2018-08-22, 13:45
Medlem
S-truls avatar
Jag sker (om det r mjligt) info om hur man i ett pdf dokument kan signera manuellt (med fingret) p en tablett / "padda".
Typ som man signerar en leverans eller liknande..
Jag har ett pdf dokument som mall som fylls i via paddan, men vill slutligen kunna signera detta eftert. Gr det ??
Citera
2018-08-22, 13:49
Medlem
EckiEckis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S-trul
Jag sker (om det r mjligt) info om hur man i ett pdf dokument kan signera manuellt (med fingret) p en tablett / "padda".
Jag har ett pdf dokument som mall som fylls i via paddan, men vill slutligen kunna signera detta eftert. Gr det ??

Om du betalar licenspengar till Adobe per signerat dokument s r funktionen tillgnglig i den kommersiella versionen av Akrobat.

Tjnsten heter Adobe Sign.
Citera
2018-08-22, 13:52
Medlem
S-truls avatar
Nja... vill ju helst inte betala fr varje signering... men tack nd.
Citera
2018-08-22, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S-trul

Vi har appen "Adobe Fill & Sign". Fungerar jttebra. r gratis.
Citera
2018-08-22, 14:58
Medlem
S-truls avatar
Tack fr tipset, har provat nu och...nja... ett steg t rtt hll iaf..
Det fungerade att skapa en signatur som sparas och man kan anvnda samma flera gnger osv...
Men i vrt syfte att kunden skall signera rapporter varje vecka tror jag inte han gillar att vi sjlva kan klistra in den nr vi vill..
Men tyvrr knner appen inte av flten i grundmallen, men okej -vi kan fylla i mallen med vanliga acrobat och sedan ha denna bara fr signering s det fungerar faktiskt.
Men jag skulle vilja att helst skapa ett flt i pdf mallen bara fr "handskrift" (signering) men det verkar inte fungera (iallafall inte gratis) s detta var det alternativ jag kom p..
Tack nd fr frslaget !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in