2018-08-22, 15:06
Medlem
Psychedelicbirds avatar
Spontant känns det som att Sarnecki tar över stafettpinnen från Göran Lamberts i grenen 100 meter dummerjöns. Jag hade högre tankar om Snickersnacki.
Citera
2018-08-22, 15:09
Medlem
Fistkramps avatar
Jerry Sarnecki är en idiot och gemensamt för alla män som måste våldta för att få fitta är dom är ännu mer fullblodsidioter som inte vet hur dom ska bete sig.
Citera
2018-08-22, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HectorDaiquiri
Har Sarnecki rätt? Är alla icke-dömda våldtäktsmän vita i stor utsträckning och statistiken skev?
Är allt en högerextrem konspirationsteori?
Borde programmet ställas in?

Han är otrolig. Ger verkligen aldrig upp. Det får man ge honom en eloge för.

Klart programmet ska sändas.

Det UG redovisar är ren statistik. Bakomliggande orsaker får forskare sköta.

Dock är det väl ingen högoddsare att det handlar om en annan kvinnosyn.
Citera
2018-08-22, 15:11
Bannlyst
Nu går det att se avsnittet, spara den som kan ifall.
https://www.svtplay.se/video/1902233...-for-valdtakt?
Citera
2018-08-22, 15:15
Avstängd
Det är Sverige vi lever i och här räknas sanningen som en "högerextrem konspirationsteori", kan tänka mig att alla vänsterpartier inte vill att detta ska sändas innan valet.
Men förvånad över att svt sänder programmet, dom kanske inte orkar försöka dölja sanningen längre???
Citera
2018-08-22, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dildobagginz
Fakta rakt framför näsan och ändå undrar de ”varför” detta måste göras och att problemet stavas ”män” de kan knappt tro sina ögon.

Just det för när ett problem finns behöver vi mindre kunskap enligt dem och inte mer så att problemet kan lösas. Givetvis ska också oskyldiga män adresseras och spä på hatet ännu mer. Dumma jävlar.

Sen att det är en minoritet som står för närmare 60% av övergreppen samt att många inte ens är dömda tillsammans med utelämnandet av andra generations invandrare är jävligt skrämmande med tanke på detas mentalitet

Du uttryckte precis mina tankar.

Faktaressistens i sin ädlaste form. Dårar!
Och dessa dårar har sett till att jag inte längre vågar röra mig fritt i mitt eget land.
Citera
2018-08-22, 15:16
Moderator
-Info-s avatar
Nu faller alla pusselbitar på sin plats.

Jag och många andra har länge misstänkt att Jerzy Sarnecki vill dölja sanningen när det gäller invandrares våldtäkter i Sverige.

Citat:
Uppdrag gransknings program borde inte sändas

Uppdrag gransknings program om våldtäkter och etnicitet får nu kraftig kritik av en av huvudpersonerna. Professorn i kriminologi, Jerzy Sarnecki, tycker att programmet inte ska sändas.

Jerzy Sarnecki tror att ett program som det Uppdrag granskning har gjort kommer att få allvarliga konsekvenser.
– Den här högerextrema idén om att främmande män kommer till Sverige och våldtar svenska kvinnor blir ännu mer fastlagd och människor får inte den kunskap som de behöver ha i de här frågorna.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/k...de-inte-sandas

Nu mer eller mindre bekräftar han, att det är precis det han vill.

Jerzy Sarnecki vill inte att svenskarna ska veta att det finns en stark koppling mellan etnicitet och våldtäkter.
Senast redigerad av -Info- 2018-08-22 kl. 15:20.
Citera
2018-08-22, 15:17
Medlem
stone_sleepers avatar
Nu behöver vi fler studier. Bland annat: Hur många av de dömda våldtäktsmän jobbar eller har jobbat på Aftonbladet? Hur många är stå-upp komiker? Hur många av de dömda våldtäktsmän kallar sig för feminister och skyller våldtäkten på patriarkatet (typ "patriakatet tvingade mig att ta henne på rumpan").
Nu går vi till botten med detta!
Citera
2018-08-22, 15:18
Medlem
Klownfaces avatar
Jag är inte ett dugg förvånad över den där hycklande jävla globalistjudens uttalande, vore konstigare om han inte hade sagt något överhuvudtagen i den stilen.
Citera
2018-08-22, 15:20
Medlem
JumpingJacks avatar
Ämnen sammanfogade. Håll diskussioner som anknyter till kvällens UG i den här tråden och starta inte nya trådar för de kommer att sammanfogas med den här eller korgas.

/Moderator
Citera
2018-08-22, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jerzy är redan pensionerad, han bara rycker in lite på deltid i diverse sammanhang.
Han är 71 år gammal & professorer pensioneras vid 67. Då blir man "Professor emeritus".

Under väldig speciella omständigheter kan man få kortare halvtidsanställningar & kallas då "seniorprofessor". Tydligen anses Jerzy vara av sådan oerhörd vikt för Sverige att han klamrar sig fast på det sättet. Men man undrar om regelverket följs.

Kod:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Professor_(Sverige)
In med honom på hemmet då, så kan han sitta där på en särskild låst avdelning för 68-vänstern och gagga. Nej, men allvarligt kan man tycka att media borde kunna hitta någon annan expert att intervjua. Christian Diesen t.ex. Men det är klart - Jerzy levererar ju alltid de svar man vill ha.
Citera
2018-08-22, 15:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Separatisten
Mycket möjligt men varför våldtar man?

Jag vägrar tro att det finns några som helst ekonomiska motiv till våldtäkt.

Att dejta/köpa horor/importera kvinns kostar pengar så ekonomiska motiv finns det ju...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in