Citat:
Ursprungligen postat av
MrLevaLivet
Alltså pratar vi panikattacker och ångest, sömnlöshet, hjärtklappningar, nära utbrändhet så måste du acceptera det och kontakta läkare NU och antagligen bli sjukskriven. Lägg fram precis som det är för anhöriga, kan du hyra ut lägenheten och landa hemma hos föräldrar, eller något syskon? Bara svälja stoltheten och be om hjälp om det är riktigt illa. Vila och samla dig och ta det sedan vidare med att du säger upp dig och söker nya jobb.
Annars blir det ju som du säger, toksök andra jobb, top prio! Och du, det är OK att må skit ett tag, men man kan behöva hjälp. Har varit i ett mörkt hål själv.
Riktigt så illa är det inte än men hela dagarna går jag runt och tittar ner i backen, ler sällan och känner att jag inte orkar/vill göra något eller prata med någon alls. Mådde såklart bra under semestern då jag kunde fokusera på sånt som gör mig glad men första dagen på jobbet efter semestern kom all tyngd tillbaka och känner mig redan trött på det.
Jag har panik för att jag vet hur svårt det är att få andra jobb och jag vet inte ens vad jag vill göra. Känns just nu som att det inte finns någon utväg och att jag tvingas gå till samma jobb i flera veckor/månader/år till
Citat:
Edit: Sedan i framtiden = spara pengar. Jag har 1 årslön sparat nu (jag är mycket äldre än dig så hunnit spara) , så jag skulle klara mig på A-kassa om det skiter sig ordentligt igen. Så kan du försöka motivera dig ett tag, spara pengar för att kunna sluta och köra A-kassa ett tag (om hälsan tillåter såklart)
Ja det ska jag absolut göra. Försöker dra in på onödiga utgifter så jag kan spara mer