Citat:
Det gick framt och ni trivdes bra ihop. Pltsligt frndrades allt.
Tycker det lter som om en gammal affr har flammat upp. Ngot/ngon som hon varit vldigt svag fr men avskrivit p g a det var slut/den andra inte var intresserad, etc. S pltsligt ppnar sig en mjlighet. Den gamla flamman hr av sig, hans tjej lmnar honom, flyttar utomlands ets. D fr hon upp intresset fr honom igen.
Det betyder inte att hon inte gillade dig nr ni trffades. Tvrtom, hon kan ha gillat dig jttemycket.
Men nu dk den gamla flamman upp och d blev hon mer intresserad av hen.
Inget konstigt. En person kan ha haft en intensiv, lnls krlek och frsker trsta sig med en annan, bra person som hen tycker vldigt mycket om. Men s pltsligt dyker ett gammalt krleksspke upp som du helt enkelt inte kan konkurrera med.
Vissa sna dr gamla krlekar blir som en fixering. Spelar ingen roll om det gtt 40 r eller t o m om fremlet varit dumt mot din tjej.
Det kan g ver, men rkna inte med det. St beredd med bandage och tlamod, har du tur blir hon srad igen av konkurrenten och kommer tillbaka och sker trst.
Kolla diskret med hennes bekanta om ngot gammalt spkar i bakgrunden.
Tycker det lter som om en gammal affr har flammat upp. Ngot/ngon som hon varit vldigt svag fr men avskrivit p g a det var slut/den andra inte var intresserad, etc. S pltsligt ppnar sig en mjlighet. Den gamla flamman hr av sig, hans tjej lmnar honom, flyttar utomlands ets. D fr hon upp intresset fr honom igen.
Det betyder inte att hon inte gillade dig nr ni trffades. Tvrtom, hon kan ha gillat dig jttemycket.
Men nu dk den gamla flamman upp och d blev hon mer intresserad av hen.
Inget konstigt. En person kan ha haft en intensiv, lnls krlek och frsker trsta sig med en annan, bra person som hen tycker vldigt mycket om. Men s pltsligt dyker ett gammalt krleksspke upp som du helt enkelt inte kan konkurrera med.
Vissa sna dr gamla krlekar blir som en fixering. Spelar ingen roll om det gtt 40 r eller t o m om fremlet varit dumt mot din tjej.
Det kan g ver, men rkna inte med det. St beredd med bandage och tlamod, har du tur blir hon srad igen av konkurrenten och kommer tillbaka och sker trst.
Kolla diskret med hennes bekanta om ngot gammalt spkar i bakgrunden.
Nu citerar jag denna text fr detta r exakt vad som har hnt. Jag bad henne om en uppdatering vart vi har varandra, hon sa att hon skulle hra av sig idag p kvllen genom att ringa. Men istllet kom smset. "Frlt att de hr blir p sms istllet" Sen kommer en jvla massa text om att anledningen till att hon varit oklar de senaste r fr att hon har brjat trffa en kille igen som hon trffade i vintras, och har valt att ge honom en chans.
Sdr kan man vl tycka om de dr, man blir ju lite arg fr hon inte berttat det tidigare nr jag inte hade samma knslor som jag brjat f nu.... Frgan r om man ska svara p hennes sms eller fullstndigt skita i det.