2018-08-22, 21:58
Medlem
DirtyBerties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hrwdtj
Halva UG-reportaget handlade nästan bara om Sarnecki. Varför behöver han kommentera saker han redan sagt? Vem som helst fattar att det ligger mycket sprängstoff i det här som man till varje pris vill undvika.
Det är livsfarligt för en jude att börja ifrågasätta etnicitet på gärningsmän i en mångkultur. Idag våldtäkter, imorgon finansbedrägerier, mediamonopol eller var nu judar inte vill synas. Utan mångkulturen så ser man juden och folkmordet han bedriver.
Citera
2018-08-22, 21:58
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandmanz
"Väldigt få manliga rovdjur", återigen, det är färre än 0.5% av invandrarna i Sverige som utför dessa brott, Sverige är ett av världens tryggaste länder, det är väldigt osannolikt att bli våldtagen i Sverige, framförallt vad gäller överfallsvåldtäkter.

De absoluta talen är kanske små. Men det är risken som räknas, och den har ökat markant. Jag tror inte ens att du kan förneka att kvinnor upplevt en försämring i sin rörelsefrihet de senaste åren.

Ibland går jag sena kvällspromenader. Man ser enbart män, till och med enbart män som rastar hundar. En enorm skillnad mot bara 5-10 år sedan, då inte bara kvinnor rastade hunden utan gick ensamma också. Och då bor jag i ett ganska lugnt område. Något har hänt.

99,6% istället för 99,9% (siffra tagen ur luften) betyder 4 gånger så hög risk. En ökning med 300%...
Senast redigerad av GreffueAnthonius 2018-08-22 kl. 22:01.
Citera
2018-08-22, 21:59
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Att kvinnor inte vågar gå ut har inte med invandringen att göra, det har med att media och sociala medier använder skrämselpropaganda mest hela tiden, det är knappast bara kvinnor som är rädda, det gäller en stor del av befolkningen såväl kvinnor som män. Svenskar är ett gäng fegisar, så enkelt är det.
Det är väl snarare så att vi inte har det våldsamma beteendet i oss. Vi är lugna, fredliga och trevliga. Vi är naturligtvis lätta offer för aggressiva flyktingar från våldskulturer i Mellanöstern. De borde helt enkelt aldrig ha släppts in i landet, det är som att släppa in en vargflock bland fåren.
Citera
2018-08-22, 21:59
Medlem
Rasseltasss avatar
Jerzy Sarneckis tes om att det är "socioekonomiska faktorer" som förklarar varför invandrare våldtar är verkligen moraliskt förkastlig och frånstötande på alla sätt.

Det gubben säger är att svenskarna måste överföra pengar, tillgångar och andra resurser till invandrarna. Annars får de räkna med att deras döttrar, fruar och systrar blir våldtagna.

Bara i Sverige kan ett så vidrigt resonemang upphöjas till akademisk vishet.
Citera
2018-08-22, 22:00
Medlem
Citat:
"Väldigt få manliga rovdjur", återigen, det är färre än 0.5% av invandrarna i Sverige som utför dessa brott, Sverige är ett av världens tryggaste länder, det är väldigt osannolikt att bli våldtagen i Sverige, framförallt vad gäller överfallsvåldtäkter.

0,5% våldtäktsmän bland invandrare. Det sitter alltså fem, sex dömda våldtäktsmän i varje tunnelbanetåg på blå linjen...
Citera
Medlem
Var detta en dokumentär om Sarnecki eller om invandrare och våldtäkter?

När ska gubben gå i pension? 71 år nu. Men hans hat och ideologi är nog för stark för att han någonsin ska dra sig tillbaka.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
När man inser att beviljandet av medborgarskap är grundat i ett svenskt förvaltningsbeslut, då inser man också att ett svenskt förvaltningsbeslut kan ändras genom ett nytt beslut.

Eftersom politikerna beslutat att dela ut medborgarskap lättvindigt så har värdet devalverats. Då kommer det också att bli enklare att återkalla dem.

Vad vi behöver i Sverige är en författningsdomstol.
Citera
2018-08-22, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
De absoluta talen är kanske små. Men det är risken som räknas, och den har ökat markant. Jag tror inte ens att du kan förneka att kvinnor upplevt en försämring i sin rörelsefrihet de senaste åren.

Ibland går jag sena kvällspromenader. Man ser enbart män, till och med enbart män som rastar hundar. En enorm skillnad mot bara 5-10 år sedan, då inte bara kvinnor rastade hunden utan gick ensamma också. Och då bor jag i ett ganska lugnt område. Något har hänt.

Väldigt många har upplevt en försämring i sin rörelsefrihet de senaste åren, det har ingenting med invandringen att göra utan skrämselpropaganda och annat från både media och sociala medier. Det gäller dock absolut inte bara kvinnor.
Citera
2018-08-22, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hero997
0,5% våldtäktsmän bland invandrare. Det sitter alltså fem, sex dömda våldtäktsmän i varje tunnelbanetåg på blå linjen...

Den Svenska andelen ligger inte jättelångt ifrån kan jag lova.
Citera
Medlem
Idittfejss avatar
Svenska folket har ett val den nionde september. Antingen röstar man på sjuklövern och låter våldtäkterna skena och kvinnor i Sverige får helt enkelt acceptera att dom riskerar att bli våldtagna om dom är ute sent på nätterna. Eller så röstar man på SD eller AfS.

Sjuklövern är ansvariga för det här. ALLA, och då menar jag ALLA våldtäkter är resultatet av deras politik.
Citera
Medlem
Lägger ned nu, värt ett försök, heja SD! Eller nåt.
Citera
Medlem
Citat:
Heil Hitler, eller nåt, visst?

Hitler är död din idiot, och nazismen likaså. Det var över 70 år sedan. Det har inget med nazism att göra att rädda Sverige nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in