

Citat:
Ursprungligen postat av Juansilva
Jag tror du syftar på Jennie Pernilla Johansson? Det som är skumt med hennes story är att hon enbart är runt 20. Hon borde ha kunnat hitta ligg genom Tinder utan problem, istället för att ta våldta sina patienter.

Det verkar som om de talar om förövaren av brottet på reddit

https://www.reddit.com/r/Sverige/com...C3%A5_svenskt/
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback