Citat:
Ursprungligen postat av
Hyper.Beast
Som rubriken lyder undrar jag om man kan skapa account -> betta i någons annans personnummer (med mina pengar) lagligt/olagligt utan att personen märker det (eller någon annan)?
Eller om man helt enkelt får lov av personen att göra detta alltså med mitt kort/bank men 2:e personens personnummer?
Syftet med det hela är att få ut bonusar igen!
Du måste ju skicka in både bild/scan på leg och faktura (för att visa att addressen stämmer), och sen måste väl dessutom eventuella uttag ske till samma persons bankkonto som står skriven som ägare av spelkontot. Så om du inte har överernskommelse med personen ifråga kommer du ju aldrig komma över ovanstående. Sen kan du väl bara ha ett konto per IP-address, annars flaggas det tror jag.
Det du möjligtvis skulle kunna göra faktiskt om du verkligen går in för det är att använda två datorer, varav den ena installerar du Socks5 på och köper helt enkelt privata IP-addresser som du surfar på. Sen reggar du dig med personens uppgifter och för över pengar till pokerkonto (om bonuspengarna är omsatta, annars går det väl inte tror jag). Sen går du in på din vanliga dator och riktiga konto och går in på samma bord som på den andra datorn. Och sen chipdumpa, dvs. förlora medvetet pengar från fejkkontot till ditt riktiga konto.