2018-08-20, 23:38
Medlem
Som rubriken lyder undrar jag om man kan skapa account -> betta i någons annans personnummer (med mina pengar) lagligt/olagligt utan att personen märker det (eller någon annan)?
Eller om man helt enkelt får lov av personen att göra detta alltså med mitt kort/bank men 2:e personens personnummer?
Syftet med det hela är att få ut bonusar igen!
Citera
2018-08-20, 23:45
Medlem
Yahnoovass avatar
Nja vet inte riktigt om jag skulle riskerat det där.. Haft ett par vänner som fick sjukt mycket strul med det där och blev därmed låsta med att inte kunna ta ut några pengar alls.

För dem vill ha massa bekräftelse när det gäller en högre summa. Och då speciellt om dem ser något misstänksamt.. Då sitter man där med 50.000 virtuella pengar.. som inget kan göras åt. ( finns säkert kryphål ) men fortfarande. Värt dessa små bonusar?? Lär ju fan omsätta de 35x med...

Finns väl annars hundrartals sidor?
Citera
2018-08-20, 23:45
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyper.Beast
Som rubriken lyder undrar jag om man kan skapa account -> betta i någons annans personnummer (med mina pengar) lagligt/olagligt utan att personen märker det (eller någon annan)?
Eller om man helt enkelt får lov av personen att göra detta alltså med mitt kort/bank men 2:e personens personnummer?

Ja, det kan du. Dock kommer du aldrig få ut pengarna från sajten sen.
Citera
2018-08-20, 23:56
Medlem
Några pengar kommer du inte få ut. Allt kommer att upptäckas den dagen du skriver in all information vars utbetalningen ska..

Detta är för att det ska begränsa bedrägerier.
Citera
2018-08-21, 00:03
Medlem
Citat:

Du måste ju skicka in både bild/scan på leg och faktura (för att visa att addressen stämmer), och sen måste väl dessutom eventuella uttag ske till samma persons bankkonto som står skriven som ägare av spelkontot. Så om du inte har överernskommelse med personen ifråga kommer du ju aldrig komma över ovanstående. Sen kan du väl bara ha ett konto per IP-address, annars flaggas det tror jag.

Det du möjligtvis skulle kunna göra faktiskt om du verkligen går in för det är att använda två datorer, varav den ena installerar du Socks5 på och köper helt enkelt privata IP-addresser som du surfar på. Sen reggar du dig med personens uppgifter och för över pengar till pokerkonto (om bonuspengarna är omsatta, annars går det väl inte tror jag). Sen går du in på din vanliga dator och riktiga konto och går in på samma bord som på den andra datorn. Och sen chipdumpa, dvs. förlora medvetet pengar från fejkkontot till ditt riktiga konto.
Citera
2018-08-24, 21:13
Medlem
Citat:

Det är inga problem att göra så. Men det är olagligt (urkundsförfalskning) och du kan inte ta ut pengar om det krävs verifiering. Så länge inte personen i fråga är med på det du gör. Då är allt lugnt, men då måste isåfall allt göras i dennes namn, personnummer, adress, betalkort, IP mm mm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in