• 1
  • 2
2018-08-22, 18:51
Medlem
strokies avatar
Tjena FB,

Jag är på jakt efter en tjej som liksom jag är välkdigt ekonomisk av sig. En tjej som vill bli ekonomisk oberoende i framtiden.
Jag sj är väldigt sparsam av mig och kan uppfattas som snål av folk som inte har ordentlig insikt i mitt liv. Behöver träffa en tjej som precis som jag är sparsam av sig och gärna kämpat hårt med sitt sparande.

Är sj god för drygt 5 mille idag och skulle vilja träffa en tjej som iaf kan bidra med halva det beloppet och fortsätta jobba mot ekonomisk frihet.

Jaja, pengar är inte allt, I know I know..

Så, några finurliga ideér om var jag kan finna min drömtjej?
Citera
2018-08-22, 18:57
Bannlyst
Försök träffa Sophie Stenbeck på någon gala eller så?
Citera
2018-08-22, 19:03
Medlem
Du kanske inte bor i Stockholm, men andra större städer kanske också har en förening motsvarande Föreningen Ekonomerna.

Snart dags för Homecoming 2018
23 aug - 24 aug
Party!
Citera
2018-08-22, 19:06
Medlem
strokies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RagataChristie
Försök träffa Sophie Stenbeck på någon gala eller så?
A shit, det hade vart ngt...
Men hon är lite out of my league.. Hade inte vart bekväm med att ha ett förhållande med henne. Hade nog aldrig kunnat slappna av..
Citera
2018-08-22, 19:07
Medlem
strokies avatar
Ja, något sådant är vad jag menar, men bor precis som du misstänker inte i sthlm

Citat:
Ursprungligen postat av Dilutin
Du kanske inte bor i Stockholm, men andra större städer kanske också har en förening motsvarande Föreningen Ekonomerna.

Snart dags för Homecoming 2018
23 aug - 24 aug
Party!
Citera
2018-08-22, 19:11
Bannlyst
Tänkte säga att "det här kommer du inte gilla, då det kommer att kosta en slant". Men du är ju förfan god för åtminstone 5 mille, så kör i vind! ^^

Åk till USA och gå på event. Du vet såna där kurser i ledarskap etc, föreläsningar och skit. Där har du förmodligen en hel del karriärs kvinnor som vet värdet i vad hon satsar pengar på, samtidigt som du kan plocka upp ett o annat tips från eventen!
Citera
2018-08-22, 19:14
Medlem
strokies avatar
Något event kan vara en bra idé, men inte fan åker jag till USA pga det.. isf inom Sveriges gränser. Vill ju träffa någon i Sverige, inte i USA..
Jag vet att Avanza hade event tidigare, men de verkar ha slutat med det :/

Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Tänkte säga att "det här kommer du inte gilla, då det kommer att kosta en slant". Men du är ju förfan god för åtminstone 5 mille, så kör i vind! ^^

Åk till USA och gå på event. Du vet såna där kurser i ledarskap etc, föreläsningar och skit. Där har du förmodligen en hel del karriärs kvinnor som vet värdet i vad hon satsar pengar på, samtidigt som du kan plocka upp ett o annat tips från eventen!
Citera
2018-08-22, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av strokie
Något event kan vara en bra idé, men inte fan åker jag till USA pga det.. isf inom Sveriges gränser. Vill ju träffa någon i Sverige, inte i USA..
Jag vet att Avanza hade event tidigare, men de verkar ha slutat med det :/

Hade jag själv haft råd så hade jag lätt åkt dit. Budget flyg, en laptop och några veckors semester. Chilla, knyta kontakter och göra lite business

I Sverige har man ju fortfarande kvar alla "måsten".
Citera
2018-08-22, 19:22
Medlem
strokies avatar
Hjälp mig leta upp något passande event då - du verkar ju på hugget!

Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Hade jag själv haft råd så hade jag lätt åkt dit. Budget flyg, en laptop och några veckors semester. Chilla, knyta kontakter och göra lite business

I Sverige har man ju fortfarande kvar alla "måsten".
Citera
2018-08-22, 19:34
Medlem
DoraFs avatar
Det är väl bara att ragga utanför Handels eller på Aktiespararnas möten?
Citera
2018-08-22, 19:36
Medlem
Biggedys avatar
Elitsinglar?
Citera
2018-08-22, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av strokie
Hjälp mig leta upp något passande event då - du verkar ju på hugget!

Vad tror du om Länk?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in